Sukces czy Fabryka Szansy?

Przykro, aż wracać do opinii jury w programie Fabryki Gwiazd, ale miło "Szansę na Sukces" porównać z FG z perspektywy czasu! Jury programu FG zazwyczaj odbierali Julitę jako "karierowiczkę" Kayah poleciła "wybieg", Bisiorek "pisma dla panów"...

Najzabawniejsze jest to, że Julita przed Fabryką Gwiazd wzięła udział w "Szansie na Sukces" - została laureatką odcinka czy w tak profesjonalnym programie który emitowany jest od lat na antenie TVP jest miejsce dla "karierowiczów" ??

Julita ma osobowość - jakiej jeszcze nie ma na polskim rynku show biznesu! I niepowtarzalną barwę głosu! Podyskutujmy.... ;)

Pozdro Ojciec Dyrektor Michał :D

343 komentarze:

1 – 200 z 343   Nowsze›   Najnowsze»
agathaa pisze...

hello michal :)) o juz dawno mialam o to zapytac,julita bedzie wystepowala w kongresowej??

Anonimowy pisze...

tu nie ma co dyskutować ;D Julita jest super a FG to nudy bez niej ;P przestałam to ogladać xd
kurde napisałabym coś częściej ale niestety szkoła ;/;/
pozdro ;*
Gabi

Anonimowy pisze...

haloo jest tu kto ? ;d hehehe

Chanel 17 pisze...

Zgadzam się ze słowami Ojca Dyrektora: Julita ma osobowość, niepowtarzalną barwę głosu, świetny wygląd ... czego tu więcej chcieć???!!!!

kingaaa pisze...

ja myśle ,że nie ma tu o czym dyskutować bo 'Ojciac Dyrektor' wszystko świetnie ujął i podsumował , pozostaje mi sie tylko z tym zgodzić! ;D

Dorota pisze...

cudownej debiutanckiej plyty :)

kingaaa pisze...

osobiście nie przepadam za "szansą na sukces" ale trzeba przyznać ,że :
1.Jest o niebo mniej komercyjna!
2.Jury jest obiektywne
3.Jury sie nie lansuje tylko rzetelnie ocenia itd, itd... xD

kingaaa pisze...

Dorota trafna uwaga, zgadzam sie i 3mam kciuki za tą płytke ;p

Chanel 17 pisze...

Ja też trzymam kciuki :) i już nie mogę się jej doczekać!!!

Anonimowy pisze...

Ojciec Dyrektor moze nam cos powie o Julicie prywatnie?

agathaa pisze...

ja tez!!

Anonimowy pisze...

Julita jest niepowtarzalna to fakt,a co do fabryki to najwidoczniej nie było miejsce dla niej,Julita jest zbyt dobra,ma talent i osobowość, czego brakuje większości z uczestników. nie każdy potrafi bronic swego i być w tym wszystkim sobą:)A jej siła jest naprawdę imponująca:)nic tylko pozazdrościć

malla19 pisze...

No widze że tu sie przenieśliście heheh :)

malla19 pisze...

Tak Ojciec dyrektor ma racje, Julita ma osobowość i nie tylko bo ma zajebisty głos, też czekam na jej debiuta płyte i mam nadzieje że będzie w kongresowej. :)

♥Anka♥ pisze...

Julita jestes najlepsza!!!
:***

malla19 pisze...

Ojcze Dyrektorze hm, ja mam taką sprawe czy dało by rade zamieścić nagranie występu Julity w szansie na sukces??
Bo niestety ja nie widziałam tego odcinka szansy bo wsumie nie oglądam tego programu często.

Pozdrawiam :))

Anonimowy pisze...

zgadzam się że Julita ma osobowość jakiej nie ma na polskim rynku .
nie znam jej osobiście tylko to co telewizja pokazała ale już po tym mogę stwierdzić że tak jest.
też się pytam czy dało by rade zamieścić nagranie szansy na sukces bo też nie oglądałam a chciałam bardzo obejrzeć występ Julity szansie na sukces.
pozdrawiam Julitę i wszystkich fanów
I Ojca dyrektora Michała

kingaaa pisze...

ja też tego nie oglądam zbyt często ale miałam szczęście i trafiłam na zapowiedź programu z Julitą ,dlatego oglądałam ;p
mi sie baaaadzo podobało jej wykonanie w szansie, zresztą chyba nie tylko mi ;dd np. Wandzie Kwietniewskiej też :D

malla19 pisze...

o Karolina :))

agathaa pisze...

kurde az mi szkoda ze nie bede mogla dzisiaj wieczorkiem z wami popisac :(( moze zajrze jutro przed sql a jak nie to dopiero wieczorkiem ;/..

ps;tylko nie rozpiszcie sie za bardzo bo bede musiala duzo czytac :PP

buziaczki :):*

malla19 pisze...

Tyle ze tu nikogo nie ma chyba :)

Anonimowy pisze...

a gdzie idziesz ja jestem:)

Dorota pisze...

elo lejdis, jest tu kto??

malla19 pisze...

no ja też ale o czym będziemy gadać we dwie??

malla19 pisze...

o no to jest nas 3

Dorota pisze...

wypisalam sie wlasnie ze spotkania z Julita, sila wyzsza niestety, mam egzamin na studiach;/

ps. MICHAŁ KOCHAM CIE TY BANKOWY OSZUSCIE!!! ;)

Dorota pisze...

uuu widze ze cichutko tu dzisiaj, to i ja chyba spadam

Anonimowy pisze...

też bym chciała zobaczyć występ Julity w szansie:))))

Anonimowy pisze...

nie spadacie!!:D Allis przyszła!!:P

malla19 pisze...

No hej allis

Margo pisze...

Ja tez jestem, ale tylko na chwile, bo materialy na zajecia czasem trzeba przeczytac ;).

Anonimowy pisze...

co tam dziewczyny?:)) jaki dziś temat?:))) możemy gadać o wszystkim, tylko nie o zwierzętach, bo z każdym dniem przybywa mi nowe...:P

Dorota pisze...

tzn??

Anonimowy pisze...

hehe tzn, że Malla sobie coś wyobraża, a później mi wciska jakieś zwierzęta:P

Anonimowy pisze...

tak sobie myślałam nad tym naszym full servise:D myślę, że powinnyśmy też grać na różnych instrumentach:))) ja biorę perkusję!!! :D

Dorota pisze...

hmm no powiedzmy ze lapie;)

Margo pisze...

Wiecie co, nam naprawde bardziej jakis czat sie zdal i wtedy nie byloby 1000 komentarzy w jednym watku, ale moze i lepiej, ze nie ma, bo w czatach nie mozna niestety wrocic pare dni pozniej i przeczytac glupoty, ktore sie napisalo ;).

Anonimowy pisze...

Margo, myślę, że materiały przeczytasz później:)) noc jeszcze długa:))

Anonimowy pisze...

ja bym chciała, żeby był czat z Julitą:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Margo pisze...

Ja moge na gitarze, mam w domu, jeszcze tylko troche sie na niej grac poducze, ale co to dla mnie ;).

Anonimowy pisze...

noooo mi też całkiem nieźle idzie:D trochę poćwiczymy i będzie ok:D tylko jeszcze ktoś by się przydał na basie i saksie:D

Margo pisze...

Allis tez bym chciala, bo mam wiele pytan, a tak by szybciej bylo zadawac i odpowiedz otrzymac.

Anonimowy pisze...

taka prawda:)))
ej coś się nam Margo nikt do tego zespołu nie zgłasza...:P
Malla gdzieś Ty poszła??!! jesteś potrzebna:) zespół wzywa:P

Dorota pisze...

jak mnie ktos nauczy grac na basie to ja sie pisze do tego "woś bandu" :D

Margo pisze...

Ja moge ewentualnie jeszcze na trojkacie i flecie zagrac, a w wyjatkowych sytuacjach i na nerwach ;).

Anonimowy pisze...

hehe spoko!!!:D

malla19 pisze...

Ja moge na flecie grać hehehe
Chociaż chciałam sie kiedyś nauczyć na basie no to może sie naucze heheh

Anonimowy pisze...

Margo moim zdaniem, to do Ciebie najbardziej pasuje tamburyno:D

malla19 pisze...

ale Allis ja sobie nic nie wyobrażam i nic ci nie wciskam, margo ja też miałam sie uczyć na programowanie w c++ ale mi jakoś nie wychodzi i raczej nie wyjdzie

Margo pisze...

To ja sie moge na saksofonie nauczyc, dajcie mi tylko pare lat :P.

Anonimowy pisze...

ojjj to teraz Malla z Dorotą - "bijta się, będzie mięcho!!!!" hehehe która wygra potyczkę o bas??:D

Dorota pisze...

hehe na scenie bedziemy rzucac gitare do siebie, kazda zagra po pol piosenki hehe

Margo pisze...

Dobra, a jeszcze trzeba ustalic, ktora jaki glos ma, zeby wiedziec, ktora ma niskie, a ktora wysokie partie spiewac, ;)

Anonimowy pisze...

dobrze już dobrze:P nie wracajmy do zwierząt:)))
więc zespół w jakimskładzie mamy?:)

malla19 pisze...

Ja bo miałam najlepszy słuch (muzycznie) w szkole na lekcjach muzyki no i same celujące z (muzyki oczywiście) na koniec semestrów.
Skromnie mówiąc

Dorota pisze...

a ktos wogole bedzie spiewal w tym zespole czy to tylko instrumentalny band??

Dorota pisze...

sie troszke spoznilam z tym komentarzem heh

malla19 pisze...

Heehee oki bedziemy żucać sobie na scenie gitarke hehe

Ja wysokie biore

Margo pisze...

No czasem bedzie trzeba i cos zaspiewac, bo granie chyba nie bedzie nasza dobra strona :P.

Anonimowy pisze...

ja nie będę śpiewać!:P ja będę się oddawać w pełni grze na bębnach:)))))))))))) pozwolicie mi czasem na jakąś solówkę?:))

Anonimowy pisze...

kurcze zazdroszcze Wam!

Dorota pisze...

hehe dobra moze nie ale jaka nietypowa;)

Margo pisze...

Ja mam mezzosopran (podobno ;) ), wiec biore co zostanie, najlepiej gdzies po srodku ;).

Anonimowy pisze...

ja tam dawniej grałam na sentyzatorze jak coś to mogę się przyłączyć jak wam jest taka osoba potrzebna

malla19 pisze...

No raczej trzeba bedzie śpiewać a kto bedzie pisał nam muzyke??
i słowa??

Michał pisze...

Dobry Wam Noco :)

Kurwa cos mi sie we głowie przestawiło! Co my dzis mamy? Sobote?

Dorota pisze...

jakzda para rak i ust sie przyda :D

malla19 pisze...

marta zapewne sie przydasz

Anonimowy pisze...

jak to nie będzie naszą dobrą stroną???? Margo, co Ty pierdolisz??:D ja wymiatam, nie chwaląc się:D Wy poćwiczycie troszkę i będzie lux:))))

malla19 pisze...

Nie Ojcze dyrektorze mamy poniedziałek

Dorota pisze...

lux a moze i nawet deluxe ;)

malla19 pisze...

ja na flecie też wymiatam a na basie sie naucze - ja sie szybko ucze tylko kto mi da bas???

Margo pisze...

Czyli Marte dopisujemy do bandu. A jesli chodzi o slowa i muze, to kolektywnie, albo bedziemy na koncertach wymyslac, kazda bedzie grala co jej w duszy gra (byle to nie bylo disco polo) ;).

Anonimowy pisze...

Michał nam słowa napisze!:D a muzykę stworzymy razem na próbach:P

Dorota pisze...

to jest mysl allis:)

Michał pisze...

kurwa ponosi was

Dorota pisze...

to jak ty malla zabierasz tego basa to ja w takim razie chyba sie przerzuce na git. elektryczna cobysmy nie musialy dzielic sie sprzetem na scenie:)

Anonimowy pisze...

"Ojciec Dykektor uczył dzieci swoje, a miał ich wszystkich stodwadzieściatroje" :)))))

Margo pisze...

A to jakas nowosc, ze nas ponosi? ;)

malla19 pisze...

Nie wcale.
Allis dobra myśl

Anonimowy pisze...

ok to muszę pomału sobie przypominać jak sie gra bo trochę zapomniałam

Anonimowy pisze...

Michał kurwa nie przeklinaj!!:D
:)

Michał pisze...

sorry sorry konstytucjo ja mam wszystkie punkty w dupie jebie jebie konstytucje ;)

Michał pisze...

ps: kaczki mnie kurwa oskubią!

malla19 pisze...

Oki dorota to sie dogadałyśmy

Michał pisze...

Karolina staruszko wstawaj!

Anonimowy pisze...

Michaiłł ponosi Cię!!:D

malla19 pisze...

Michał - nie używaj słów uchodzących za wulgarne

malla19 pisze...

Ja wsumie przerobie to co zaczełam bo wyszedł mi kawałek do rapowania ale jak sie przerobi to na 5 głosów pojedziemy i 1 kawałek mamy

malla19 pisze...

Tylko muzyke sie wymyśli

Dorota pisze...

no i wypas :) wazne zeby jakos zaczac dzialalnosc:)

malla19 pisze...

No wiadomo hehehe :)

Anonimowy pisze...

pamiętajcie o mojej solówie na bębnach!!:))) muszę się czymś przecież popisać:P
chociaż śpiewać też bym chciała, ale a to bym chciała doły, choć dołów niestety nie umiem:/ więc zostaję przy perkusji:)))

Michał pisze...

jebac jebac konstytucje i jej prawa euro tez :D jebac wino piwo w kulce pod blokiem tak po prostu tak wypełniajac dziury chodnika tak po prosatu tak dosłownie tak!

Anonimowy pisze...

to już mamy coś na początek

malla19 pisze...

Michał czyś byś zaczoł tworzyć nam teksty??

Michał pisze...

kurwa mam doła laski bo kurwa jebłem w niedziele łbem o chodnik podwórka i kurwa dobrze sie czuje hehhe dziwne kurwa!

Anonimowy pisze...

tak dosłownie tak! lalala:)))
a Ty Michał nie dość żeś się upił, to jeszcze nam tu śpiewasz na forum:P

Michał pisze...

AMEN

malla19 pisze...

allis jasne ze dostaniesz zawsze w samym środku utworu hehehe

Dorota pisze...

tez o to chcialam zapytac hehe

malla19 pisze...

Widać że pierdolłeś gdzieś głową bo ci sie troche pojebało :)

Anonimowy pisze...

no to żeś nieźle musiał przyjebać...
aaaa ja to bym chciała wyreżyserować nam teledysk:D co Wy na to?:))))))

Dorota pisze...

"troche" to delikatnie powiedziane ;)

malla19 pisze...

że tak powiem łamiemy zasade słów mniej wulgarnych hehehe

malla19 pisze...

spoko allis - to twoja działka hehhe

Dorota pisze...

zasady jak wiadomo sa po to zeby je lamac, wiec czynmy to jaknajczesciej :D

Anonimowy pisze...

ooo cieszę się niezmiernie:))

Margo pisze...

To ja sie zajme okladka plyty (nie mam za grosz talentu platycznego, ale trening czyni mistrza, moze ktoras ujdzie w tlumie), a jaka nazwe nadamy naszemu zespolowi?
P.S. W zepole powinna zostac uwzgledniona rowniez Karolina, z ktora to ja tu obecna zaczelam dzis w godzinach lekko popoludniowych tworzyc chorek i od tego sie zaczelo ;).

malla19 pisze...

no jasne niezapomnijmy też o agacie która tańczyć chciała

jak co to przy okładce pomoge

Anonimowy pisze...

nooo to Karoline się da do chórku hahaha:P

Anonimowy pisze...

ja też lubię tańczyć!!!!!!!!! ja chcę tańczyć!!!!!!!! :D

malla19 pisze...

Nazwa niewiem może FancGirlBend

Margo pisze...

Bedziesz tanczyc przy perkusji podczas swojej solowki, to bedzie glowny punkt programu :P.

Anonimowy pisze...

ja bym dała jakąś bardziej ambitną nazwę, ale jeszcze nie mam pomysłu:)
ale jakby mi ktoś teraz wyjechał z "superstarBand" to chyba bym pierdolnęła hahahaha

malla19 pisze...

No allis heheh zgadzam sie z margo

a ja chce sie na koniec zawsze wydrzeć moim na półoperowym głosem heheh

Anonimowy pisze...

hehe spoko spoko:D

malla19 pisze...

No ja to tak jebłam bez namysłu ale na początek może być chyba ze allis proponujesz swój pomysł z superstarBand heheheh

Margo pisze...

A ja na koniec bede rozwalac moja gitare :D

Anonimowy pisze...

ja ci dam staruszke!!!!!!!!!

Dorota pisze...

co do nazwy to może " wośband"?? glupie??

malla19 pisze...

moge zapisywać dzwięki nutami zawsze jak bedziemy tworzyć muze :)

Anonimowy pisze...

hahaha taaaaa pewka!:D świetna nazwa... hahaha ludzie jebną z wrażenia:D

Anonimowy pisze...

jak ja zaspiewam to proponuje wszyskim tyczki wsadzic w uszy:P

Anonimowy pisze...

a ja dam solówkę grania na sety zatorze

Anonimowy pisze...

"Wośband" hmmm ciekawe, czy by Julita była zadowolona z tego powodu:D

malla19 pisze...

Karolina wymyślaj nazwe dla naszej grupy baletowej

Jako baletnica - Ojciec dyrektor heheheh

Margo pisze...

Moze niech bedzie poprostu Band, tak na poczatek.
Malla tylko jest maly problem, ja juz zapomnialam jak sie z nut czyta, ale to bede udawac, ze wiem o co biega, moze nikt nie zauwazy, ze gram inna melodie :P.

Dorota pisze...

moze i by byla zadowolona:D gralybysmy jako support przed Julita :)

Anonimowy pisze...

ja moge grac na skrzypcach ahahahaha albo bebnach:)

Chanel 17 pisze...

kurde Wy to macie laski zajefajne pomysły :) ale się uśmiałam !!!

malla19 pisze...

Margo ale coś orginalnego musi być co jeszcze nikt nie ma

hehhe jasne że sie nikt niezjarzy że jedziesz z innej beki heheheh

Margo pisze...

Ale skad my tyczki wezmiemy, jeszcze do tego w takiej ilosci (przeciez na nasze koncerty tlumy beda przychodzic)?

Chanel 17 pisze...

ja mogę... na grzebieniu :P ewentualnie na nerwach (to mi wychodzi najlepiej)

Anonimowy pisze...

sobie wsadzicie hahaha niewiem sponsora poszukamy:P

Anonimowy pisze...

Karolina odwal się od mojej perkusji!!!!!!!! :D
aaaa to jakbyśmy przed Julitą występowały to z korzyścią dla niej:D na naszym tle Julita by wypadła jeszcze lepiej niż zwykle, chociaż trudno uwierzyć w to, że można jeszcze lepiej:))))))))))))

malla19 pisze...

bębny to popisówka allis chyba ze zagrasz na bębenku takim afrykańskim czy jakimś tam innym hhehe

Anonimowy pisze...

a to byłam ja:P nie podpisałam się:)

Anonimowy pisze...

nie odwale sie ona jest moja:)

Dorota pisze...

oh tak sponsor by sie przydal!

Margo pisze...

Tego faceta z Mam Talent zaprosimy do wystepow, gandzie mu damy i bedzie na lisciach gral.

Ja moge grac na kieliszkach (po uprzednim ich oproznieniu, oczywiscie).

malla19 pisze...

Dobra ustalmy jaki typ muzy bedziemy nawalać??

Chanel 17 pisze...

Dziadzio Jacenty :) on jest the best

malla19 pisze...

dobra to ja będe napierdalać na pile

Anonimowy pisze...

ja bede latac i was gonic ooo:):) i namawiac do wiekszego czadu

Dorota pisze...

tylko umowmy sie ze te kieliszki to razem zespolowo przed koncertem bedziemy oprozniac co by weselej bylo na scenie :D

Anonimowy pisze...

haha Karolina Ty możesz na kongach grać:D perkusja to moja działka i proszę mi się od niej grzecznie odjebać:)))))
a oczywiście musimy grać rock!!!!!!!!!!!:D

Anonimowy pisze...

Dorota świetny pomysł:))

malla19 pisze...

Dobra karolina bedziesz pilnować nas zespół od strony prawnej i wogóle wiesz koncerty promocja i takie tam

Anonimowy pisze...

ilez razy kurwa mowie nie klnac P:P:P

Anonimowy pisze...

to się fachowo nazywa menager:D

Margo pisze...

Tylko Malla ode mnie z daleka z ta pila, bo w twoich rekach moze byc to cos wiecej niz instrument muzyczny, tym bardziej po pijaku ;).

malla19 pisze...

no jasne ze będziemy przed koncertem krew rozrzedzać heheh

Anonimowy pisze...

ojjjj i się walnęłam:D manager:D

Anonimowy pisze...

dobra ale zyc wam nie dam wycisne z was ostatnie soki:P

Anonimowy pisze...

hahaha właśnie wyobraziłam sobie pijaną Mallę z piłą,jak lata po scenie, a my uciekamy:D

malla19 pisze...

Margo no jak bym mogła na ciebie wiesz jakby kto inny stanoł mi na drodze - niebęde po nazwisku wymieniać myśle ze wiecie - to co innego - po pijaku to ja nawet trzeźwa jestem naprawde

Anonimowy pisze...

skoro bedzie pila to ja wezme kosiarke:P

Dorota pisze...

i dobrze karolina, o to chodzi, slawa kosztuje :)

Margo pisze...

A ja kose i sierp, moze sie przydadza ;).

Anonimowy pisze...

widzę że zapowiada się zawalisty zespól jakiego nie było na polskiej scenie

malla19 pisze...

nie no swoich nie tykam nawet po pijaku - ale jak już mówiłam nawet jak jestem pijana to jestem trzeźwa heheh

Chanel 17 pisze...

Ja będę waszą wierną fanką. Nie opuszczę żadnego koncertu!

Dorota pisze...

hehehe ale zes mnie malla rozbawila no normalnie zajebista ty jestes dziewczyno :D

Margo pisze...

Nooo, bedziemy prawie jak zespol ;).

Anonimowy pisze...

to fajnie że swoich nie tykasz bo już sie troszkę bałam (ha ha)

Dorota pisze...

chanel to moze zaloz fanclub naszego zespolu :)

malla19 pisze...

ależ ja wiem że jestem zajebista heheh
nie no żart - ja jestem nieokrzesana wredna małpa, czyli pojebany anonimowy abstynent

Margo pisze...

Karolina twoim pierwszym zadaniem jako menagera bedzie zalatwic nam prowiant (%) na proby, ja po alkoholu bardziej kreatywna jestem.

Chanel 17 pisze...

taaaak :) będę was promować

Chanel 17 pisze...

Ale cholera... jak w końcu nazywa się ten zespół???

malla19 pisze...

marta spokojnie ja ze swoimi żyje wzgodzie ale wróg to co innego hehehehe

Anonimowy pisze...

hahah weźcie!!! robimy konkurencję Julicie!!!!!!!! :P

Anonimowy pisze...

e a dlaczego swoich fanow olewacie?!!!!!!!!

malla19 pisze...

no karolina musisz mieć dużo ciastek i ciastek i czekolad bo śpiewanie i wogóle muzyka ze mnie wydobywa wszelką siłe i trzeba będzie sie regenerować.

Dorota pisze...

ale bedzie zajebiscie, wlasny manager, fanclub ah juz widze te tlumy na koncertach :)

Anonimowy pisze...

nazwa nie jest najważniejsza Chanel:P tylko musisz zaznaczyć, że jesteśmy zajebiste i tłumy przyjdą na nasze koncerty:D

malla19 pisze...

No własnie nie bo jak usłysza nas to wszystkim Julita zacznie sie podobac byle by nas niemusieli słuchać heheheheheh

Chanel 17 pisze...

Jeszcze będziecie błagać o chwilę ciszy i spokoju :P a paparazzi będą za wami wszędzie biegać

malla19 pisze...

No dorota tylko mały problem musimy nauczyć się wspólgrać hehheeh

Anonimowy pisze...

hehe Julita nie musi zaczynać się podobać, bo już się podoba:D Malla popierdoliło Ci się troszkę:)))

malla19 pisze...

Karolina ale kogo olewamy??

Dorota pisze...

oj malla kilka prob i ruszamy w trase:)

Chanel 17 pisze...

mnieeeeeeeee hahaha

malla19 pisze...

allis oj niebede ci tłumaczyć o co mi chodzi no może źle to napisałam ale chodzi mi tu o coś innego

Anonimowy pisze...

channel :) nie odpisujecie jej :P

Chanel 17 pisze...

ja chcę autograf ;(

malla19 pisze...

Zresztą wiesz moje wypowiedzi sa dwuznaczne więc mają kilka interpretacji

Anonimowy pisze...

ooo i widzicie jak to jest, gdy Allis wymyśli dobry temat do rozmów:P jak nie alkohol, to zespół itp:D więc daję Wam teraz wolną rękę i opuszczam Was:)
aaaa i Karolina - nie zbliżaj się domojej perkusji:))))))
Kobiety - ćwiczcie na swoich instrumentach i nie dawajcie za wygraną:))
ja, jak już wcześniej wspominałam, opuszczam Was:))) dobranoc:*

Chanel 17 pisze...

i zdjęcia

malla19 pisze...

chanel odemnie już masz heheh

a bo te sprawy wszelkie ustalenia to strasznie meczace ide po jakieś ciastka heheh

Anonimowy pisze...

Chanel, wiesz miałam przed chwilą telefon i umówiłam nas na sesję zdjęciową:))) więc dostaniesz zdjęcia z autografami:D:D

malla19 pisze...

allis ale perkusja nie może opuszczać zespołu bo bez niej nic nie wyjdzie

Dorota pisze...

allis odchodzi :(

Margo pisze...

Ehhh dziewczyny juz to widze oczami wyobrazni, my na scenie, Allis ma wlasnie swoja solowke, Marta na syntezatorze, Malla z basem i pila, dorota z gitara elektyrczna, ja z kieliszkami, gitara, trojkatem, tamburynem i fletem (i za pare(nascie) lat z saksofonem), Agathaa tanczy, my spiewamy, a umiesnieni, wysportowani nastolatkowie (moga byc i troche ztarsi) pod scena, zrywajacy z siebie rozne czesci garderoby i rzucajacy je na scene. A Chanel (jako gosc specjalny) i Karolina za scena z butelka czystej, nam kibicuja, ahh bedzie pieknie.

Chanel 17 pisze...

oszaleję z zachwytu :) KOCHAM WAS AAAAAAAAAAAAAAAAA

malla19 pisze...

margo też poszła po sierp i kose i zagineła w akcji.

Chanel 17 pisze...

piła mechaniczna będzie?

Chanel 17 pisze...

ile nas tu jest...?

malla19 pisze...

oo jesteś
chanel my też cie kochamy
Margo zajebisty opis hhehe

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 343   Nowsze› Najnowsze»