Coś dla Fanów..od Julity:-)


379 komentarzy:

1 – 200 z 379   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

łoOO . załapałam sięę na pierwszy komentarz ;) heh.
Fajnie że Julita nam dała autograff . ;]]
Ładnie pisze ;**

agathaa pisze...

fajny ma charakter pisma :):) milo z jej strony ze cos nam naskrobala xD

Anonimowy pisze...

zajebiste!!!!!!!!!!
:))))))))

Anonimowy pisze...

dokładnie zajebiste:)

Dorota pisze...

Cheloł ;)No to teraz zacznie sie lawina komentarzy po tej dlugiej ciszy, fajnie:)

Anonimowy pisze...

dzięki Julita za autograf
pozdrawiam cię serdecznie :>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>

Chanel 17 pisze...

Ja również dziękuję, że o nas pamiętasz :*

Chanel 17 pisze...

Ps. Zgadzam się z koleżankami :) Ładny charakter pisma :P

Chanel 17 pisze...

Ps.2 Julitko, byliśmy z Tobą, jesteśmy i będziemy... ZAWSZE!!!

Dorota pisze...

swiete slowa channel:)

Anonimowy pisze...

jejciu ale super autograf Julity wow :) ale czad :) musze sobie to wydrukować

kingaaa pisze...

WoooW! ;dd Julita wie jak poprawić humor ;> Fajnie,że o nas pamiętasz - wielkie dzięki! My o Tobie też xD Musze lecieć po tusz do drukarki i sobie wydrukować :D
pozdro:*:*:*

Chanel 17 pisze...

Ja nie będę drukować... liczę na to, że za 6 dni dostanę autograf osobiście. Dostanę prawda????? :)

Anonimowy pisze...

dobrze ci ze bedziesz na spotkaniu tez bym chciała :(

agathaa pisze...

chanel ty szczesciaro :PP dorota fajna ta lawina ^^

Anonimowy pisze...

ja to muszę sobie wydrukować niestety bo nie dostane osobiście bo mnie niestety nie będzie ale przynajmniej taki będę miała

Anonimowy pisze...

ale super jejciu dziski Julita :*

agathaa pisze...

hello hello spicie??

Chanel 17 pisze...

Ja już prawie śpię... siedzę nad wosem :P

agathaa pisze...

ja mam jutro sprawdzian z wosu i nie otworzylam ksiazki xD

Anonimowy pisze...

ja mam jutro sprawdzian z polskiego:)))))))) ale polski lubię, więc spoko:) gorzej z francuskim:( też mam sprawdzian:/
Agathaa, dajesz zły przykład!!! do książek!! Raz!!!! :)

agathaa pisze...

lece malo sie nie zabije..

Margo pisze...

Ja pewnie dopiero w styczniu bede miala pierwsze zaliczenia, no moze pare w grudniu sie trafi, fajne jest studenckie zycie ;).

Anonimowy pisze...

haha nie przewróć się na mopie:)))) widzisz, jak dobrze Ci życzę?:D

Anonimowy pisze...

haha niektórzy są studentami z powołania:P oni się nie uczą, tylko studiują:P

agathaa pisze...

och dziekuje Ci za ta troske :)))

Chanel 17 pisze...

A wiecie co... ciekawe jaki przedmiot Julita najbardziej lubiła, a który najmniej?! :)

agathaa pisze...

ja najbardziej lubie wagary ^^

Anonimowy pisze...

haha agathaa Ty czorcie jeden!!:P Julita pewnie w-f:D tak jak ja:D:D:D

Chanel 17 pisze...

Może sama nam powie :)

agathaa pisze...

allis ja jestem wzorowym uczniem!!!

Margo pisze...

Moze znajdziemy jakis przyjemniejszy temat niz szkola ;).
P.S. Ja tez najbardziej lubilam wf ;).

Anonimowy pisze...

powie pewnie na spotkaniu:(
a Ty Agathaa tylko wagary lubisz?:)
Chanel pewnie uwielbia WOS, skoro tak siedzi z nosem w książkach:D sprawdzian masz, czy tylko tak się lubisz czasem pouczyć?:D

agathaa pisze...

nie lubie tez lekcje wychowawcza :) :PP

agathaa pisze...

pospac moge =))

Chanel 17 pisze...

Siedzę przed WOSem bo mam jutro spr. a poza tym piszę z WOSu maturę więc chcąc nie chcąc muszę się go uczyć. :P

Anonimowy pisze...

hehe bo w-f jest świetny!!:) gimnastykę lubię:D i kosza i nożną:D i ręczną też lubiłam, dopóki mi kość z panewki nie zaczęła wylatywać:D

Margo pisze...

W podstawowce to jeszcze muzyke lubilam ;), poza tym jednym z moich ulubionych przedmiotow byla biologia, a poza tym w liceum mialam takie fajne zajecia jak wiedza o teatrze, dziennikarstwo i filozofie, zawsze to bylo cos innego niz normalne zajecia ;).

Margo pisze...

No ja tez w nozna na wf-ie lubilam grac, tylko nie z dzieczynami, bo wtedy byla to naprawde nozna, bo sie po lydkach z kopa dostawalo. Poza tym jeszcze siatka i koszykowka.

agathaa pisze...

zdecydowanie wole chodzic na basen niz na wf :]

Anonimowy pisze...

też lubiłam muzykę w podstawówce, a później w gimn już nie miałam muzyki. lubiłam też matmę, dopóki mi się nie trafiła taka jebnięta nauczycielka:/ ale już pominę ten temat:P grunt to się nie denerwować:D aaa no i polski lubię:)

Chanel 17 pisze...

Idę do tych książek, bo inaczej jutro bania będzie :P Do jutra :* DOBRANOC

Margo pisze...

Do jutra, milej i owocnej nauki.

Anonimowy pisze...

a ja w nożną nie lubiłam grać z chłopakami, od kiedy moja koleżanka dostała piłką w twarz i jej się nos złamał:P

agathaa pisze...

ja mam cicha nadzieje ze same "pomoce naukowe" mi jutro pomoga xD

Anonimowy pisze...

ja też zawsze jadę na pomocach:) bo po co się mam uczyć czegoś, co mnie nie interesuje:D

agathaa pisze...

allis i bardzo dobrze tak trzymaj :))

Anonimowy pisze...

hahaha a Margo pewnie ze wszystkiego na pamięć ryła:D

agathaa pisze...

hehe.. nie cieprie na blache wkuwac..
szefostwo nie zaszczycilo nas swoja obecnoscia wieczorem :)

Anonimowy pisze...

poszli spać:P

Margo pisze...

Nie, rylam na pamiec tylko z tego z czego ewidentnie sie sciagac nie dalo :P, a z innych przedmiotow to albo pomoce naukowe, albo pomoc kolezanek i kolegow z klasy (nazwalabym to po prostu wspolpraca, ja wiedzialam czesc, oni czesc i jakos skladalismy to w calosc ;) ) no i troche jednak wlasnej wiedzy (bo znajomi czasem zle podpowiadaja :P).

agathaa pisze...

moze nie rozmawiajmy juz o szkole bo bede miala jakiegos dola a obawiam sie ze moj mop juz dlugo nie pociagnie... :P

Anonimowy pisze...

popieram:)))) to teraz może coś o Julicie:)))))))

agathaa pisze...

dobra pogadajmy o Julicie ;D

agathaa pisze...

ej a 5 grudnia na finale Julita bedzie spiewala bo nie wiem czy wlanczac polsat??

Margo pisze...

Nie mam pojecia, ale mam taka nadzieje, bo inaczej pewnie sie nie wysile zeby wlaczyc ten program ;).

Anonimowy pisze...

myślę, że zaśpiewa dla nas:))))))) mam taką nadzieję:D haha ej wyobrażacie sobie, jakby Julita na gali powiedziała: "pozdrawiam moich fanów, a w szczególności Allis, Margo i Agathee" :D:D

j u l i t a pisze...

oczywiscie W-F!!!!
MUZYKA nie lubilam bo zawsze sie nudzilam na lekcjach jak reszta nie mogla pojac... i wkurwialo mnie jak nie potrafili wystukiwac rytmu i takie tam
MATEMATYKA nigdy nie musialam sie jej uczyc, nawet na mature, gralam impreze cala noc, wrocilam po pracy o 7 i zaraz poszlam na egzamin,obronilam oczywiscie na 5:)

chemia byla dla mnie czarna magia,ale w liceum to w ogole troche czarnej magii mialam, 20% obecnosci oznacza ze rowniez preferowalam wagary :) oznacza to rowniez ze np nie chce Ci sie isc do szkoly bo masz nauczycielki o temperamencie kayah czyli strasznie sie przypierdalajace
wagary sa zajebiste- tam mozna robic to co sie lubi i nikt nie pierdoli farmazonow
i takie powinno byc nasze zycie
o to walczcie zawsze
studia!!!! zajebiste sa. madrzy ludzie wykladaja (wiadomo sa wyjatki) i nie uwalaja za to ze masz tatuaz na plecach tylko sluchaja czy cos soba reprezentujesz
ale
wszedzie sa ludzie i batony,szkoda tylko ze wiecej tych drugich...

Margo pisze...

Tak, zdecydowanie sadze, ze najbardziej zasluzone osoby na stronie powinny zostac wymienione :P.

agathaa pisze...

widzisz allis nie tylko ja lubie wagary :PP

Anonimowy pisze...

ojejjj ile ja mam wspólnego z Julitą:D tak jakby mówiła moimi słowami:))))))))))

j u l i t a pisze...

co do 5grudnia to trwaja rozmowy czy bede mogla zaprezentowac juz utwór mojego zespolu ktory jest rodzajem wizytowki plytki:) trzymajcie kciuki:))

chociaz pewnie sie nie zgodza bo to final i trzeba reklamowac piatke finalistow ;/ ja tam pewnie bede rodzajem statysty

Margo pisze...

Zgadzam sie studia zajebiste sa, warto sie troche pouczyc na nizszych szczeblach edukacji, by trafic na studia.
Co do chemii, dla mnie byla tez czarna magia, ale w liceum mialam 5 (mialam pewne magiczne sposoby na ten przedmiot ;)).

Anonimowy pisze...

a kto ich nie lubi?:D chyba tylko margo:P bo ona uchodzi tutaj za tą mądrą, wszechwiedzącą:D

agathaa pisze...

a jak nazywa sie twoj zespol??

Anonimowy pisze...

trzymamy kciuki Julitka:)))

Margo pisze...

Eee tam na wagary tez czasem chodzilam, klocilam sie z nauczycielami etc. ja jestem normalna, no dobra moze nie do konca, ale jako uczennica bylam normalna, w szczegolnosci w liceum, bo w gimnazjum to troche z kujona mialam, ale tylko dlatego, ze bylam dosc systematyczna (co zatracilam w czasach liceum, na szczescie ;) ).

Anonimowy pisze...

witam ponownie wszystkich
A moimi ulubionymi przedmiotami był
w-f i przedmioty ścisłe. Też uwielbiałam wagary a najlepsze wagary to miałam w liceum.
Julita będę za ciebie trzymać kciuki żeby się udało
pozdrawiam

Margo pisze...

Ciekawa jestem czy Julita przeczytala nasze wszystkie komentarze z poprzedniego watka :P.

agathaa pisze...

hahaha tak tam napierdzielilysmy ze omg...

Anonimowy pisze...

a i coś mi się wydaję Julita, że Ty zdominujesz tą 5-tkę finalistów samą obecnością:D a jak jeszcze zaśpiewasz, to cały świat masz u stóp:))))))))
a Kayah się zajebie, że ją wygryzłaś z branży:))))

Margo pisze...

Jesli Julito bedziesz tylko statystowac i nie bedziesz wystepowac, to ja pozwole sobie nie ogladac finalu (ewentualnie powtorke), bo kto wygra niespecjalnie mnie interesuje.

agathaa pisze...

margo podzielam Twoje zdanie..

Anonimowy pisze...

eee tam:D ja oglądam:))) przynajmniej sobię popatrzę na Julitę, jeśli nie będzie śpiewała:D

agathaa pisze...

przez 2/4 finalu bede musiala gapic sie na ryj jakze "uroczej"jurorki ;/

Dorota pisze...

kurde musze tu czesciej bywac zebym i ja nalezala do tych zasluzonych;)

ps. w-f jest the best!! mowi to wam pilkarka kobiecej ligi pilki noznej, czyli ja :D

a wlasnie jak sie nazywa zespol Julity?? dobre pytanie

Dorota pisze...

hej a moze bysmy tak pojechaly na gale 5 grunia co??nawet jesli Julita nie zaspiewa to moze sie z nami spotka:) zrobimy jakis transparent czy cos

Anonimowy pisze...

dobry pomysł dorota

Margo pisze...

W sumie ja daleko jechac nie musze, ale jesli byli uczestnicy nie beda wystepowac (na czele z Julita) to ja niestety moglabym podczas tej gali przysnac, wiec nie wiem czy w moim przypadku to dobry pomysl :P.

Dorota pisze...

heh wiesz co ja mysle ze skoro rozmawiaja z Julity o jej piosence to chyba i tak cos zaspiewa, niewiadomo tylko co, mam taka nadzieje

agathaa pisze...

oby dostala jakis fajny kawalek (oczywiscie jak nie bedzie mogla zaspiewac czegos swojego) :):)

agathaa pisze...

zyjecie?? :PP

Margo pisze...

Ja zyje, nie wiem jak reszta.

Dorota pisze...

heh reszta pewnie tez tylko niewiadomo czemu siedze ciuchutko:)

Anonimowy pisze...

ja też żyje jeszcze.
nie było mnie bo rozmawiałam z siostrą.
Na pewno dostanie jakiś fajny kawałek jak nie będzie mogła zaśpiewać swoim zespołem. Jaki kawałek Julita dostanie to świetnie go za śpiewa.

Dorota pisze...

dobrze mowisz marta:) w koncu Julita spiewac potrafi i to jak :)

agathaa pisze...

o ile dobrze pamietam malla dzisiaj miala zaszczycic nas swoja obecnoscia xD
wiesz marta troche glupio by bylo jakby przyszlo jej cos zarapowac :D

Margo pisze...

Biorac pod uwage piosenki, ktore Julita dostawala w programie, to tym razem moga wybrac jej hit w stylu "Jestes Szalona" ;).

agathaa pisze...

albo cos z repertuaru KROLOWEJ haha...
niech Julitka napisze list do sw mikolaja to moze pozwola jej zaspiewac cos swojego :PP

Anonimowy pisze...

no tak ale skąd wiesz że będzie coś rapować na pewno Julicie nie dadzą takiej piosenki bo jak oglądałam to tam nie dawali takich piosenek nie dawali ale miejmy nadzieje że jednak się zgodzą i zaśpiewa ze swoim zespołem będę trzymać za to kciuki

Dorota pisze...

trzymajmy kciuki a wszystko bedzie ok :)

agathaa pisze...

dziewczynki bylyscie grzeczne przyjdzie do was Mikolaj??
lol ^^

Margo pisze...

Obawiam sie, ze nie dadza Julicie zaspiewac swojej piosenki (choc to bylaby jedna z niewielu rzeczy, ktore moglyby przyciagnac do tv kogos wiecej niz rodziny i znajomych finalistow), poniewaz po pierwsze przycmilaby uczetsnikow, a po drugie przycmilaby Kayah, a Kayah przeciez na to by nie pozwolila ;), ale i tak mam nadzieje, ze sie uda.

Margo pisze...

No i znow zapadla cisza...

agathaa pisze...

malo nas ale ostatnio to tradycja :( to o czym pogadamy??

agathaa pisze...

nawet do setki dzisiaj nie dojdziemy??

Margo pisze...

Jakos dojdziemy, to znowu moze jakis ciekawy temat. Ktos chetny do wymyslania?

agathaa pisze...

normalnie pojde zaraz spac..

malla19 pisze...

Siema ludzie widze że za mną nie tęsknicie :(
A ja tu sie do was spiesze ;)
Autograf zajebisty :)

agathaa pisze...

100 :)

malla19 pisze...

allis pisze...
myślę, że zaśpiewa dla nas:))))))) mam taką nadzieję:D haha ej wyobrażacie sobie, jakby Julita na gali powiedziała: "pozdrawiam moich fanów, a w szczególności Allis, Margo i Agathee" :D:D


a ja to co?? tam powinno być malla19 też heheh (żart) hihih
:)

agathaa pisze...

poczworna nagroda yeah :))
ja nie wiem jak ojciec dyrektor mi sie wyplaci :PP

Anonimowy pisze...

witaj malla

malla19 pisze...

A i jeszcze jedno natrzaskałyście 1000 postów - kiedy ja to przeczytam??

agathaa pisze...

grono sie powiekszylo :D

Margo pisze...

Ale Allis w odpowiednim momencie to zaproponowala, ma dziewczyna wyczucie ;).

agathaa pisze...

malla generalnie nic ciekawego :PP

malla19 pisze...

A oczym to wy dziś tu piszecie ciekawym - widze że była Julita ale mnie jak zwykle nie było :/ mam pecha

Margo pisze...

Ale tak jakos dobrze nam sie gadalo o niczym ciekawym, ze wystukalismy (wlasciwie wystukalysmy, bo tutaj praktycznie same kobity) 1000 komentarzy :P.

Anonimowy pisze...

no mam wyczucie mam:P ale coś mi się wydaje, że nasze marzenie się nie spełni:( :P
Malla ja Cię chciałam napisać, tylko jakoś nie wiem czemu, ale nie napisałam:( ale myślałam o tym i to się liczy:D

Anonimowy pisze...

a 1000 komentów było, bo pierdoliłyśmy o jakichś koniach pojebanych!!!!!!!! hahaha my to mamy świra... ale w końcu się opamiętałam:P i przywołałam grupę do porządku:P

Margo pisze...

A tak sie wlasnie zastanawialam gdzies Ty sie Allis podziewala, bo tak nagle ucichlas.

agathaa pisze...

o jednym koniu i to w dodatku Twoim !!

malla19 pisze...

Dobra niech ci będzie allis wybacze Ci ;)
Ja też uwielbiam wagary - nie ma to jak myknięcie z Fizyki i Chemi ale to czasy LO jak byłam w Gimnazjum to uczyłam sie pilnie przynajmniej tych przedmiotów.
Z matmą niestety miałam problem,
Ale lajcik to Gera i Biologia hehehe
A teraz egzaminki no cuż.. czasami sie ucze a czasami polegam na ściągach heheh

Anonimowy pisze...

a ja to wiesz, coś do zeszytów poszłam zaglądnąć:) a teraz coś zjem, bo ta nauka ze mnie wyciąga całą enerię:P

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
malla19 pisze...

A o koniach heheh no Konik Jolki sie uratował - znaleźli go :)

agathaa pisze...

oo szefowa zawitala :)) czyzbym tylko ja sie nie uczyla podczas weekendu?

Anonimowy pisze...

no co Ty:D matma jest fajna, tylko mam strasznie jebniętą babkę:/ ale to jest jedyny przedmiot, na który nie trzeba ryć:))) ale fizyki i chemii to nienawidzę:/ aż mnie skręca, jak pomyślę!!

karolina-fc pisze...

ano zawitala zawitala:):)

Anonimowy pisze...

witaj ponownie karolina

karolina-fc pisze...

marta witaj:):)

malla19 pisze...

Mi sie niechce włączyć
Karolina jakieś wskazówki

karolina-fc pisze...

bo mi sie cos skopalo zle zrozumialam sorka:((

malla19 pisze...

Tzn to nie mamy tego włączyć??

Anonimowy pisze...

czyli nie będzie dla nas pozdrowień? :P

malla19 pisze...

ale mi sie akurat uruchomiło hehehe

agathaa pisze...

ja juz wczesniej wlaczylam,ale leciala jakas glupia piosenka to wylaczylam :PP

kingaaa pisze...

Ja to mam wyczucie...;dd jutro wybieram sie na waksy, wchodze tu, patrze a tutaj sama Julita pisze o wagarach :D hehe , spoko :D
Julita jest rozbrajająco szczera i to jest w niej zajebiste!
aaa i 3mam kciuki żeby udało Ci sie zaśpiewać swoją piosenke! mam nadzieje,że sie uda ... bardzo mi na tym zależy, fajnie byłoby Cie nareszcie usłyszeć w naprawde repertuarze :D
pozdro:*

karolina-fc pisze...

no ja zle cos zrozumialam hehe przepraszam was ale jestem dzis zakrecona;(

Anonimowy pisze...

być zakręconym, to nic złego:))
kinga, dobrze powiedziane:)
a mi się zajebiście chce spać!!

malla19 pisze...

ale swoja droga ciekawe radio hehehe chyba przerzuce sie na słuchanie muzy na radio kielce hhehe

agathaa pisze...

mi tez i chyba zaraz walne sie do lozeczka =)

malla19 pisze...

No właśnie ale jak bedzie gdzieś można już usłyszeć własną piosenke Julity to dacie znać ma sie rozumieć??

Anonimowy pisze...

każdy może być zakręcony no fajna muza leci też słucham tego radia

karolina-fc pisze...

dziekuje za wybaczenie:)

malla19 pisze...

agata to twoje pozdrówki leciały heheheh

malla19 pisze...

Były pozdrowienia od Michała hehehehe

Anonimowy pisze...

słyszeliście a jednak były pozdrowienia dla nas

Anonimowy pisze...

fajna muza? a co tam leci? bo ja szczerze mówiąc, to nie słucham radia:)

karolina-fc pisze...

jak tam autograf sie podoba:)?

agathaa pisze...

nic mi o tym nie wiadomo... xD

agathaa pisze...

autograf zajebisty :)

Anonimowy pisze...

a co dokładnie było? zacytujcie mi:))

malla19 pisze...

Karola miałaś racje leciały pozdrowienia ale ja niejestem 19 tylko już 20 ale pewnie nickiem sie kierował

Anonimowy pisze...

fajny autograf chciałam sobie wydrukować ale papier mi się skończył

malla19 pisze...

pozdrowienia dla marty allis karoliny mallej, agaty, agnieszki, margo - chyba tak to leciało heheh

karolina-fc pisze...

michal prosi o rewanz za pozdrowienia czeka na smsa
pod numer 72601 tresc fama. i w nawiasie tresc pozdrowienia

Anonimowy pisze...

no coś takiego

Anonimowy pisze...

hehe cóż za zaszczyt:D dzięki Michał:D my Cię tutaj pozdrawiamy:P

malla19 pisze...

muzyka taka różna bardziej pop tu leci
a autograf pewnie że sie podoba - zajebisty

malla19 pisze...

Karolina ma być fama. czy samo fama ??

karolina-fc pisze...

ojciec dyrektor chce uslsyzec je w radiu:P

malla19 pisze...

To już dziewczyny co piszemy??

karolina-fc pisze...

fama. tak ma byc i w nawiasie tresc pozdrowien

Anonimowy pisze...

eee to jak pop, to coś nie bardzo:P
ja myślałam, że pozdro od Michała to takie bezinteresowne, ale jednak się zawiodłam!!! :P

karolina-fc pisze...

ale zeby sie upewnic ze dobrze przekazalam hehe poczekajcie na przerwe miedzy utworami

Margo pisze...

Napisz: Dziekujemy za pozdrowienia. Pozdrawiamy.
Harem Ojca Dyrektora ;).

Dorota pisze...

o losie a co tu sie dzieje?!? jakies pozdrowienia i smsy, no fajnie fajnie:)

malla19 pisze...

Może tak dziękujemy za pozdrowienia i serdecznie pozdrawiamy ojca dyrektora Michała - Fanc Kawałek podłogi?? co wy na to??

Anonimowy pisze...

hehe to Wy wysyłajcie smsy, a ja idę do wyra:)
dobranoc Kobiety:*

agathaa pisze...

ja juz wyslalam :PP

Anonimowy pisze...

ejjj ale może przy okazji Julitę pozdrówmy:))))

karolina-fc pisze...

aliss spac niewierze:P

Anonimowy pisze...

hehehe wyślijcie w moim imieniu też:P bo mi tel padł, a nie mogę znaleźć ładowarki!!!!

Anonimowy pisze...

haha jak się śpi po 5h dziennie, to w końcu siły mnie opuszczają:P

karolina-fc pisze...

dobrze ja tez tymczasowo uciekam:P wrazie co to spokojnej

malla19 pisze...

Wysłałam - treść Fanc kawałek podłogi dziękuje za pozdrowienia i tym samym pozdrawia ojca dyrektora Michała
:)

malla19 pisze...

Wysłałm ogulne od nas wszystkich

Anonimowy pisze...

bardzo ładnie Malla:))
idę się wyspać:)
dobranoc:))

Anonimowy pisze...

hahaha ale fajnie napisałam:P "5h dziennie" hahaha:P chodziło mi ogólnie o 5h :D widać, że zmęczenie bierze górę nad rozsądkiem:) czas najwyższy się wyspać:)

agathaa pisze...

ja napisalam; ojcze dyrektorze wracaj do nas na forum,buziaki od dziewuch,wisisz mi poczworna caluje agata i caly fanc kawalek podlogi ale pozniej napisalam drugiego o tresci; poczworna nagrode pozdrow julite -agata

malla19 pisze...

hehehe agata hehee

agathaa pisze...

yeah :PP

malla19 pisze...

Nie puścili pozdrowień chamy :(

agathaa pisze...

ide spac.. kurwa jak ja wstane jutro o 6? jakas masakra...

dObRaNoC :***

malla19 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
malla19 pisze...

Dobranoc agata

Margo pisze...

Wrocilam. Widze, ze duzo sie dzialo i ze jak ja przychodze to reszta spac idzie :P

agathaa pisze...

malla napiszesz pozniej czy puscili pozdrowienia ??

malla19 pisze...

Ja jestem - nie zostawie Cie heheh

malla19 pisze...

No pewnie że napisze bede słuchać uwarznie ale jak nie puszcza do 12.30 to podejzewam że nie puszczą wcale

Margo pisze...

A biedny Michal bedzie siedziec i czekac do poznej nocy na pozdrowienia ;).

agathaa pisze...

dobra nie poszlam spac ale zaraz pojde...

malla19 pisze...

No troche se poczeka
Agata na jaki nr wysłałaś pozdro??
Bo na stronie radio ma podany 7101 ale ja wysłałam na ten co Karolina podała i dostałaam od nich sms że zachwile podadza życzenia na antenie ale jakoś jeszcze nie leciało :/

agathaa pisze...

ja wyslalam na ten co karolina i dostalam tylko potwierdzenie ze sms zostal dostarczony...

malla19 pisze...

Ja dostałam eska zwrotnego ze zaraz poleca pozdrosy na antenie ale nic niesłyszałam

agathaa pisze...

kurwa mam to gdzies jestem zmeczona i nie bede czekala az laskawie puszcza te pozdro.. poczekam jeszcze chwile i ide spac !!

Margo pisze...

Ja chyba bede sie zbierac, jutro na zajecia trzeba wstac. Zapewne do jutra.

agathaa pisze...

malla 12.30 minela oni nie puscili;/
ja ide spac!! napisz jezeli puszcza :)..

DOBRANOC teraz tak na serio, jutro zrobie tu nalot tzn dzisiaj po sql :* :)

malla19 pisze...

No dobranoc
Czyli co zostałąm sama??

Przeczytałam wasze wczorajsze recordy heheh i że to niby ja tylko wariatka hehehe
Ale mieliście ścieme hehehe - powioem wam że nic tam ciekawego nie ma w tych naszych wypocinach - ale czytając można sie nieźle uśmiać heheh :)))

Chanel 17 pisze...

Witajcie :)

Mnie jak zwykle omija wizyta Julity ehhh ;/
Co do pozdrowień na gali 5 grudnia to kurcze... zapomniałyście o Chanel :P hehehe nie no tak szczerzę to myślę, że Julita o nikim nie zapomni ;)
Ps. Byłoby super gdyby pozwolili Julicie zaśpiewać na tej ostatniej finałowej gali :) Trzymam kciuki aby się udało!

Pozdrawiam wszystkich :*

malla19 pisze...

No ja siedze w pracy potem zajecia z informatyki ale wieczorkiem do was dołącze hehehe
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

malla ty pracuj a nie:)

Anonimowy pisze...

ale cisza wszyscy spia albo sie ucza:)i pracuja:)

Anonimowy pisze...

Ooo....Karolina jest;)

Anonimowy pisze...

oooooooo kasia31:):)

Anonimowy pisze...

To co karolina jestesmy tylko we dwie,reszta nas zostawila:)

Anonimowy pisze...

nie chca gadac z nami:(

Anonimowy pisze...

o udalo mi sie:)?

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 379   Nowsze› Najnowsze»