No to newsy teraz :-)

Strefa Fana:
Zamknięta na zawsze :) ale dostępna dla prawdziwych fanów dziś tam już możecie znaleźć projekty logo :) wyniki konkursu tez w strefie fana a już za kilka dni za chwil parę Julita napisze do Was kawałek ;)
Aby zapisać się do Fan Clubu trzeba wysłać e -mail pod adres: fcjulita.karolina@interia.pl no i tam już poprowadzi Was przez proces rejestracji Karolina :)
Dziś też w strefie fana mała niespodzianka ;) ale o tym juz wieczorem lub w czwartek :P
KOLEJNA SPRAWA W SOBOTĘ ZLOT FANÓW! SZYKUJCIE APARATY MASKOTKI I ZACIERAJCIE ŁAPKI BO JULITA BĘDZIE NA WAS CZEKAŁA :-)

To tyle... chyba?

767 komentarzy:

1 – 200 z 767   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

pierwsza ;d mam nadzieję że napiszecie jakąś notke ze spotkania ? ;d bo mnie niestety nie będzie ;(
pozdro
Gabi ;*

Anonimowy pisze...

tak notka sie pojawi napewno:)

Anonimowy pisze...

ja będę z niecierpliwością czekać na notkę ze spotkania z Julitą:)żałuje strasznie,że mnie tam nie będzie,no ale samo życie:) lecę pisać maila:):)

Margo pisze...

Witajcie wszyscy tu obecni i ci jeszcze nie obecni, ale planujacy obecnymi byc.

Ehh szkoda, ze strefa fana zostala zamknieta, mialam jednak nadzieje, ze Wam sie o tym zapomni ;).

karolina-fc pisze...

margo:):)pamietalismy caly czas:)

Anonimowy pisze...

no dzieki dzieki bg napewno czekać na obzerna notke ;d :) szybko odpisujecie ;d

Anonimowy pisze...

zapomniałam się podpisać - Gabi ;p xD skleroza hehehe

karolina-fc pisze...

gabi bo my jestesmy takie eksspreski:):)

Anonimowy pisze...

no no ;D a ja właśnie wysyłam do Ciebie Karolina( chyba ) maila ;d tylko mój komp ma zawrotne tempo bardzo xff
Gabi

karolina-fc pisze...

tak karolina:)

Anonimowy pisze...

Gabi - miło mi xD poszło ;d

karolina-fc pisze...

mi tez milutko:):)

karolina-fc pisze...

juz ci wyslalam:):)

g a b i pisze...

zarejestrowałam sie bo zapominam podpisywać xd

g a b i pisze...

wow tak szybko ? i czy w ogóle mi xd

karolina-fc pisze...

ale cala reszta potrwa tak ok 2 dni:))

g a b i pisze...

ok ok ;d ja cierpliwa jestem ;d
ja też już ;d

karolina-fc pisze...

a odeslalas mi ankiete:P?

g a b i pisze...

troche roboty z tym chyba masz ;d

jest tu ktoś jeszcze ? :p

g a b i pisze...

odesłałam

Anonimowy pisze...

malla zarejestruj sie w strefie fana plisska

karolina-fc pisze...

gabi mam:)

g a b i pisze...

co mnie masz ?

karolina-fc pisze...

mam twojego emila z ankieta:)

g a b i pisze...

aaa ;D no to git majonez ;d;d haha ;d

karolina-fc pisze...

a czemu gabi cie nie bedzie na spotk?

g a b i pisze...

za daleko ;(((( nie mam jak sie dostać i nad tym ubolewam xDDD

karolina-fc pisze...

aha:((no rozumiem

g a b i pisze...

ale pozdrówcie za mnie Julitę ;d

karolina-fc pisze...

nie ma sprawy::))

g a b i pisze...

dzieki ;d a Ty skąd jestes ? z Kielc?

karolina-fc pisze...

ja jestem z daleka a dokladnie zielona góra:)

g a b i pisze...

mhmmm ale będziesz na spotkaniu ?

karolina-fc pisze...

a jak myslisz:)?

karolina-fc pisze...

ok uciekam tymczasowo:)do pozniej

g a b i pisze...

że bedziesz ;p skoro mówiłaś że nie ma sprawy z pozdrowieniami ;D

g a b i pisze...

ok ok ale ja mam blizej nawet niż Ty ;D
do napisania ;p

Anonimowy pisze...

uwaga!!
osoby ktore juz wyslaly ankiete mi a nie dostaly dzisiaj zaproszenia dzisiaj na swoja poczte prosze o kontak ze mna na poczte:)

Anonimowy pisze...

dotyczy sie to wszystkich ktorzy nie wysylali mi dzis ankiet i meili z prosba o zapisanie

malla19 pisze...

hej jest tu ktoś??

malla19 pisze...

anonimowy chciał bym się zarejstrowała w strefie fana ale o co kaman bo już sie zarejstrowałam??

Anonimowy pisze...

malla 19 a dostalas dzis zaproszenie od ojca dyrektora:)? do strefy

malla19 pisze...

Tak dostałam :)
A co coś sie stało??

Anonimowy pisze...

nie:) bo wiem ze dwie osoby nie dostaly wiec dlatego napisalam apel ze ci co wyslali ankiety ale nie dzis a nie dostali zaproszenia zeby sie odezwali na moja poczte

malla19 pisze...

Aha, nie ja dostałam wszystko oki jest.:)
A co tu dziś taka cisza??

Wysłałąm logo na e-mail fanca :)

A l l i s pisze...

hahaha Malla:D nie jesteś jedyna, któa miwciska zwierzęta:P dzisiaj podchodzi do mnie kol i się pyta, czy kota nie chcę:D

malla19 pisze...

oo hej allis :)
No widzisz to chyba coś w tym jest hehehe :)

Margo pisze...

Poprostu moze wygladasz na taka co zwierzatka potrzebuje ;)

A l l i s pisze...

hehe bardzo możliwe:)))) napiłabym się dębowego w jakimś zajebistym gronie:)))

A l l i s pisze...

Margo, to jakaś aluzja była???????? czy tak Ci się tylkopowiedziało??

Anonimowy pisze...

kochane dziewczynki uciekam bede pozniej grzecznie mi tu:)

agathaa pisze...

hello wszystkim :))

A l l i s pisze...

leć leć:)))) miłego wieczoru:))

A l l i s pisze...

oo i Agathaa:)))

malla19 pisze...

A ja wczoraj piłam browarki i dziś w pracy nie mogłam sie jakoś skupić.

Margo pisze...

Chyba to nie miala byc aluzja, tak mi sie rzeklo :P.

agathaa pisze...

wrocilam :))

malla19 pisze...

hej agata :)

A l l i s pisze...

ja od 3 dni nic:/ i jakoś się nie mogę przez to skupić:P

malla19 pisze...

no wkońcu ktoś tu zawitał bo już traciłam nadzieje :)

agathaa pisze...

hehe az tak zle beze mnie tu jest?? :PP

malla19 pisze...

To oczym piszemy??

Margo pisze...

Ja myslalam zescie wszystkie sie do strefy fana przeniosly, a ja tam wstepu nie mam :P.

malla19 pisze...

Tzn. jak przyszłam niebyło tu nikogo [potem coś Karolina napisała i wkońcu zaczełyście sie schodzić :)

A l l i s pisze...

dobra, to skoro Was tu tyle, to pewnie nie zauważycie różnicy, jak sobie pojdę:)))
papa:))

Margo pisze...

Bo wszystkie czekaja, az jedna sie osmieli i odezwie, a pozniej to juz jakos idzie ;).

malla19 pisze...

allis gdzie to??
Browarka ci sie zachciało??

agathaa pisze...

ja dopiero do domciu wrocilam ;/ i zaraz za nauke przydaloby mi sie wziasc :((

malla19 pisze...

No ja też ale jutro niemam zajęć więc moge dziś pisać aktywnie hehe

A l l i s pisze...

(...)siła wyższa :/
ale jeszcze tu wrócę:))) jak nie będziecie miały tematu do rozmów, to gadajcie o mnie:D:D
buziaczki

agathaa pisze...

malla to co z tym zespolem bo nie moge sie polapac z waszych postow??

malla19 pisze...

jak to co no mamy zespół a ty jesteś tancerka w nim.
Niemamy tylko nazwy jeszcze

malla19 pisze...

ok to gadamy o allis hehehe

agathaa pisze...

hmmm? :D

Anonimowy pisze...

Tu zwracam się do Karoliny:) czekam na dalsze instrukcję w związku ze strefa fana,już wysłałam formularz:)

agathaa pisze...

coz mozna powiedziec o allis.. niezwykle skromna osobka haha kocha zwierzatka lol2...

A l l i s pisze...

załamałam się!!!!!!!!!!!!

malla19 pisze...

tak bardzo kocha zwierzątka :)
Ostatnio przeżyła bardzo zaginięcie swojego ukochanego konika :/

malla19 pisze...

o allis ty tutaj??

Margo pisze...

Czemu sie Allis zalamalas?

agathaa pisze...

hahahaha biedna allis :*

A l l i s pisze...

jeszcze na chwilkę zajrzałam... ale wbiłyście mi nóż w serce:( żadnego dobrego słowa o mnie... wszystko pisane z ironią i jakimiś podtekstami...
ZAŁAMKA!!!! chyba się zamknę w sobie...

agathaa pisze...

pozyczyc Ci mopa??

malla19 pisze...

chcesz dam ci różowego mopa??

malla19 pisze...

mamy 11 gości ale nikt tu sie nie odzywa no co za ludzie :)

agathaa pisze...

jak to nikt?? :PP a ja :D

malla19 pisze...

No MY jeszcze gdzies Margo sie tu pałęta a tak to reszta co robi?? Klan już sie skończył.
A zresztą nowe osoby jak juz tu coś oglądają mogli by czasem wesprzeć nas w komentach by padały nowe rekordy bo niedogonimy tego 1060 postów w poprzednim temacie hehehe

Agnieszka pisze...

ja też jestem choć pracuje jeszcze..

malla19 pisze...

agnieszka wspólczuje - siedzisz jeszcze w pracy??

Margo pisze...

Ja apeluje o to by moze jakas plec przeciwna sie reszcie odezwala (tzn. poza Michalem) ;).

agathaa pisze...

o masakra ja tez wspolczuje ;]

Agnieszka pisze...

malla19..na szczęście w domu..

agathaa pisze...

a reszta to co spi??

malla19 pisze...

W domu i pracujesz?? to co ty pracocholiczka jesteś??

malla19 pisze...

Margo ale znajdź tu faceta hehehe

agathaa pisze...

ide sie pouczyc zajrze tu pozniej :)

Agnieszka pisze...

malla19 w domu, w terenie, w biurze... różnie.. jakoś tak z końcem roku multum pracy..ale nie narzekam..

Margo pisze...

Na pewno jacys faceci odwiedzaja strone (chyba z wiadomych wzgledow ;) ), tylko czemu sie nie odzywaja? Jacys podobno na spotkaniu maja byc, to co im szkodzi z nami pogadac, my niegryziemy (tzn. ja na pewno, nie wiem jak Wy ;) ).

Agnieszka pisze...

margo.. może nieśmiali..? :)))

Margo pisze...

100

Margo pisze...

Moze, ale ja sie przyzwyczailam, ze na stronach dotyczacych jakichs gwiazd zenskiech jest dosc spore grono facetow, nie wiem co tu jest nie tak, moze Michal ich nie wpuszcza?

marta z siedlec pisze...

witam wszystkich

Margo pisze...

czesc Marta :)

malla19 pisze...

hehehe Margo dobre - Michał stoi na straży i płeć męska nie ma wstępu :) hehehe

malla19 pisze...

hej Marta

malla19 pisze...

ja was na momęt opuszcze mykam na kolacyjkę - zgłodniałam :)

g a b i pisze...

hej wszystkim ;d
smacznego ;p
co tam ?

marta z siedlec pisze...

smacznego malla19

g a b i pisze...

no ja chyba tez coś pójdę zaraz wszamac - jak na głodomora przystało ;d xd

Margo pisze...

Hej Gabi .

g a b i pisze...

hej Margo. ;D
jest tu kto jeszcze czy śpicie ( albo jecie) xD

marta z siedlec pisze...

hej Gabi
ja jestem.

g a b i pisze...

hej Marta ;D
coś tu nudno dzis ;d
chyba rekord nie padnie ;d

Agnieszka pisze...

cześć Marta! cześć Gabi! :* :*

g a b i pisze...

cześć cześć Aga ;*
ide ćwiczyć zaraz bo na tyłku nie usiedze xd
a Wy co porabiacie ;p

marta z siedlec pisze...

nie wiem co tu tak nudno ja niedawno przyszłam będzie trzeba rozruszać towarzystwo

g a b i pisze...

no albo iść spac hahaha xd

Tylko jak ;d jakas zabawa moze ?

Chanel 17 pisze...

Witam wszystkich zgromadzony :P

g a b i pisze...

My Ciebie też witamy ;D przynajmniej ja ;d

Margo pisze...

Ooo nasz fanka Chanel przyszla, witaj :P.

marta z siedlec pisze...

Witaj chanell

Chanel 17 pisze...

tak margo :) nie było mnie tyle bo robiłam transparent na wasz koncert :)

Chanel 17 pisze...

a tak na prawdę to... (tylko się nie śmiejcie) szykowałam się już do wyjazdu hahaha

Margo pisze...

Pewnie jakies fajne haslo na transparent wymyslilas, co?

marta z siedlec pisze...

ale ci dobrze chanell i jak idą przygotowania do wyjazdu na spotkanie.

g a b i pisze...

ubierałaś się ? ;DD ;) xd

Margo pisze...

Czemu Ci potrzebne tak dlugie przygotowania, wiesz zapasow nie musisz brac, tam tez sa pewnie jakies monpolowe ;).

Chanel 17 pisze...

bilecik już kupiłam, dokumenty spakowane :) jestem gotowa do drogi... w sumie to mogę już jechać :)

malla19 pisze...

a dziękuje wam - ale łakomstwo nie popłaca - zabardzo sie najadłam i mnie brzusio rozbolał heheh.
A wy co tu tak przynudzacie??

g a b i pisze...

jedźmy wszyscy najlepiej teraz i tam czekajmy xd

(chociaz i tak mnie tam nie będzie ;( )

malla19 pisze...

chanel - ja też chceeeee :(

Chanel 17 pisze...

malla a czego się najadłaś?

malla19 pisze...

no mnie też nie a bardzo bym chciała ale cuż - zażalenie do PKS - nie ma autobusów hehehe

Margo pisze...

Chanel przyszla sie pochwalic, ze jedzie, chyba bedzie trzeba ja z Elity usunac :P

Chanel 17 pisze...

jestem za... jedźmy teraz i koczujmy przed domem Julity :P hehe

Chanel 17 pisze...

ja się nie chwalę :P ja się po prostu ciesze :)

g a b i pisze...

tylko musimy wyczaić gdzie mieszka ;d

malla19 pisze...

Marmolady domowej roboty z jabłków.
Mniam pycha - moja mamusia robiła heheh

Chanel 17 pisze...

malla jak to nie ma autobusów????? a pociągi?

marta z siedlec pisze...

kto by nie chciał jechać na spotkanie z Julitą niektórym coś wypadło niektórzy nie mogą.
Ja też bym chciała ale zdrowie nie pozwala ale jak będzie drugi zlot to sie postaram pojechać
pozdrawiam Julitę.

g a b i pisze...

Marta a co Ci się stało ?

Chanel 17 pisze...

co tak cicho się zrobiło...?

g a b i pisze...

no ja nie wiem własnie

malla19 pisze...

no pociągi wleka sie 12 godzin - a to już problem bo mam ciężko z tym typu transportem ze swojego miasta

marta z siedlec pisze...

jestem chora i nie mogę pojechać

g a b i pisze...

mhm mhm nudzi mi sie

malla19 pisze...

no dobra dziecioki :) to co robimy??

g a b i pisze...

jak narazie to się nudzimy(przynajmniej ja) :P

Margo pisze...

Malla moze przydaloby sie zaczac teksty pisac dla naszego bandu, moze nad tym popracujemy ;).

malla19 pisze...

no to trzeba jakiś temat narzucić.

malla19 pisze...

No możemy :)
To o czym bedzie piosenka??

g a b i pisze...

kiedys pisałam ale to pierdoły były ;P

no tylko jaki temat;p

Chanel 17 pisze...

dziewczyny, a Wy się znacie tak bardziej prywatnie (rozmawiacie poza blogiem)?

g a b i pisze...

ja sie nie znam z nikim ;P

Margo pisze...

Lepiej omijajmy kwestie milosne (za duzo juz tego na rynku) trzeba cos orginalnego wymyslec, moze mamy wszystkie jakies podobne zainteresowania ;), cos z czym kazda moglaby sie uosabiac ;).

malla19 pisze...

chanel ja jeżdze co niedziele do margo i razem biegamy na szkółke leśną

g a b i pisze...

takich debili jak ja to chyba duzo jest xd

marta z siedlec pisze...

ja też nikogo nie znam osobiście

Chanel 17 pisze...

margo co Ty znowu mówisz... jakie kwestie miłosne???? haha

malla19 pisze...

no margo - ja to lubie nawijać o tym jakie to zycie jest bezbnadziejne

Margo pisze...

A pozniej na pole z kosa i sierpem
:P

Margo pisze...

kurde mialo byc nie uosabiac tylko utozsamiac :P

g a b i pisze...

margo - to prawie to samo hahah

Chanel 17 pisze...

kosa i sierp... przypomniał mi się wasz genialny zespół hahahaha

g a b i pisze...

no to mówcie co lubicie robić ;d

Margo pisze...

Ja spac lubie, ale to zainteresowanie odkrymal u siebie dopiero na studiach :P.

Chanel 17 pisze...

Hmmm ja lubię: jazdę konną, pływanie, długie spacerki, słuchanie muzyki, spotykać się ze znajomymi, a teraz moim największym uzależnieniem jest ten blog :P

g a b i pisze...

spać to chyba kazdy lubi ;D

malla19 pisze...

musze przeklnąć
Napierdalać w głośniki na cały grand jeea
sport - wyścigi, i niewiem lubie też was i tą strone - spotykać sie z ziomalami - browarki

marta z siedlec pisze...

ja lubię całymi dniami słuchać muzyki , czytać fajne książki, bawić się z moim pieskiem, oglądać fajne filmy
itp.

malla19 pisze...

napiszmy piosenke o alkoholu
tzn. browarki, czysta, winiacze

Chanel 17 pisze...

aaaaaa właśnie zapomniałam o zabawie z moją kochaną Chanel :) hehe

Agnieszka pisze...

Hiszpania i wszystko co z nią związane ...music..dębowe.. i spanie!

g a b i pisze...

spanie i muza to coś co nas łączy chyba ;p

Margo pisze...

Wiesz jak bylam troche mlodsza i mialam codziennie na 8 do szkoly, to przerwanie spania o godzinie 6.30 nie bylo dla mnie problemem, teraz jak mam dwa razy w tygodniu na 8 i musze wstac o 7, to zmobilizowanie sie do ruszenia moich 4 liter z lozka zajmuje wiecej czasu niz kiedys ;). Dlatego stwierdzam, ze ostatnimy czasy interesuje sie snem troche bardziej (choc i pozniej chodze spac niz kiedys).
A co do innych rzeczy, ktore lubie robic, to lubie grac w siatke, ogladac siatke w tv, lubie teatr i nawet lubie czasem do niego chodzic, w ogole duzo rzeczy lubie, a przede wszystkim lubie duzo gadac (badz pisac ;)).

Margo pisze...

No wreszcie Malla, przez caly czas to sugerowalam, jakie jest nasze glowne wpolne zainteresowanie? :P

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Chanel 17 pisze...

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081117/KULTURA06/636541233

Unknown pisze...

hej :)) niestety nie bede mogla byc na spotkaniu z Julitą poniewaz mieszkam na drugim koncu polski. bardzo chcialabym tam sie znalezc ale niestety;/ mam do was prosbe abyscie na spotkaniu z Julką robili bardzo duzo zdjec i nawet jakies fimiki baaardzo duzo :)) chcialabym zobaczyc jak tam bylo:)
pozdrawiam
Paula
a i pliska dodajcie jakies nowe fotki Julity ;]
poproscie ja nawet aby moze jakies swoje prywatne zdjecia wam przeslala i nam- Swoim Fanom pokazała ;]]
ja np. bardzo bym chciala ;]]

Chanel 17 pisze...

Ja już was zostawiam :) mam dużo roboty na jutro. Tak więc dobranoc :*

marta z siedlec pisze...

dobranoc chanell

Margo pisze...

Dobranoc. A co do artykulu to widze, ze szykuje sie "kameralne" spotkanie ;).

Agnieszka pisze...

chanel17 link juz był podawany wcześniej ale ok trzeba odświezac go..

paulina... będą zdjęcia i filmiki z 22.11.. ponadto "trochę" tych fotek jest na blogu i na naszej klasie..

Agnieszka pisze...

dobranoc chanell

g a b i pisze...

dobranoc chanel ;*

a to od 18 lat myslslam ze bedzie bez wzgledu na wiek d;

g a b i pisze...

ale i tak nie dam rady tam byc.

dobra ja też spadam dobranoc wszystkim ;*

marta z siedlec pisze...

dobranoc gabi

agathaa pisze...

witam wszystkich tu zebranych :):)

marta z siedlec pisze...

witaj agathaa

agathaa pisze...

nie no czyzby wszyscy poszli spac??

malla19 pisze...

Nie ja jestem :)

malla19 pisze...

Margo to co piszemy tą piosenke czy nie??
Kto zaczyna??

agathaa pisze...

troszke tu nuda wieje dzisiaj...

agathaa pisze...

a o czym ma byc ta piosenka??

malla19 pisze...

o alkoholu tzn. browar, czysta , winiacz, drin.

agathaa pisze...

oo fajnie :D gorzej tylko z moja wena tworcza ;/

marta z siedlec pisze...

aha jak coś wymyśle to napisze wam

malla19 pisze...

marta oki - ja też myśle a margo to już pewnie tworzy bo sie nie odzywa. :)

agathaa pisze...

margo nasza utalentowana pewnie dwoi sie i troi nad tekstem :PP

Margo pisze...

Niestety nie mam weny, ale moze mi cos zaraz do glowy przyjdzie ;).

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 767   Nowsze› Najnowsze»