Po Zlocie

Po spotkaniu - ah po spotkaniu :) wspomnienia bezcenne! By jasność była - fotek nie opublikujemy bo młodzieży nie będziemy demoralizowali :)

Julita zjawiła się publi CKM gdzie czekali już najwierniejsi :-) fani! Błyszczała uśmiechem Luiza (aż miło było patrzeć) Karolina której wszędzie było pełno! Warto wspomnieć, że dziewczyny przebyły tyle kilometrów po których ja bym był jak dętka wypluty, ale nie one! Pozazdrościć! Pojawiły się w komentach opinie, że Julita nie miała dla nikogo czasu - gówno prawda! Julita z każdym rozmawiała, udzielała wywiadów, pozowała do pamiątkowych zdjęć, rozdała swoje zdjęcia z autografami idedykacjami! Luiza chyba przywiozła ze sobą najlepszą niespodziankę! Mianowicie butelkę tą ze zdjęcia, pustą ;-) ale z autografem :)

Jednym słowem było zajebiście! - kto nie był niech żałuje!
Ps: Wczoraj jakaś gnida w komentach wjechała mi na odcisk a tego nie lubię, bo chamstwa nie znoszę! Zatem info. co będzie :) - komenty po kolejnych takich wybrykach będą moderowane i będzie na to miała wpływ Karolina i ja! Sorry ale nie pozwolę na ubliżanie! I jedna moja wielka prośba - gdy jakiś "anonimus pojebus" będzie kogoś obrażał proszę Was nie reagujcie - po prostu bede się pozbywał tych śmieci!
To tyle i do kolejnej notki!

371 komentarzy:

1 – 200 z 371   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

michau powinnes zamknać bloga tylko dla prawdziwych fanów i prowadzic tzw selekcię bo inaczej smoki to będą pisały i brazaly

Dorota pisze...

no to fajnie ze bylo fajnie ale te fotki by sie przydaly, niech ci co nie byli tez cos maja :)

Dorota pisze...

chanel ty wariacie jeden buchnelas Julicie butelke ?! ;)

Anonimowy pisze...

buhnela buhnela:)

Anonimowy pisze...

Luiza powinna wystawić tą butelkę na aukcje ja bym się skusiła :-)

A N E T A pisze...

witam! Jula co z finalem FG bedziesz jako gosc specjalny(tzn zaspiewasz cos??) czy jako byla uczestniczka?

co z plytą??? (ci co nie byli na zlocie nic konkretnego nie wiedzą)

napisz cos wkoncu bo troche nuda tu zawiewa..., coraz mniej twoich wypowiedzi a co za tym idzie coraz mniej komentarzy i odniesien(w stosunku do twojej osoby)

POZDRAWIAM I TRZYMAM KCIUKI!
CZEKAM NA PLYTE!!

Anonimowy pisze...

Czesc wszystkim! Mam takie pytanie czy mozliwe jest by gdzieś zakupić wykonania Julity z programu może ktoś z Was coś Wie? Chciała bym kupić całą taka składankę , lub może ktoś gdzie można to ściągnąć w formie mp3?

kingaaa pisze...

zgadzam sie z dorotą fotki by sie przydały..;d
i też jestem ciekawa czy Julita cos zaśpiewa na finale ???

Anonimowy pisze...

Było do przewidzenia , że chanel buchnie butelkę :) hie hie Luiza wystaw ja na sprzedaż :)

#OLA#

Anonimowy pisze...

bede na finale. spiewamy tylko jakas wspolna piosenke.

co do plyty to nie wiem czy sobie zdajecie sprawe z tego ze nie mialam skladu przed wejsciem do programu. teraz tworzy sie zespol wiec znikam na pare miesiecy pracowac nad materialem na plyte.
wiecej info nie moge zdradzic.


a jesli chodzi o foty to wlasnie o to chodzilo w tym spotkaniu i zgodzilam sie na nie tylko pod takim warunkiem (Michal bardzo musial mnie przekonac do tego spotkania, mialo sie nie odbyc gdyz dla mnie to jeszcze za wczesnie) ze bedzie prywatne a nie komercyjne
wiec nie wincie za ich brak Michala bo to moja decyzja. i nie robcie jazd z tego powodu bo to zwykle spotkanie ze znajomymi w pubie.i foty tez sa, ale wszystko prywatnie jak u normalnych ludzi.

Chanel 17 pisze...

hahaha chciały byście :P nie dam butelki na żadną aukcję :P stoi sobie razem ze zdjęciem na moim biurku :P

Chanel 17 pisze...

Oooooooo Julita :)

Chanel 17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
malla19 pisze...

Ależ my sobie zdajemy sprawe że nagranie płyty nie trwa jeden dzień tylko conajmniej ładnych pare miesięcy mnie tylko interesuje czy to będzie rock czy coś innego - moze jakaś mieszanka??

Co do fot no cuż Michał obiecał foty więc teraz wszyscy na nie czekali - a tylko po to by chociaż troszke poczuć, że byliśmy (nie obecni) tam z Wami. No i poczęści z ciekawości :)
Ale rozumiem twoją decyzje - jak zresztą każdą podjętą przez Ciebie :)

kingaaa pisze...

Do Julity :
1)Dzięki wielkie za odpowiedź ;)
2)Szkoda ,że będzie tylko wspólny występ... ;(
3)Rozumiem ,że płyty nie nagrywa sie w 2 tygodnie ..;d musimy poczekać, ale jestem przekonana ,że warto ;)
4)co do fotek to szkoda troche ale... rozumiem i szanuje twoją decyzje, masz takie prawo =)
wielkie POZDRO :d

A N E T A pisze...

dzieki za odpowiedz!! nareszcie jakies konkrety!

znikaj znikaj tylko powroc w takim samym stylu....

pozdrawiam!

agathaa pisze...

ale chujowo ze Julita bedzie spiewala tylko z tymi waflami ;/

malla19 pisze...

no i co ?? wafle polęgną :))))
Ale fakt szkoda

agathaa pisze...

mimo to wolalabym widziec Julite sama na scenie (tzn bez tych wszystkich uczestnikow):))

A N E T A pisze...

i jeszzce jedno...
od czasu do czasu rzuc jakas note abysmy mieli do czego zagladac!!

malla19 pisze...

Aneta - ale my doskonale mamy co robić na tym blogu i do czego wchodzić - Julita napewno będzie pisała tyle na ile jej czas pozwoli, a my, my sobie dajemy rade nie baby - widziałaś Aneta nasze 1060 postów pod jednym tematem?? to dowód że mamy o czym pisać - Anetko dołącz do nas heheh - masz wrażenia zapewnione heheheh

g a b i pisze...

tak Malla wiersze też piszemy ;DD więc można się pośmiać czasem ;d

Daria pisze...

piszecie wiersze? skoro tak to musze sobie dokładnie przejrzec poprzednie notki.
A z ciebie channel to naprade zwariowana dziewczyna

A l l i s pisze...

piszemy wiersze i teksty piosenek do naszego bandu:D można się pośmiać:)))))

g a b i pisze...

Daria i napisz jak wrażenia ;d

agathaa pisze...

ale tu cicho...

Margo pisze...

Allis, ze wzgledu na to, iz nam obiecalas rozowe mopy + ulubiony serial, Karolina domaga sie dla siebie rozowe, puchowe skarpety, tak mi kazala przekazac :P.

A l l i s pisze...

załatwione!!!!:D a te skarpety mają mieć wielkiego, różowego Pegaza na środku?:D bo jak tak, to wydziergam, dla mnie to żaden problem :D

Margo pisze...

Oczywiscie, ze z wielkim Pegazem na srodku, co to by byly za rozowe skarpety bez Pegaza.

A l l i s pisze...

haha fakt:D wygłupiłam się:P niepotrzebnie pytałam... ale w związku z tym, potraktuj to jako pytanie retoryczne:D

malla19 pisze...

Siema ludzie co tu tak nudą zawiewa??

malla19 pisze...

allis szefowa jeszcze chce różowe gatki :)
wydaje mi sie ż etakie mocherowe albo na drutach zrobione. heheh

A l l i s pisze...

haha takie z grubej wełny:D spoko:D ciepłe, jednakże przewiewne i zarazem sexi:D załatwione:P

malla19 pisze...

Szefowa mówi że bedzie płakać jak nie wyślesz jej tych gaci do 6 grudnia :)
ona da Ci adres :)

Margo pisze...

Te gatki to chyba maja byc stringi, nie? ;)

malla19 pisze...

A niewiem - mają być Ciepłe :)))

malla19 pisze...

I szefowej przyda sie jeszcze śliniak taki duży rozmiar XXL różowy oczywiście i też z pegazem :)

Anonimowy pisze...

no oczywiscie allis ja chce to miec wszystko do 6 grudnia u siebie bo bede ryczala az do 24 grudnia zapamietaj i koniecznie ma byc rozowe:P

karolina-fc pisze...

Uwaga Uwaga!!
Jesli kto kolwiek odeslal ankiete a nie dostal jeszcze zaproszenia do strefy fana prosze o kontakt ze mna

Anonimowy pisze...

Powiało - grozą! Karolina w różowych skarpetach i śliniaku różowym też! APOKALIPSO O ZGROZO! :) Posłanko Karolino ty jesteś z TVN28! Pozdrawia Cię OJCIEC DYRYKTUR MICHALINA PIERDOLINA z Mam Ryja RADYJA!

Anonimowy pisze...

heheh te ojciuc dyruktur uwsaaj na slowa jak jest poslanka karolinulka rymula wiec zaraz ciem przez tylek przeloze:P

Anonimowy pisze...

Posłanko ino tą różową skarpetą bij oj tak bij bij!

Anonimowy pisze...

na rozowa musisz sobie ojcze zaslozyc jakos nie widze zebys zlozyl zamowienie:P

Anonimowy pisze...

ożeszty zawiało polityką...
ale nikt nie przeskoczy prezydentz czyli mnie hehehehehee :)

Anonimowy pisze...

widzi ją patrzoj poniesło prezydentową nosz az mnie jądro zabolało! KYRJE ELEJSON! Ide wsłuchać się w moje Mam Ryjko RADYJKO! bo nie zniesę!

A l l i s pisze...

ludzie, ach ludzie!!! Wam to sie juz calkiem w baniakach poprzestawialo!!!!!!! :D hahaha
Karolina, 6 grudnia zajrzyj pod poduszke:D

agathaa pisze...

allis przepraszam bardzo zapomnialas o innych?? :PP

A l l i s pisze...

hehe wszyscy, ktorzy sie do mnie zglosili, niech zajrza pod poduszki 6 grudnia:D tylko ja nie wiem, jak ja te mopy powpycham pod te poduchy hahahaha

Daria pisze...

gabi moje wrażenia bardzo pozytywne!

Anonimowy pisze...

o masz ale w jestesie slepo zapatrzeni w ta poczware JULITE ;0

Anonimowy pisze...

Ojciec naczelnej apokalipsy - na bóle dobry spiryt - radzi prezydentka

malla19 pisze...

a może mamy sie w ciebie wpartywać anonimie - tyle ze nie wiemy kim jesteś - może gorsza poczwarą niż jaka kolwiek żyła na tym świecie :)))
A pozatym srdecznie witamy na naszym przeuroczym Fan clubie czy jak kto woli blogu :))

g a b i pisze...

Daria - ciesze się :)
Malla - bardzo dobrze powiedziane ;d Michał mówił żeby ich nie jechać ;D i dobrze ;d

A l l i s pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
A l l i s pisze...

dziewczyny!!!!! mam pytanie:D Wy do tych mopow chcecie tez takie wielkie rozowe wiaderko z wielkim pegazem na srodku, czy w zestawie ma byc sam mop??????????? :)

Anonimowy pisze...

MAM WIZJE ŻE TEN ANONIMUS SYMULUS jest lekko popierdulus nie myślmy o nim ni trochę a zniszczymy jego pustą głowę - będzie miał wielkie problemy bo zainteresowaniem cieszy się maleńkim....

Kocham Was poczwary! - MAM WIZJE!

Unknown pisze...

ej pliska dodajcie fotki bo ja nie moglam byc na spotkaniu a chcialabym zobaczyc jak tam bylo :) PROSZE DODAJCIE ZDJECIA ZE SPOTKANIA BLAGAM !!!!!!!!!!!!!

agathaa pisze...

allis kwestie wyboru rozowego mopa zostawiam Tobie:PP

A l l i s pisze...

hehe oki:D to ta, ktora bedzie grzeczna, dostanie jeszcze wiadro:D

karolina-fc pisze...

w multimediach czeka na was niespodzianka polecam obejrzenie:)

Chanel 17 pisze...

Karolina dzięki za dodanie filmiku :)

Anonimowy pisze...

chanell prosze bardzo:):)

karolina-fc pisze...

a co tutaj tak spokojnie dzis:)?

Anonimowy pisze...

to ja tez sie juz nie odzywam o!!:(

g a b i pisze...

nudy nudy chyba spac ide ;d

agathaa pisze...

klan leci?? na ktorym kanale to tez pojde obejrzec??:PP

A l l i s pisze...

a ja bylam na imprezie, ale chujowo bylo, wiec wrocilam do domu:D przynajmniej wypilam zubrowke z sokiem jablkowym i sie troszke posmialam:D a Wy co sie nic nie odzywacie???????????

agathaa pisze...

nie ma do kogo :PP chyba ze do mopa :)

A l l i s pisze...

haha do mnie mowcie:))))))))))
a ja w dalszym ciagu mam ochote na truskawki:D

agathaa pisze...

to zyczenie sie nie spelnilo ?:D

A l l i s pisze...

jeszcze nie... pomoz mi:D

agathaa pisze...

obawiam sie ze o tej porze roku nie spelnie tego :PP

A l l i s pisze...

bardzo mi przykro z tego powodu:((( ja sie dwoje, troje, zeby zalatwic Wam mopy i wiadra, a Wy dla mnie nic:((((((( ale chuj z tym, zjem mandarynki:D

Anonimowy pisze...

alisss mam podac ci adres:P?

A l l i s pisze...

nie trzeba:D juz ja Cie znajde!!!!!!!!!!!:D

agathaa pisze...

bo masz nierealne zyczenia :):P

A l l i s pisze...

one sa calkiem realne!!!!:D

Anonimowy pisze...

ja chce meic napewno a nie wirtualnie:P

agathaa pisze...

tak w przyszlym roku gdzies tak moze na wiosne sa realne ^^

Anonimowy pisze...

ja ci wysle truskawki a ty slij moje skarpety:P

A l l i s pisze...

karolina tylko pamietaj, ze ja mrozonych nie przyjmuje:D ty mi slij truskawki swieze, a ja Tobie: skarpety, majtki, sliniak i jeszcze jakies male extra dodatki:D

Anonimowy pisze...

zanim dojda to sie rozmroza:P

A l l i s pisze...

eeeeeeee takich to ja nie chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

dobra koopie no:P

A l l i s pisze...

swiezuchne????:D

Margo pisze...

A co Ci nie opowiada w mrozonych truskawkach, przeciez sa czerwone i maja napis "truskawki" na opakowaniu?

agathaa pisze...

allis co ty kurwa w ciazy jestes ze masz takie zachcianki??

A l l i s pisze...

liczy sie smak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tej jedyny, wymarzony:)))))))))))

A l l i s pisze...

a kurwa na truskawki, to ja mam ochote juz chyba caly miesiac!!!!!!!!!! i co poradze???????

Anonimowy pisze...

kurwa swieze beda wysle ci kurierem:P

agathaa pisze...

moze serio jestes w stanie blogoslawionym :PP

A l l i s pisze...

nie jestem!!!!!!!! :)))))) ciocia jeszcze nie bedziesz:P
Karolina,: swiezuchne, chrupiace, zerwane prosto w krzaczka????:D

agathaa pisze...

jaka szkoda:)) kupilabym rozowe spioszki i rozowego konika i wyslalabym do tarnobrzega=)

A l l i s pisze...

hehehe mozesz wyslac:D kiedys sie przyda pewnie:P

Margo pisze...

A to truskawki "chrupia"? Moze Ci sie z rzodkiewkami pomylilo, rzodkiewki Ci moge zalatwic ;).

agathaa pisze...

wole wyslac "kiedys":P

A l l i s pisze...

hahaha nie ogadalas reklamy jogobelli?:D "owoce w jogobelli sa zawsze chrupiace, zerwane prosto z krzaczka":D albo "jogurt jem na sniadanie, jogurt jem na drugie sniadanie, jogurt jem na lunch, jogurt jem na kolacje" :D

Anonimowy pisze...

z doopy jeza a nie krzaczka:P ta to ma wymagania:P

Anonimowy pisze...

agathaaa wyslij mi:P

A l l i s pisze...

heheh Agata, tylko wyslij na pewno!!!!!!!:P moze byc "kiedys" :)))))))))

agathaa pisze...

a jestes w ciazy?;D

A l l i s pisze...

pewnie nie jest, ale skusil ja ten rozowy konik:D

Anonimowy pisze...

nie ale jestem duze dziecko:P

agathaa pisze...

pomyslimy zobaczymy :]

Anonimowy pisze...

od myslenia glowa boli:P

agathaa pisze...

ostatnio widzialam w sklepie fioletowe kucyki :):D

agathaa pisze...

jak zdarza sie to rzadko to nie boli^^

Anonimowy pisze...

a czarnych nie widzialas:P?

agathaa pisze...

niestety nie;/

agathaa pisze...

ale jak juz Ci wysle to go przefarbujesz xD

Margo pisze...

Jakie dzecko by sie czarnym kucykiem bawilo, dziecko satanista? Kucyki musza byc w radosnych kolorach, najlepiej oczojebnych ;).

Anonimowy pisze...

chce czarne i tyle!!!!!!!!!

agathaa pisze...

cicho tu znowu... allis wiesz co bedzie za tydzien?(juz prawie mamy sobote ;]):PP

Anonimowy pisze...

a co do logo podobaja mi sie wszystkie:):):le kazdy ma inny gust wiec:P my te wybralismy:)

A l l i s pisze...

no 3 miejsce najlepsze moim zdaniem:D
Agata, wiem, co bedzie za tydzien:P wiec radze Ci, zebys grzeczna byla!!!!!!!

agathaa pisze...

a czy ja kiedy kolwiek nie bylam grzeczna?? :PP

Chanel 17 pisze...

Witojcie wsyscy :)

A l l i s pisze...

ojjjj Agata:D pamietaj, ze Mikolaj [czyt. ja] wie wszystko:D wiem o kazdym Twoim przewinieniu:P wiec popraw sie!!!!!!!!!!!! bo prezentu nie bedzie!!!!

agathaa pisze...

ja jestem grzecznym aniolkiem haha :))

Chanel 17 pisze...

łohohohoho widzę że prezenty rozdajecie?! Allis a znajdzie się dla mnie jakiś prezencik? Byłam grzeczna:P W sumie to jeden Mikołaj już mnie dziś odwiedził... :D

agathaa pisze...

allis postanowila byc hojna wiec do niej skladaj zyczenia chanel xD :))

Chanel 17 pisze...

Hmmm ok... tak więc Kochany Śnięty tfuuu Święty Mikołaju ja poproszę o płytę Julity :)

A l l i s pisze...

hmmm droga Chanel, plyte Julity moge Ci dostarczyc przy kolejnej okazji, ale na pewno nie na Mikolajki...
ale nie martw sie!!! jesli tak bardzo lubisz plyty, to moge Ci dostarczyc na DVD wszystkie odcinki Klanu, Mody na sukces, albo innego swietnego serialu, ktory uwielbiasz:))) ponadto, jezeli bedziesz grzeczna, mozesz rowniez otrzymac wielkiego, rozowego mopa z wielkim, rozowym Pegazem na srodku i wielkie, rozowe wiadro z wielkim rozowym Pegazem na srodku:D

malla19 pisze...

No pewnie że mop ma być z wiadrem takim dużym i duży pegaz ma być
a do tego różowa butelka spirytu heheheheheh

Margo pisze...

O Malla, gdzies Ty sie szlajala? ;)

A l l i s pisze...

butelki nie bedzie!!!!!!!!!!! sw Mikolaj nie pochwala alkoholu:P

A l l i s pisze...

Margo w koncu ostatki, to Malla pewnie imprezowala ostro:P

Margo pisze...

Mikolaj nie jest od pochwalania a od dawania, wiec domagamy sie alkoholu :P.

A l l i s pisze...

w takim razie rezygnuje z roli Mikolaja!!!!!!!!!! to mnie przeroslo!!!!!!! znajdzcie sobie innego!!! ja odpadam...

Margo pisze...

Pamietaj kto nas uswiadomil, ze Mikolaja nie ma, wiec osoba, ktora nas oswiecila musi przejac jego role, bo inaczej bedziemy bardzo niepocieszone.

agathaa pisze...

ooo popieram margo :PP

A l l i s pisze...

trudno, nie sprostam Waszym wymaganiom, wiec szukajcie kogos innego:D

Margo pisze...

Masz roczny kontrakt, mozesz zrezygnowac z posady dopiero za rok, wiec bierz sie do roboty i nie narzekaj. :P
P.S. Dawno nie napisalysmy jakiegos tekstu dla naszego zespolu, moze dzis wieczorem trzeba to bedzie zmienic ;).

Chanel 17 pisze...

Allis błagam zlituj się !!! :P

A l l i s pisze...

ja nie podpisywalam zadnego kontraktu!!!! :D Wy mnie tutaj juz nie szkalujcie:P
a poza tym renifery mi sie pochorowaly i nie mam jak Wam dostarczyc prezentow:P wiec rezygnuje z posady Mikolaja!
Margo, mozemy napisac jakis tekst:) ale to moze wieczorem wieczorem:P jak wroce do domu:D bo teraz sie zmywam:)))
c'est la vie :*

Margo pisze...

To, ze Ci sie renifery pochorowaly, to jeszcze Cie nie usprawiedliwia, gdyz masz tyle zwierzat, ze na pewno znajdziesz zastepstwo :P.

Anonimowy pisze...

alissssssss nie wykrecaj sie!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

szkoda ze mopy i skarpety jej sie nie pochorowaly:P:P renifery ma zdrowe a nie tu sciemnia:P

agathaa pisze...

ej nie no ja chce mopa!!!!!!!!!

agathaa pisze...

mam depresje ide stad ;(!!

malla19 pisze...

allis mój mop - ja sie rozpłacze - nie rób mi tego - raz mi serce złamałaś mówiąc że Mikołaja nie ma a teraz że niedasz mi mopa o którym marze całe życie??
O nie dobra ty .... łeeełeeełeee

Anonimowy pisze...

sie chce wykrecic jak to wiem:Pa ja juz kurwa truskawki jej sweize zamowilam:(

Anonimowy pisze...

dam reniferom a ona bedzie patrzec jak szamaja takie chrupiiace:P

Chanel 17 pisze...

A elfy co dostaną od dobrej siostry Karoliny?

Anonimowy pisze...

butelke szamponu:P

Chanel 17 pisze...

bleeeee nienawidzę szampana... nie będę elfem na pewno hahaha

Anonimowy pisze...

czytaj szamponu a nie szampana szkoda byloby dac elfom szampan:P

Chanel 17 pisze...

xD a mi co dasz? ;D

Anonimowy pisze...

a tobie a niewiem zastanowie sie czy zasluzylas:P:P

A l l i s pisze...

ludzieeeee kurwaaaaaa!!!! renifery sa chore powaznie!!!!!!!! innych zwierzat nie mam, bo wszystkie rozdalam!
Karolina, skoro juz zamowilas truskawki i taka hojna jestes dla reniferow i innych elfow, to moze przejmij ode mnie te robote:D mysle, ze doskonale odnajdziesz sie w tym zawodzie:D
a ja nie potrafie sprostac Waszym wymaganiom... bardzo mi z tym ciezko i przykro mi i wszem i wobec REZYGNUJE!!!!!!!! wiec od teraz kochani moi, zwracajcie sie do siostry Karoliny :D ona z pewnoscia spelni Wasze marzenia!!:) Agata, nie martw sie:)))) dostaniesz wielkiego rozowego mopa z wielkim rozowym Pegazem na srodku od MIKOLAJA [czyt. Karolina] :)))))))
PS. jedynie Karolina dostanie prezent, bo juz wyslalam golebiem pocztowym (mialam tylko jednego dla jasnosci) Niestety, on jest troszke niepelnosprytny, wiec moze nie trafic na miejsce:P ale jak zobaczycie rozowego golebia z logo PEGAZA na piersi, ktory w dziobie trzyma: rozowe stringami z wielkim rozowym Pegazem na srodku, rozowe skarpety z wielkim rozowym Pegazem na srodku i rozowy sliniak z wielkim rozowym Pegazem na srodku, to znaczy, ze to wlasnie ten:D :D

Anonimowy pisze...

tej aliis nie wkrecaj mnie w nic bo ja nie mam czasu to ty zabilas nadzieje nam ze mikolaja nie ma!!!!!! wiec teraz go zastepuj z godnoscia!!!!!!!!:P

Anonimowy pisze...

ja jestem na urlopie nie ma mnie!!!!!!!!! wec niestety alisss musisz dzialac:P dalej przykro mi:P

A l l i s pisze...

Karolina, przykro mi, ale decyzja zostala juz podjeta:D jestes Mikolajem i nic ani nikt tego nie zmieni:D ale pamietaj, ze dla Ciebie prezent wyslalam, wiec teraz w ramach podziekowania musisz mnie godnie zastapic:))))))))
ja do Mikolajstwa NIE WRACAM :D
a to, ze Was uswiadomilam, to powinnyscie mi dziekowac:D bylyscie przez cale zycie oklamywane, a ja otworzylam Wam oczy na swiat:D

Anonimowy pisze...

aaa rada nadzorcza sie jej nie zebrala wiec nie wiadomo czy przyjmniemy twoja rezygnacje:P

Anonimowy pisze...

sranie w banie beda muchy:P na sniadanie:P aleiis jest nadal MIKOLAJEM!!!!!!!!!

Chanel 17 pisze...

Allis nie wykręcaj się!!! Nie ładnie... jesteś naszym Mikołajem czy Ci się to podoba czy nie... pamiętasz jaki chcę prezent?! ;D

agathaa pisze...

czyli jednak dostane prezent? :D

A l l i s pisze...

nie jestem:D ojjjjjjjjjj nie jestem:D
karolina, przeciez juz wszyscy wiedza, ze Ty w tym roku robisz za Mikolaja:D nie wykrecaj sie :D

Anonimowy pisze...

ale chanel 17 wlasnie mi zaproponowala ze moze zostac elfem wiec pomoc juz masz murowana wiec kobiety dzialajcie:P

A l l i s pisze...

Agata dostaniesz, tylko ze od Mikolaja Karoliny:D

Anonimowy pisze...

agathaa no aliss wlasnie zaczyna dzialac!!!:P

Chanel 17 pisze...

Karolinka mnie nie zrozumiała... hmm powiedziałam, że to TY możesz zostać elfem jeśli nie chcesz być Mikołąjem

Anonimowy pisze...

malla wstawaj!!!!!!!! ona sie wykreca!!!!!!

Anonimowy pisze...

chanell ale ciebie jako szefowa mianowalam wiec nie podskakuj mi tu:P

A l l i s pisze...

hahaha:D Chanel, ale karolina juz jest Mikolajem:D

agathaa pisze...

nie mam nic przeeciwoko 2 mikolajom xD i 2 prezentom :)))

Chanel 17 pisze...

a gdzie jest renifer Rudolf Czerwononosy?

Anonimowy pisze...

aliss nie jestem u juz tupie nogami nie denerwuj mnie no:Pja co najwyzej moge wam meilowo kartki swiateczne wyslac hehehe

Chanel 17 pisze...

agathaa dobry pomysł... dwa Mikołaje, dwa prezenty, dwie płyty :P

A l l i s pisze...

no mowie przeciez, ze renifry chore:(((((((((( a Wy mi nie wierzycie!!:/

Anonimowy pisze...

bo je zaglodzilas to wes se wynajmnij w ich miejsce cos innego:P

Chanel 17 pisze...

Rudolf nie może być chory !!! Nie kłam !!!

agathaa pisze...

daj im debowe to ich postawi na nogi :):P

Anonimowy pisze...

kup im zgrzewke:P i dojda dojda do siebie ebz problemu:)

Chanel 17 pisze...

natrzyj spirytem :) muszą się wygrzać!!!

Anonimowy pisze...

i wymasuje je porzadnie wiec nie ma mowy masz byc mikolajem i tyle:P

A l l i s pisze...

ale renifery juz jada pociagiem do Karoliny:D niebawem powinny byc:))))))) ona je uleczy:P

Anonimowy pisze...

do mnie nie dojezdzaja pociagi:P wiec niewiem do kogo ty je wyslalas:P

A l l i s pisze...

ale renifery juz jada pociagiem do Karoliny:D niebawem powinny byc:))))))) ona je uleczy:P

Chanel 17 pisze...

Allis renifery zabłądzą i jeszcze bardziej się rozchorują!!! Odwołaj pociąg...

Anonimowy pisze...

stacje mi rozbudowuja:P wiec przykro mi lada moment wroca do ciebie:P

Chanel 17 pisze...

Allis nie powtarzaj się

A l l i s pisze...

ale one jada specjalna linia:)))))))) wlasnie mi Rudolf eska wyslal i pisal, ze juz prawie sa w ZG :D:D hahahaha

Anonimowy pisze...

jestem boska obudzilam malla:P:P

Chanel 17 pisze...

Malla? Gdzie?

Anonimowy pisze...

ale mnie nie m w zg:P wiec napewno zabladza:P

A l l i s pisze...

ale znaja adres:D beda czekac na wycieraczce!! chyba sie zlitujesz i sie nimi zaopiekujesz co????????

agathaa pisze...

Mikolaj(juz nie wiem ktory) moze nam koniem przywiesc prezenty i po problemie bedzie :PP

Anonimowy pisze...

jak mowie ze nie ma mnie w zg to znaczy ze szybko tam nie wroce hahahahaha:P ale wiesz co skoro agata sie tak nam tu wysypuje propozycjami moze niehc ona zostanie mikolajem co:P? razemz channell:P?

agathaa pisze...

o przepraszam kto w rekompensacie za to ze powiedzial ze nie ma mikolaja mial dawac prezenty?? ja wierze w mikolaja !! :PP

Anonimowy pisze...

ty sie tam juz nie wykrecaj hahahaha zostan tym mikolajem:P

agathaa pisze...

za malo czasu mi zostalo a skoro allis juz kiedys byla na zakupach to nie smiem odebrac jej tej jakze wspanialej roli MIkolaja xD

Anonimowy pisze...

hahahaha ja niewiem jak ona to zrobi ale ja chce miec te skarpety rozowe:P z pegazem:P bo dostane deprechy:(

agathaa pisze...

ja chce mopa, plakaty, plyty i rozowe lozko z fioletowym baldachimem!!!

Anonimowy pisze...

juz nie wspomne o stringach i sliniaku:(((( bede miala depresje juz zaczynam ja miec:((

agathaa pisze...

ja mam od wczoraj depreche:(((
allis kurwa gdzies polazla?

Chanel 17 pisze...

ejjjjj zostawić was na chwile a już robicie ze mnie Mikołaja... ooooo nie!

Anonimowy pisze...

uciekla:(( to juz mamy obie depreche ciekawe kto sie do nas dolaczy:P

Chanel 17 pisze...

Karolina nie łam się :) kupię Ci pod choinkę różowe stringi i śliniaczek :P

Anonimowy pisze...

z pegazusem w srodku:)? ale ja chce na mikolaja:P

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 371   Nowsze› Najnowsze»