5 Grudnia siadamy przed TV :)

Program "Fabryka Gwiazd" oficjalnie zakończy się już w piątek! O godzinie 20:00 Finałowa Gala. Nie wiem czy wy też macie takie wrażenie jak i ja, ale w ten piątek Polsat będzie o 20:00 najczęściej oglądaną stacją w Polsce! i "FG" ponieważ pojawi się tam Julita tak tak nikt inny tylko NACZELNA ŻYLETA POLSKIEJ SCENY MUZYCZNEJ!

Start o godzinie 20:00 w Polsacie - nikt chyba nie wie co się tam będzie działo :-) wozy transmisyjne zapłoną, scena zabłyśnie! A nam oczy naświetlą monitory :)

Do zobaczenia przed telewizorami i na blogu codziennie non stoper :)

136 komentarzy:

peteczka14 pisze...

o wkońcu mój koment pierwszy!! je! super ze julita będzie 5 grudnia na gali,, telewizory zaploną,,niema coo! wkoncu cos ciekawego! :) cool

Chanel 17 pisze...

Oczywiście... 5 grudnia godzina 20:00 zbiórka przed TV - program polsat. Julita daj czadu !!!!!!!!!!

anuu99 pisze...

No na pewno będę oglądała :D.

kingaaa pisze...

ja napewno nie opuszcze tego odcinka ;D już nie moge sie doczekać ..:D

Chanel 17 pisze...

GABI :) kobieto potrzebuję się z Tobą skontaktować... napisz tu swój numer gadu !!!

agathaa pisze...

ja tez bede siedzialam przed TV :D, mam nadzieje ze nie usne z nudow jak bede tych wafli ogladala ;/

Anonimowy pisze...

Hm..., no ja prezydentowa nakazuje oglundanie polsatowskiego programa bo bydzie to widowisko nudnowe ale z elementem najwyższego entuzjazmu i adrenaliny kidy w noszych monitorach ujżym naszą Prezesową tygoż Fanca czyli samą Julite.

Serdecznie zapraszom - a niech mi które nie oglundnie - ukatrupie

Głos wosz, wasza prezydentowa czyli jo. ;))) hehhee

Margo pisze...

To ja nie ogladam, bo nie lubie jak mi sie rozkazuje :P

Anonimowy pisze...

Margo ty moja prawo renko ty mi tu nie marudz oglądać bydziesz bo cie ciekawość zyźre ale jako mojo prawo rynko ja niemoge ci rozkozać bo ja żem cie zaufaniem obdarzyła więc kary i te inne sprawy cie niedotyczo - ale i tok gwarantuje że obejżysz bo niewytrzymosz hehehhee

Margo pisze...

Jak to nie jest rozkaz dla mnie to moze obejrze ;).

Chanel 17 pisze...

Prezydentową trza suchać heeeeeeej!!!

Anonimowy pisze...

Chanel dobrze godocie :) popieram - masz u prezydentowej plusa :)

Anonimowy pisze...

witam wszystkich
No ja też będę oglądała. Nie ma takiej opcji żeby nie obejrzała tego odcinaka. Pozdrawiam.

Chanel 17 pisze...

Kazdy kto nie włący telewizroka w piontek dostanie ruzge od Mikołaja na drugi dzień heeeeeeej!!!

Chanel 17 pisze...

Co tu dzisiaj tak cicho???

Margo pisze...

Ostatnio jest tu jakos cicho, nie tylko dzis, pewnie to ta atmosfera swiat, dziewczeta planuja juz jak ubrac choinke i czekaja na pierwsza gwiazdke ;).

Chanel 17 pisze...

Margo spokojnie... jeszcze dużo czasu :P zdążymy :P A gdzie spędzacie święta? U siebie w domu czy jedziecie gdzieś do rodziny??? Ja idę do babci zjedzie się tam rodzinka.

Margo pisze...

Jak to jeszcze daleko, przeciez choinki w sklepach juz stoja, bombki mozna bylo juz dostac od 1 listopada, staly tuz kolo zniczy, tak naprawde to chyba my juz powinnismy swietowac. :P
Ja spedzam Wigilie w domu a pozniej pod Warszawa u rodzinki bede :).

Chanel 17 pisze...

Margo... jeszcze trochę i choinkę będzie można kupić w maju a w lipcu będą już kolędy puszczać i świąteczne reklamy w TV :P

Chanel 17 pisze...

Ludziska działa wam gadulec??? bo mi u mnie coś nie bardzo...

malla19 pisze...

Ludzie potrzebuje pomocy - jest tu ktos??

Chanel 17 pisze...

co się dzieje malla?

malla19 pisze...

Potrzebuje piosenki o śmieciach na jutro.

Z Margo mamy początek ale co dalej :

Chodze zbieram i zabieram
licze, składam i przebieram
Segreguje , Kompletuje
Bo niewiele to kosztuje,
A dla ziemi wielka ulga,
ze już nie jest taka brudna

Ma to być piosnka - dalej coś trzeba o miłości do śmieci - osoba spiewająca ma tu zrobić wyznanie ż ekocha bądż uwielbia śmieci 0- zyć nie moze beznich tylko ja niemoge jakos rymów znaleźć

malla19 pisze...

Mi tyż gg wyjebało w kosmos

Chanel 17 pisze...

czyli to nie tylko moje świruje... uff :)... a co do piosenki... coś pomyślę, ale kurna po co Ci piosenka o śmieciach????

Anonimowy pisze...

a mi działa dobrze gg nie narzekam na gg

Margo pisze...

Mi tez gg dziala :).

malla19 pisze...

a długa historia - zakład w robocie heheheh

Chanel 17 pisze...

cholera... to co stało się z moim i Margo???

Chanel 17 pisze...

Tfuuu Malli :P

malla19 pisze...

a mi nie. .
mam chyba refren i kawałe 2 zwr.

ref: Bo wszystko co mam
to moje śmieci
Bo wszystko co mam
to tylko śmieci

2. Nie potrafię bez nich zyć
nie potrafię bez nich śnić
....

Chanel 17 pisze...

Co się dzieje z moim gadu?! ;( Malla jak Twoje?

malla19 pisze...

nic - wyjebało na marsa - myśle nad tekstem :/

Margo pisze...

2. Nie potrafię bez nich zyć
nie potrafię bez nich śnić
Życie bez nich to udręką,
aż mi serce przez to pęka,
gdy ich nie widzę to tylko płaczę,
skaczę z radosci, gdy je zobaczę.

Moze tak? :P

malla19 pisze...

Może być

malla19 pisze...

1. Chodze zbieram i zabieram
licze, składam i przebieram
Segreguje , Kompletuje
Bo niewiele to kosztuje,
A dla ziemi wielka ulga,
ze już nie jest taka brudna

ref: Bo wszystko co mam
to moje śmieci
Bo wszystko co mam
to tylko śmieci

2. Nie potrafię bez nich zyć
nie potrafię bez nich śnić
Życie bez nich to udręką,
aż mi serce przez to pęka,
gdy ich nie widzę to tylko płaczę,
skaczę z radosci, gdy je zobaczę.

i jak wam sie widzi??

Margo pisze...

te dwa ostatnie wersy ciut przdlugie, ale jak to ma byc piosenka, to mozna to jakos nadrobic muzyka ;)

Margo pisze...

Staralam sie je skrocic, ale mi nie wychodzilo, wiec tak zostawilam, ale moze macie jakies inne propozycje?

malla19 pisze...

Dziękować Margo bardzo serdecznie :)

bez Ciebie nie dała bym rady:)

Margo pisze...

Nie ma sprawy, zawsze do uslug :).

Chanel 17 pisze...

Jakie Wy zdolne jesteście :) a mi w tym czasie wróciło gadu... idę spać.
DOBRANOC

malla19 pisze...

heheh mi tyż wróciło

Anonimowy pisze...

no mi wczoraj gg zwialo dostalo nogi i poszlo w dluga:P:P ale rano patrze juz mam np pewnie bo kto nie bedzie ogladal ten niech liczy sie z surowa kara :P

Anonimowy pisze...

Moja propozycja jest taka :) kto nie bedzie oglądał :) dowiemy się! A jak?
Karolina Was kurwa przepyta :) :)

gosia666 pisze...

NA PEWNO BĘDĘ OGLĄDAĆ, DLATEGO ŻE JULITA TAM BĘDZIE. BĘDZIE SIĘ DZIAŁO. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Anonimowy pisze...

Ojciec mikołaj nie przeżywaj kurwa - oni wiedzą że mają oglądać i tyle. A skoro o pytanie może mnie Karolina przepytać jako pierwszą - choć ja prezydentowa to powinnam mieć jakiś immunitet

Chanel 17 pisze...

Allis odezwij się do mnie na gadu - WAŻNE !!! nr: 8631318

Anonimowy pisze...

:D Chciałem powiedziec iż akcja mikołajkowa zakończona to tylko dla wtajemnicznych żyleta się ucieszy :D

Anonimowy pisze...

Fajnie że Julka będzie < 33
Tylko szkoda że razem śpiewają piosenke ..a nie każdy uczestnik [były] osobno < 33
Ale .. xd
Ale .nie ma ale. < 3
Fajnie i już będzie .
ciekawe kto wygra .xd
ja wole Julite ,.heeh.

Anonimowy pisze...

ostra jazda będzie^^

Anonimowy pisze...

Julita jesteś niestety beznadziejna! Ciekawi mnie jedno co ty teraz zamierzasz robić co zamierzasz działać dalej? Powiedz czemu nagłe twoje milczenie na tym blogu powoduje tu totalny brak zainteresowania? Szkoda mi jest bardzo tylko tych dzieci które tworzyły to dla Ciebie! ładna olewka Julito! :):) oby tak dalej a nie zajdziesz wysoko przetrzyj "oczęta" i zastanów się czy warto tak lekceważyć ludzi!

Nie będę się podpisywała bo po co Ci "kolejne rany" - przeszłości...

kingaaa pisze...

następny anonimus pojebus?? żal!!!!

Anonimowy pisze...

czy zabraniasz mi wypowiedzi na temat osoby publicznej?

Margo pisze...

Żal Ci dzieci, ktore to tworzyly? To moze najpierw sie dowiedz, ile te "dzieci" maja lat, bo chyba sie nie orientujesz. Chyba, ze stwierdzeniem dzieci chciales urazic osoby, ktore tu przebywaja, ale dla mnie to komplement, milo, ze nas odmladzasz :P i moze jednak lepiej sie podpisze, bo jesli masz odwage cos takiego pisac, to chyba nie brak Ci jej by sie podpisac.

agathaa pisze...

jaki zall ;/...
jakbys przeczytal/przeczytala wszystkie posty to bys wiedzial/ala ze Julita tu pisze dosyc czesto!!! :D

Anonimowy pisze...

anonimowy juz wiem kim jestes soorry ale tak podejrzewalam ze to ty!!!! wypierdalaj stad mi

malla19 pisze...

Weś sie człeku uspokój. Może sama/sam jesteś dzieciakiem zresztą wszystko na to wskazuje Julita tu pisze a że teraz jej niem ato wiesz my akurat wiemy dla czego a ty nie musisz zresztą jak jej nie lubisz po co tu włazisz?? to jest blog dla fanów a nie antyfanów - ja jestem cierpliwa ale nie zadługo jak sie wkurze to twoje IP i dane ląduje w sądzie i na wniosek prokurator zajmnie sie wami czyli ludźmi którzy publicznie obrażają ludzi - na to kochaniutki/tka jest paragraf - miłego wieczorku

Anonimowy pisze...

anonimowy chlopczyku zal mi ciebie bo zastanawia mnie czy rodzicie cie wogole kochali?? bo watpie ty jestes beztalenciem

Anonimowy pisze...

przeszlosci.. hahaha oswiec nas jaka to przeszlosc sluchamy cie??!!

malla19 pisze...

hehehe beztalęcie które nie wie że jest beztalęciem ale zażuca to innym - koteczku żal mi Ciebie. . .

agathaa pisze...

ale samo to ze wchodzi na blog poswiecony fanom :/ zal dupe sciska..

Anonimowy pisze...

ale zakladam ze zamilkniesz bo boisz sie odezwac i o to chodzi morda w kubel nie wlaz tu!!

Margo pisze...

Dobra, ale my tez nie przesadzajmy, trudno niech nas obraza, my nie musimy, ja jestem go/ja w stanie pokonac w dyskusji na argumenty (bez obrazania) tylko czekam az kolega/kolezanka raczy podjac rekawice ;).

Michał pisze...

Kurwa jebać ja lub jego - ma brak wartości życiowych musi krytykować! Jednak nie biorąc pod uwagę jednego, że całe jego / jej życie to jedna wielka porażka i krytyka każdy ma jakiegoś bzika prawda?

Anonimowy pisze...

anonimie jak obrażasz julite to po co sie interesujesz co ona zamierza i co zamierza dalej to nie twoja sprawa my nie jesteśmy dziećmi może ty jesteś bo na to wychodzi ja tam nie zamierzam cię obrażać bo nie jestem tobą pozdrawiam julite i wszystkich fanów

malla19 pisze...

szpokojnie - ja tez jestem spokojna i opanowana - narazie - ale ten miły gentelmen bądź dama chyba sie jednak boi - a szkoda miałam ochote na miłą pogawędkę

Michał pisze...

Zakonczmy temat! - nie zniżajmy sie do tak niskiego poziomu ;) zawsze bedą są byli i przybędzie ich "anonimusów popierdolusów" nie REAGUJCIE! - PROSIŁEM NIE RAZ!

Michał pisze...

Jebać Jebać PROSTYTUTKI!

Michał Długosz!

Anonimowy pisze...

jest tu moze ktos kto wie kiedy bedzie kolejny zlot fanca?

Magda pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Magda pisze...

w niedzielę na TVP Polonia jest odcinek Szansy na sukces w którym była Julita:D:D

Anonimowy pisze...

claudia w tej chwili nie ma planowanego spotkania z fanami i narazie nie ma nic tez w planaach pozdrawiam

Chanel 17 pisze...

Ooooo której???????????

Anonimowy pisze...

ciemu nie bedzie spotkania? ;(

Magda pisze...

o 20.55

gosia666 pisze...

Oglądajcie dzisiaj godzina 20 !!!
Nie przegapcie ;p

Anonimowy pisze...

Cześć wiem, że na mnie zaraz wszyscy naskoczycie ale mi wybaczcie - proszę usuńcie mnie z listy fanów oraz z listy wysyłki mejlowej a tez ze strefy fana nie chcę mieć nic wspólnego z tym blogiem i z p. Julitą - oczywiście śpieszę z wyjaśnieniami - mianowicie zachowanie p. Julity podczas Gali finałowej było totalnie nie na miejscu! Przemek Puk i wtulanie się do niego oraz to w jaki sposób lekceważyła brawa i owacje na stojąco zmuszają mnie do braku szacunku dla tej osoby dokładnie w ten sam sposób w jaki to pokazała sama p. Julita
Pozdrawiam Claudia

Anonimowy pisze...

Julity zachowanie było rzeczywiscie nie na miejscu :/

Anonimowy pisze...

też się zawiodłam...

Gosiaa pisze...

Nie zauważyłam w zachowaniu Julity nic złego! odbiegając od Tematu wierzę w to,że Julita nagra świetną płytę i jeżeli pozostanie sobą i nie uderzy jej do głowy woda sodowa bedę z ogromną przyjemnością jej kibicować;)Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

No Julita ma taki po prostu styl bycia no ludzie kurde to ze nie wstawała na oklaski nie swiadczy o jej braku kultury!

Anonimowy pisze...

julita jest indywidualna!! nie bedzie grala tak jak kaze jej producent i jak dla mnie zachowala sie jeszcze delikatnie bo ja bym wyszla w polowie programu

Anonimowy pisze...

nie robila glupiej miny do glupiego grania tych ludzi i szacun z mojej strony dla niej byla soba a nie slinila sie do ekranu jak wiekszosc z nich

Anonimowy pisze...

Ja też się bardzo zawiodłam !!!
i jestem pewna że zaraz ktoś na mnie naskoczy za to co mówie.
Jest może nie jedyną osobą najdojrzalszą Z WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW .. ale zachowała się lekceważonco i kpiąco z całej atmosfery i z wszystkich dookoła .
Myślałam że jak ma już swój DOJRZAŁY wiek .. to jakieś zachowane kulturalne przystoi.
Poprostu p.Julita poczuła się zabardzo gwiazdą i myśli że może robić co chce.

sorry za wypowiedź . ale pewnie nie ja tylko to zauwarzyłam ..;/

Anonimowy pisze...

a wstawanie na zawolanie i klaskanie na pokaz sorry ale to porazka:) ale szanuje twoje zdanie masz prawo do odmiennego

Anonimowy pisze...

powtarzam poraz ostatni ja ja podziwiam za spokoj bo ja osbiscie wyszlabym i miala ich gleeboko w doopie!!!!!!!! a wy odbierajcie sobie jak chcecie a gwiazdorzyc zaczol juz pan dymala i nie tylko on tam zreszta..julicie do gwiazdy jest daleko ..

Anonimowy pisze...

Julita byla soba i niczego nie udawala,nie robila sztucznych usmieszkow do kamery,miala wyjebane na to cale show:)

peteczka14 pisze...

jak dla mnie to Julita jest spoko,,poprostu nie wafluje i nierobi tego co wszyscy i za to ją cenie,, i wcale nie musi klaskac ,,wyglądała zajebiscie, i sie nieszczeżyla glupio do kamery jak pozostali ,, JESTEM jej wielka fanką,,bylam na tej gali co odpadla(31) i jak bendzie jej koncert to tez bande i jak sie komus nie podoba to poco tu wlazi sie tak zastanawiem? pozdr.

Margo pisze...

Droga Claudio, nie neguje tego, ze zachowanie Julity moglo Ci sie wydac nieodpowiednie, ale dziwi mnie fakt, ze wczesniej Ci ono nie przeszkadzalo, Julita tak sie zachowywala podczas wszystkich gal, wiec nie wiem czemu dzis Ci sie wydalo to zachowanie malo kulturalnym. Co do wtulania, to nic takiego nie zarejestrowalam, ale moze dlatego, ze nie specjalnie mnie obchodzilo co sie dzieje. Poza tym nie dziwie sie, ze Julicie nie chcialo sie wstawac (ale klaskala ze wszystkimi), gdyz "przedstawienie" ktore zaoferowala nam telewizja Polsat, bylo zaiste tak samo interesujace, jak transmicja zawodow w szydelkowaniu i gdybym musiala tam siedziec, tez szukala bym tylko odpowiedniej pozycji do drzemki. Poza tym np. w teatrze, czy na dobrych koncertach (np. muzyki klasycznej), wstawanie i klaskanie podczas wystepu traktuje sie jako brak kultury, wiec zalezy z jakiej perspektywy na te kwestie spojrzec.

peteczka14 pisze...

a zresztą co sie dziwic jak taka zauszmy matryna melosik spiewa jakąls kolysanke,,to takie nudy ze ja sama bym zasnela,, a ona przynajmniej nieudawala na sile ze jej sie podoba i nieklaskala jak jakis klaun.

Anonimowy pisze...

Wedlug mnie Julita zachowala sie spoko :) poszla tam jako uczestniczka programu z zadnym z finalistow nie miala super kontaktu wiec wstawanie klaskanie bylo by czystym waflowanie a wszyscy wiemy ze Julia jest osoba kltora tego nie znosi i postepuje tak jak ona uwaza za stosoane a nie tak jak mowi producent!!! Widac ze sie dogaduje z Przemkeim i to z nim sie dobrze bawila podczas gali. Julita wielkie pozdro i zycze owocnej pracy nad plytka!!!

Chanel 17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Chanel 17 pisze...

Claudio, zupełnie Cię nie rozumiem... tak nie zachowuje się fan.... Nie będę się powtarzać, powiem tylko, że zgadzam się z Karoliną, ja na miejscu Julity wyszłabym w połowie programu... po co kazali przyjechać wszystkim uczestnikom skoro oprócz zaśpiewania jednej piosenki nie byli tam zupełnie potrzebni, nikt nie zwracał na nich uwagi?! Tylko po to żeby zwiększyć sobie oglądalność!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wcale nie dziwię się Julicie, że była zmęczona tym "przedstawieniem".

anuu99 pisze...

Zgadzam się. Lubię Julitę, ale to było dość chamskie.

Anonimowy pisze...

Julita! Faktycznie Twoje zachowanie bylo co najmniej nie na miejscu, rozumiem Twoja postawe na anty, jestes indywidualistka i to podkreslasz na kazdym kroku, ale mozna wyznawac swoje poglady i zasady ale zachowujac przy tym klase i kulture, czego Ty niestety nie robisz. Dzieki temu programowi w ogole zaistnialas i jakis szacunek tym ludziom sie nalezy. Obudz sie, masz 25lat, jak chcesz zeby ludzie traktowali Cie powaznie, zachowuj sie z klasa, i nie myl tego z ulegloscia czy jak to nazywasz waflowaniem, bo to nie o to chodzi!!! To dzicinada i dosc przykre:(

izula13 pisze...

Ogólnie mi to nie przeszkadzało. Julita ma po prostu taki styl bycia i to ze nie wstawała czy nie klaskała to napewno nie oznacza że nie jest kulturalana. W sumie to uzestnicy oprócz 5 finalistów mogli się troche nudzic, bo nawet ich na całej Gali ani raz o nic nie zapytali i w sumie nie zwracali na nich uwagi.

agathaa pisze...

kurwa przeciez Julita wstala i spiewala sto lat tej calej marcie!!!!
i po chuja miala udawac ze jej sie to wszytsko tam podoba??

kingaaa pisze...

ludzie... mi sie właśnie bardzo podobało to ,że Julita nie wstawała za każdym razem i nie klaskała tylko dlatego ,że wszyscy to robili! i szanuje ja za to! bo nie robi czegoś tylko dlatego ze wypada!
a reszta to konformiści i tyle...
pozdro Julitko! ;*

kingaaa pisze...

po za tym to zgadzam sie ze nieźle olali reszte uczestników, niech sie ciesza ze nie wyszli!

agathaa pisze...

chcac zauwazyc jak Julita byla w programie jeszcze to na galach tez nie wstawala zeby bic brawo wiec o co to zamieszanie??

Margo pisze...

Postanowilam sie wypowiedziec ponownie, tym razem bardziej na powaznie, gdyz widze tutaj duza grupe konformistow, ktora nawiedzila te strone ;).
Po pierwsze, totalnym brakiem kultury wykazali sie przede wszystkim producenci tego programu, ktorzy nawet nie przewidzieli przedstawienia uczestnikow, ktorzy juz odpadli,
uczestnikow, ktorzy tak na prawde stworzyli ten program, bez nich by on nie istnial, nalezalo im sie cos wiecej niz tylko siedzienie na kanapie i sprowadzanie ich do roli widzow.
Po drugie, skoro producenci, jednak sprowadzili ich do roli widzow, to mieli oni prawo zachowywac sie jak publicznosc. Biorac pod uwage, ze widownia nie okazywala szczegolnego zainteresowania "show", ktore nam zaoferowala telewizja Polsat, to czemu Julita mialaby okazywac zainteresowanie? To znaczy, ze cala widownia zachowywala sie bez klasy i niekulturalnie? (na dowod tego, ze widownia nie byla specjalnie entuzjastycznie nastawiona do show, moge podac, iz Kayah musiala sie do widowni zwrocic, by ta chociaz troche zainteresowala sie tym co sie dzieje).
Po trzecie, czy bardziej kulturalne i z klasa jest okazywanie entuzjazmu, gdy sie go nie czuje? Czy takie zachowanie nie zakrawa o dwulicowosc i falszywosc? Wybaczcie, ale sadze, ze niewiele osob ogladajacych te wyrezyserowane przedstawienie (bo daleko temu programowi bylo do show muzycznego) wykazywala entuzjazm.
Po czwarte, tak jak juz wspominalam w poprzednim poscie, nie rozumiem, czemu akurat wczorajsze zachowanie Julity Wam przeszkadzalo, przeciez jej zachowanie na innych galach nie odbiegalo od tego na tej finalowej, czyzby zasady dobrego wychowania i zachowania z klasa sie od tego czasu zmienily? Nie dziwilo by mnie wasze stanowisko, gdyby bylo takie od poczatku, ale niestety taka nagla zmiana pogladow jest bardzo niekonsekwenta i niezbyt dobrze o Was swiadczy.
Po piate, osoby, ktore chca sie wypisac z fanclubu z przyjemnoscia zegnam, gdyz osoby, ktore maja odwage tylko krytykowac, a nie wdac sie w dyskusje (nie pamietam Claudio, zebys sie wypowiadala tutaj na jakikolwiek temat) nie sa tutaj potrzebne. Po raz kolejny musze jednak stwierdzic, iz dziwi mnie zachowanie tych osob, ten typ niekonsekwencji nie jest dla mnie zrozumialy, skoro ktos nie jest pewny tego czy jego "uczucie" do danego artysty jest stale, to nie powinien sie zapisywac do fanclubu, ja sie nie zapisalam, gdyz najpierw czekam na plyte, ale nie jestem z zaden sposob gorzej traktowana, zapisanie nie do fanclubu nie jest obowiazkowe.
Po szoste, Drodzy anonimowi krytycy, miejcie odwage sie podpisac.
I to by bylo na tyle, zycze milej lektury :P.

agathaa pisze...

margo normalnie Cie "kocham" :PP

Margo pisze...

Ja wiem Agathaa, przede wszystkim pewnie "kochasz" moje przydlugie wypowiedzi :P.

Anonimowy pisze...

kurwa przynudzacie serio!!!! niech sie podpisuja anonimy a nie kurde boja sie!!!zal mi co niektorych ale ok nie bede sobie jezyka strzepic bo nie wartoo!!

kingaaa pisze...

Margo na prezydenta!;D
zgadzam sie z toba w 100% !

Margo pisze...

A jeszcze jedno do Anonimow, nie przedstawienie sie tez jest niekulturalne i bez klasy ;).

Chanel 17 pisze...

Margo :) ja też Cię kocham :P

Chanel 17 pisze...

Ps. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Mikołajów, a w szczególności dla bratanka Julity :)

g a b i pisze...

kto wygrał ? nie mogłam oglądać :( bo byłam w szpitalu ;/

anuu99 pisze...

Wygrała Martyna Melosik. :)

Anonimowy pisze...

uważacie że leżenia na kanapie i pokazywanie wszystkim że nie obchodzi ją ten program jest wporządku.?
powinna mieć szacunek do ludzi którzy dali jej szanse zaistnieć. może nie wygrała..ale zyskała popularność .. i tak się wszystkim odwdzięcza. jeszcze gdyby Nina - która jest z nich najmłodsza, tak sie zachowala to by jakoś uszło. bo bym zwaliła to na jej młody , głupi wiek ..ale żeby dojrzała kobieta zachowywała się w ten sposób to mnie razi.

Owinęła was wokół palca . Bloga już wogóle nie odwiedza ..i pokazuje swoim zachowaniem że ją nie obchodzicie. Duzo osób wypowiadając się tutaj zaczyna przeklinać , tolerować złe zachowanie ..żeby tylko się jej przypodobać. ;// żałosne to się staje.< 3

Anonimowy pisze...

a w miejsu gdzie się pisze komentarz .. napisali
*Uwaga! Przeklinaj z głową :-)

-- Widać że tak ją kopiujecie że niedługo to mężczyźni będą zmieniać płeć ..

Chanel 17 pisze...

Anonimie żal mi ciebie... my wiemy swoje, a Julita nas wcale nie olewa... anty fani błagam was, przestańcie tu wchodzić i pisać takie brednie!!!

kingaaa pisze...

anonimie jeśli ci sie tu nie podoba to nikt cie tutaj nie trzyma...
krytykujesz Julite , a nie stać cie nawet na to żeby sie podpisać ...TO jest żałosne!

Margo pisze...

Chcialam Ci anonimie odpisac znowu dluzszym komentarzem, ale postanowilam sie powstrzymac i odsylam Cie do moich poprzednich komentarzy, rowniez do tego dlugiego, mam nadzieje, ze lektura ich Cie nie przerosnie ;).

g a b i pisze...

weźcie olejcie anonima bo nie ma odwagi żeby napisać kim jest i nie nalezy się takim kimś przejmować ..

malla19 pisze...

Nie no nie chciałam sie już odzywać w tej sprawie bo mam fatalny dzien głównie załamana egzaminem ale musze normalnie musze :)
Wiesz co anonimie kurwa szkoda żeś nie powiedziała że wszyscy kopiuja tu Dode bo skoro Julita ja kopiuje a my ją to znaczy że wszyscy chcemy różowe trony - weź sie walnij włeb - przeklinam bo tak chce bo to lubie i wiesz co nie musze udawac kogoś - bo jestem jaka ja jestem i gówno to Cie powinno obchodzić czy przeklinam czy nie bo to moja sprawa radze Ci pierdolnij sie w twój głupi pusty łeb bo mnie kurwa najwyraźniej wkurwiłeś anonimie - nawet nie masz odwagi sie podpisać - przeszkadza Ci ten blog to nie właź tu - przeszkadza Ci Julita nikt Ci nie kaze być jej fanem - muwisz o niej gwiazda - a ty co sam bądź sama albo może samo bo niewiem kim badź czym jesteś więc obieram rodzaj nijaki a więc samo tu włazisz i chcesz jak najbardziej zwrócić na siebie uwage - pal gume kretynie.
Z czego tam sie mogła Julita cieszyć no z czego z tego że sie wszyscy szczeżyli bo tak im kazali??? Zachowała sie tak jak czuła czyli okazała swoje uczucia co do całego tego bagna.
Za co ma być im wdzięczna ?? Co oni jej dali może tyle że troche się więcej nauczyła ale to dzięki nauczycielom do których Julita ma napewno szacunek - ale nie TV telewizja jej nic nie dała nawet żekłą bym wykorzystała jaj wizerunek dla większej widowni. Ludzie jacy wy jesteście naiwni ( mówie do anonimów) ale to wasz spraw wierzcie w Komercje a daleko zajdziecie.
Julita i tak by nagrała płyte nawet gdyby tego programu nie było. Więc napewno byśmy wszyscy o niej usłyszeli.
Ale skoro sądzicie że jest okropna no to poprostu nie udzielajcie sie na stronie gdzie udzielają sie FANI Julity - tak ciężko wam to pojąć?? no ale tak co puste głowy to puste głowy - i wara mi pierdolić ze sie podszywamy pod Julite i robimy sie tacy jak ona bo gdyby sie chodziło na lekcje Bioli to by sie wiedziało ż echarkteru i osobowości człowieka nie idzie tak odrazu zmienić - żal mi was anonimowe człeki !!!!

anuu99 pisze...

Pisze się "mÓwi" !

malla19 pisze...

weź nie zwracaj mi uwagi oki?? spójrz na siebie. Bede pisała jak mi sie podoba bo to moja sprawa

Anonimowy pisze...

nie rzucaj się tak malla !
Poprostu anonimy mają racje z jednej strony !!!
Po pierwsze program dał Julicie dużo ! Bo zyskała popularność i gdyby nie było tego programu to Julita nie byłaby sławna i nikt by o niej nie usłyszał.Ja nie chce tu nikogo obrażac ale jej zachowanie na Gali nie było zbyt stosowne. Ja wiem że jest oryginalna i jedyna w swoim rodzaju .. ale większość ludzi to zauważylo !! < 33

malla19 pisze...

A czy ja sie rzucam?? Widzisz to czy co posiadasz jakieś fotki?? Gdzie widać że sie rzucam?? Bo nie kumam
A tak na powage to mam prawo wyrazić swoje zdanie a jak ci sie nie podoba to wypierdalać z tąd.

Anonimowy pisze...

jakie wy macie problemy!!!!!!!!! wasze zachowanie ejst nie stosowne!!!!! julita taka byla od poczatku jak wam sie cos nie podobalo to nie piszcie tu wiecej jzu nic!!! zachowala sie prawidlowo!! za malo ja bym fakery im pokazala jeszcze !!!!!!! a od malla wara

agathaa pisze...

ja bym wyszla tak nudno tam bylo...

patik pisze...

Bardzo rzadko piszę jakiekolwiek komentarze, ale tym razem postanbowiłam wyrazić swoje zdanie. Intuicja mi podpowiedziała, że pewne osoby będą szukały jakiegokolwiek szczegółu, który mógłby negatywnie przedstawić Julitę. I tak się stało. Muszę przyznać, że osoby negatywnie oceniające zachowanie Julity są bardzo słabymi obserwatorami, bo rzeczywiście Julita przez wszystkie gale zachowywała się podobnie jak na finale, czyli: nie wstawała przy owacjach i jak miała ochotę to przyjmowała pozycję tzw. "wygodną" ;) No ale jeśli się chce, to się zawsze można do czegoś przyczepić. Szkoda tylko, że nie było zoomo na wszystkich uczestników, może by te osoby znalazły jakieś "smaczki" na pozostałych chyba, że Julita stała się najlepszym obiektem do kpin i wylewania negatywnych emocji. Ja osobiście czekam na płytę i po tym powinniśmy ocenić Julitę. A tak napradę to przez te niewielkie fragmenty pokazywane przez czas pobytu Julity w programie można było zauważyć, że jest osobą wrażliwą, a przeklina prawie każdy i zachowuję się podobnie też niejedna osoba, więc nie bądźmy ignorantami i popatrzmy czasami na siebie zanim kogoś ocenimy.
Przepraszam za przynudzanie i ewentualne błędy (to dla tych wrażliwych polonistów ;)) ale musiałam wylać to, co mnie ruszyło od rana, jak czytałam komentarze.
Pozdrawiam, Pati

Margo pisze...

Zgadzam sie z Patik, pewne osoby, ktore tutaj sie wypowiedzialy szukaja jakiegos pretekstu, by wyrazic swoja niechec do Julity, rozumiem, ze mozecie jej nie lubic, ale moze poprali byscie to jakimis argumentami, bo argument typu "zle sie zachowywala na ostatniej gali" jest nietrafiony, gdyz Julita sie tak zawsze zachowywala. Zatem moj apel do krytykow: krytykujcie, ale robcie to z glowa (i nie obrazajac nikogo).

Anuu99 jak juz poprawiasz bledy to poprawiaj wszystkie, a jesli nie chcesz poprawiac wszystkich to nie poprawiaj w ogole, gdyz wiele osob tu obecnych pisze z bledami, ale jest to po prostu kwestia ulatwienia sobie pisania, a nie braku znajomosci zasad ortograficznych (tzn. taka mam nadzieje :P ).

anuu99 pisze...

Tak jak Malla napisała każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, nawet takie, która może nie do końca jest dobre dla Julity.

Anonimowy pisze...

chcialam sie odniesc do pewnych wpisow kazdy ma prawo do swojego zdania i prosilabym na przyszlosc zeby kazdy anonimowy gosc mial odwage sie podpisac.. to pierwsze drugie wpisy jakie pojawily sie na stronie echo sa zalosne niedojrzale i kompromituja tylko i wylacznie osoby ktore je tam pozostawily..a po trzecie zanim julite ocenicie zajrzyjcie w swoje gacie i spojrzcie w lustro a potem oceniajcie dziekuje za uwage!!

malla19 pisze...

szefowa ma racje - krytykujcie kogś dopiero gdy zajrzycie w swoie gacie i na swoje twarze.
Łatwo jest kogoś krytykować niż znaleźć w nim coś dobrego, a jeczcze łatwiej krytykuje się kogoś niż siebie. Wy myślicie że jesteście idealni?? Nie ma ludzi idealnych- wiec radze z łaski swojej zajmijcie się swoją osobą.
I tak jak już większość mówiła miejcie odwage się podpisać, bo napisanie kilku oblesnych zdań i podpisanie sie jako anonim to żadna sztuka każdy idiota to potrafi.
Zarzuciliście Julicie brak zasad wychowania jestem ciekawa dlaczego odrazu przypomniało się niektórym o kulturze - jestem ciekawa czy wy posiadacie taką kulture o jakiej tu piszecie i której brakowało Julicie. Ciekawe co robicie jak na ulicy widzicie staruszke której jest potrzebna pomoc, albo jak idzie osoba duchowna?? Ciekawe co robicie jak sie ktoś przewraca albo mijacio chora osobe?? no ciekawe - to też należy do zasad dobrego wychowania jeszcze bardziej jest warzniejsze niż głupie wstawanie i klaskanie na coś co może sie jescze wdodatku nie podoba - no ludzie żeście pszesadzili bo wątpie czy byście wstawali z owacjami klaszcząc komuś bądź czemuś co sie wam nie podobało?? Boja nie jescze bym pokazała oznaki nie zdowolenia.
Jeszcze jedno jaki można mieć szacunek do telewizji?? która pokazuje co jej sie podoba a nie to co powinna?? bo wybaczcie sory ale ja niewidze tu jakiejkolwiek potrzeby okazywania szacunku telewizji ze strony Julity.
Mysle że Julita i tak się zachowała dobrze - ja bym zrobiła coś gorszego - tzn. dla was anonimów było by to napewno nie właściwe zachowanie bo reszta napewno by to zrozumiała :))
Zresztą czepiacie sie kurwa szczegółów bo nie wiecie chyba już czego, dajcie tej dziewczynie święty spokój i niech robi w życiu to na co ma ochote.

Anonimowy pisze...

właśnie weszłam na stronę i nie często wchodzę na stronę bo nie mam czasu ale i nie mogę uwierzyć co wy macie do Julity. Moim zdaniem do jak zwykle się zachowywała jak na każdej gali, Zgadzam się z malla zastanówcie się najpierw nad sobą i waszym zachowaniem jak wy sie zachowujecie a potem oceniajcie inna osobę. Julita jest fajną dziewczyna. Julia jestem z tobą i nie przejmuj się Trzymam za ciebie kciuki żeby sie tobie wszystko spełniło o czym marzysz
M.H

Anonimowy pisze...

Co wy tak naskakujecie na ludzi? Fani Julity mieli prawo sie zawiesc, tak samo maja prawo do wyrazania co mysla. Jest to funclub Julity i pozwolcie sie na nim wyrazac nie tylko pozytywne ale tez mniej pozytywnie (oczywiscie bez obrazania jej ani nikogo) opinie o Julicie lub jakies konkretnej sytuacji z Julita.. Sytuacja na gali mogla sie fanom niepodobac, to nie znaczy ze przestali ja lubic i kibicowac!!!

malla19 pisze...

ostatni anonimie - chyba nie przeczytałeś/aś wszystkich komentów i wszystkich opini - bo chyba nie wiesz o czym mówisz. :))

g a b i pisze...

dobra skończcie temat anonimów bo sie tym rzygać chce nie ma co sie niemi przejmowac i tracic czas na pisanie do nich jak to sa pustatki i i tak nic do nich nie dociera ;) POZDRO

Anonimowy pisze...

Julita zajebiście wypadła w "Szansie na sukces" jestem pod wrażeniem :))

Anonimowy pisze...

od ANETY: Jula wlasnie ogladalam powtorke szansy na sukces z twoim udzialem...
zajebiscie wypadlas i zaspiewalas, nalezala ci sie ta wygrana!!!

co do finalu FG mam mieszane uczucia z jednej strony zachowanie przez cala gale szczegolnie mi nieprzeszkadzalo taka jestes taki jest twoj styl bycia- ja to szanuje, natomiast uwazam, ze sama koncowka wypadla nienajlepiej i mysle ze ty sama z perspektywy czasu postabilabys inaczej(chodzi mi o to ze nie wyszlas na koncowce)

dla mnie mino wszystko bylas i jestes najlepsza z calej ekipy!

ja trzymam kciuki..czekam na plyte..trzymaj sie pozdro!!!

ANETA

gosia666 pisze...

Julita niech się zachowuje jak chce, was to nie powinno obchodzić. Ja na jej miejscu też bym nie wstawała i nie klaskała, bo po co. Cała odcinek finałowy kręcił się na finalistach, a innych uczestników mieli w dupie. W ogóle ten odcinek finałowy był nudny, spać się chciało. Widocznie nie zasłużyli na szacunek Julity i na to żeby im klaskała. Więc po co wywołujecie jakieś sensacje, dajcie sobie spokój!!! Julita wie co robi nie wstała i im nie klaskała bo nie chciała i już !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gosia666 pisze...

Julicie wolno wszystko !!!!! i już :p