DO KIOSKÓW MARSZ!

Uwaga! Z ostatniej chwili!
W całej Polsce przed kioskami oraz przed salonikami z prasą ustawiają się kilometrowe kolejki... Nie bez powodu! W gazecie młodzieżowej BRAVO jest JULITA!

Oto co Julita powiedziała w wywiadzie: (fragment)
"Byłam w szoku, kiedy po programie wróciłam do swoich rodzinnych Kielc. Zobaczyłam, ile osób mnie wspierało... (to o WAS) I NADAL WSPIERA (dop. FC)

Więcej w BRAVO - tylko 1,99 i nie wybierajcie z gadżetów królików na telefony bo mój się już rozjebał hehehe
DO KIOSKÓW MARSZ!
(fot. Bravo)
Ogólnie w gazecie nic ciekawego prócz oczywiście Julity to wieje nudą no chyba, że kogoś interesuje temat: "Nic nie czułem podczas pierwszego razu" - zwierza się Kuba (15 lat) - kurde a ja w tym wieku klocki lego układałem...

263 komentarze:

1 – 200 z 263   Nowsze›   Najnowsze»
agathaa pisze...

zajebiste zdjecie xD

Anonimowy pisze...

o kurwa dzięki Ojcze Michale popierdalam do kiosku :)

g a b i pisze...

no ja zaraz też chociaż jestem chora ;d;d

Anonimowy pisze...

zajebiste foty kurwa zajebiste!!!!!!! :) :) kupcie koniecznie nie pozałujecie jest nasza SuperStar!

Anonimowy pisze...

a ja jutro kupiee,,jak jeszce bendzie w ogóle,,hehe

Anonimowy pisze...

nogi mi tak spuchły ,że aż cała drrrrrrrrżęęę - z zimna i podniety dzieki Michałku za info jesteś wielki co do dodatków to masz racje hahahah brecht i to ostry :) i Julita w brawie osrała komercję :) :*

Anonimowy pisze...

w kolejkach wystałam gazetkę na kreskę dostałam i się podjarałam :) super foty Julity^^

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
malla19 pisze...

A ja pamiętałam i gazetke sobie kupnełam - nawet bez kolejek heheh :)
Nie nazywajcie Julity superstar bo ona sama tego nie chce - ma racje bo to pasuje do różowych laluń :)

Szkoda że ten wywiadzik taki krótki ale dobre i to :) Fotki super ale ta jedna jest normalnie zajebista hehehe :))

Anonimowy pisze...

Michale nasz ty ojcze najukochańszy ja bym zapomniała :P ale juz pamietam ;) kupiłam posiadam mam :)

malla19 pisze...

Ojcze dyrektorze trzeba było sobie wziąść pieska a nie króliczka - piesek działa i ma sie dobrze :)

I nie nabijaj się z biednego 15 latka - teraz młodzież dojrzewa szybciej. :)))

Anonimowy pisze...

hahahaha no własnie ojcze Michale hahahaha nastolatek mał problem hahahaha dzieks za spotkanie było fajnie w Kielcach :)

g a b i pisze...

a na okładce jest Julita ?

Michał pisze...

Siemano Siemano słuchajcie słuchajcie malla szczególnie ty i klan :) w dziale strefa fan dzis wam uruchomi się takie zakładki fajne zajebiste i kurwa w kosmos wyjebane :) pirdolniemy tam wasza twórczośc a jak bo kurwa młodych talenciarów dostrzegać trzeba :D

Michał pisze...

na okładce są jakies te no co śmierdzą plastikiem dwa jakieś lalusie i jakas barbie

g a b i pisze...

oo własnie o to mi wczoraj chodziło ;D brawo Michał mistrzu ;DD

g a b i pisze...

aa dzieki ;d

g a b i pisze...

to powinna być Julita a nie jakieś .. ekhem

agathaa pisze...

gabi... a nie jakies pizdy xD
to mialas na mysli?

g a b i pisze...

no mniej więcej tylko nie chciałam klnąć;dd

Michał pisze...

GABI klnij ile wlezie :D przydał by sie jakis plakat z tym kiblem nie? klurde cos musze wykminic :D

agathaa pisze...

nazywajmy rzeczy po imieniu(w tym przypadku jakies wypindrowane lale) :PP

g a b i pisze...

a moge ? ;d dobra ;d oj przydał by się przydał ;d;d

g a b i pisze...

tak sztuczne lalusie. długo by wymieniac ;d
hahaha Julita dorwała tron ;d

agathaa pisze...

ten tron tysiac razy lepszy niz ten dody =)

Michał pisze...

hahahah dwóch jakis lalusiów nie wiem kim oni sa i jakas pinda szczerzy sie hahahha APOKALIPSO :p

Michał pisze...

macie racje Julity TRON to TRON prawdziwej królowej ANTYkomercji :)

g a b i pisze...

noo ten jest wypasiony a nie różowy jakiś spedalony sztuczny i brzydki xd

Michał pisze...

przynajmniej ten taki naturalny i każdy go ma :)

Michał pisze...

i dosiąść na nim może! :)

g a b i pisze...

noo każdy jest czegos królem albo królową xd(ja odpałów chyba xd ) no ja tam nie wiem do czego doda sie załatwia xdd

Michał pisze...

post numer 100 wygrywa głowę króliczka z bravo post numer 101 wygrywa prawą nogę króliczka post numer 102 wygrywa lewą łape króliczka! zaś resztę rozlosuję przy kmentach 500 - 800 ;p

g a b i pisze...

co sie wlicza do reszty ? ;dddd

agathaa pisze...

nie wiem co lepsze xD chyba bede probowala trafic w 101 :PP

Michał pisze...

reszta to pokrowiec na kom koloru fioletowego ze sznureczkiem ale mozna rozkompletowac sznureczek od pokrowca

g a b i pisze...

chodziło mi o króliczka ;d co wchodzi jeszcze w jego skład ;d;d z/w

Michał pisze...

to też piszę :-) jego brzuch w postaci pokrowca i sznurek na szyje ale sznurek mozna rozkompletować od całosci i bedą dwie nagordy ;)

agathaa pisze...

wole nie wiedziec co zrobiles temu kroliczkowi ^^
allis bedzie przykro ona tak kocha zwierzatka :))))

g a b i pisze...

aaa to takie buty ;d
i tak zdobędę to Bravo !
dobra ide robić uszka do barszczu xD

kingaaa pisze...

dzieki za info!;d może to dziwne :lol2: :D ale na codzień nie oreintuje sie co jest w nowym numerze bravo :D
aa!i fajna fotka ;d

Chanel 17 pisze...

Nie mogę z tego zdjęcia hahahaha :P

agathaa pisze...

za kazdym razem jak tu wchodze i widze to zdjecie to mi sie smiac chce :)) jest super :p

A l l i s pisze...

hehe rzeczywiście wyjebane:))))))))

malla19 pisze...

Siemano - widze że tęsknicie za mna więc zjebałam z zajęć i o to jestem heheh :)

agathaa pisze...

malla ladnie to tak xd?? uwazaj bo allis nie da Ci prezentu za zle zachowanie hahaha!!

malla19 pisze...

Kurwa Michał ale ześ teraz wyjebał z tą twórczością.

A l l i s pisze...

haha ja właśnie popieram:D będzie duuuży mop:D z duuuużym pegazem:D

malla19 pisze...

No ależ ile można siedzieć na zajęciach od 15.30 do 19.00wystarczy :)

malla19 pisze...

heheh :)
Kochana i pamietaj o filmach na DVD dr. Haus

A l l i s pisze...

dobra dobra:D ale pamiętaj, że masz jeszcze do wyboru Klan i Mode na sukces:D wiesz, gdybyś przypadkiem zdanie zmieniła:P

agathaa pisze...

ja juz chyba pisalam co chce:PP

A l l i s pisze...

haha wszystko sobie zapisałam w moim zajebiście różowym notesiku:D

malla19 pisze...

Nie, nie ja zostane przy dr. Haus :)
Hehehehe :)

agathaa pisze...

rozowym dlugopisem rzecz jasna :D

malla19 pisze...

A korniki jak sie mają??
Czy już ich wyjebałaś??

malla19 pisze...

ta i w różowej okładce pachnącej jak guma balonowa

agathaa pisze...

malla jakbys my ja odwiedzily to tez by nas wyjebala :PP

A l l i s pisze...

haha pewnie, że różowym:))) ale Wy to macie w baniakach poprzestawiane:D jakie korniki kurwaaa???

malla19 pisze...

allis naprawde byś to zrobiła??

Ktoś mi tu proponował że mnie przygarnie od czerwca przyszłego roku - bo kurwa chce wyjebać z domu ale niemam gdzie heheh ktoś tu mówił że mnie przygarnie - ale nie pamiętam kto cholera :)

malla19 pisze...

NO te z wierszyczka wczorajszego kurwa nie - troche wyjebany ale na temat

A l l i s pisze...

a nie przypadkiem Gabi?:P
wyjebać to bym Was nie wyjebała raczej:D

agathaa pisze...

z tego wierszyka :
Allis , to dziewczątko,
które lubi każde zwierzątko.
myszki szczurki i kangurki,
Z pieskiem chodzi na spacerki
Królikom robi sweterki
kocha koniki małe kucyki
pchełki, chomiki i korniki
lecz najlepiej sportowe bryki

A l l i s pisze...

kurwaaa przecież w tym wierszyku nie ma korników:D

Malla i Gabi to dziewczątka,
które lubią wszystkie zwierzątka.
Myszki, kotki i pieski,
znają je od deski do deski.
Z Pegazem chodzą na spacerki,
Królikom robią sweterki,
kochają koniki i małe kucyki
bardziej nawet niż wyjebane bryki.

g a b i pisze...

ja nikogo nie miałam przygarniac ;dd ale jak bym nie mieszkała na takim zadupiu to bardzo chetnie ;d
widze że na mna tez bardzo tęsknicie ;d
konczymy wierszyk ? rymy mnie opuściły ;d

malla19 pisze...

Nie kurwa allis bo cie oskarże o kradzież dzieła - to nasze dzieło i ma słowa takie jak my - utwór podlega prawu autorskiemu - za złamanie prawa grozi 3 lata w pierdlu :))))

malla19 pisze...

mnie kurwa też - bo ona mi kradnie dzieło

g a b i pisze...

tak i naślkemy na Ciebie nasze zwierzęta !

malla19 pisze...

ja kurwa nie mam zwierząt - tylko jednego debilnego psa ale on jest pojebany więc nie zrozumie

A l l i s pisze...

weź kurwa to przeczytaj i zauważ, że pozmieniałam znacznie:D
a ja Cię oskarżę o używanie moich danych personalnych hahaha:P

agathaa pisze...

i kurwa co jeszcze wymyslicie?

g a b i pisze...

no tak pojebane oskarżajcie sie i posadzajcie i pozabijajcie xdd ale macie nasrane xdd

A l l i s pisze...

hahaha ja naślę na Was moje zoo:D i kurwa nie macie szans:D
Malla a to Ty już wyjebałaś tego Husky'ego, którego Ci ofiarowałam????

malla19 pisze...

ale bazujesz na moim utworze moge to udowodnić - a to już sie nazywa kradzież - nie wolno wykorzystywać czyjejś pracy o i tyle :))) hehehehe

agathaa pisze...

"moje zoo" hahaha dobre :))

A l l i s pisze...

hahaha jak to mówią: "bijta sie bedzie mięchoo" :D

g a b i pisze...

malla to takze moje dzieło 8)

A l l i s pisze...

ja po prostu poprawiłam Wasze dzieło, żeby było zgodne z prawdą:D a nie jakieś dyrdymały powypisywałyście:D

malla19 pisze...

Kurwa sam wypierdolił - warka strong mu nie wchodziła i spierdolił tchórz.

g a b i pisze...

ale co kto ? xd

malla19 pisze...

no tak nasze dzieło -sory :))

ono jest zgodne z prawdą :)

Allis , to dziewczątko,
które lubi każde zwierzątko.
myszki szczurki i kangurki,
Z pieskiem chodzi na spacerki
Królikom robi sweterki
kocha koniki małe kucyki
pchełki, chomiki i korniki
lecz najlepiej sportowe bryki.

malla19 pisze...

Pies który dała mi allis

A l l i s pisze...

w ogóle się z tym nie zgadzam!!!!!!!!

tak ma być:
Malla i Gabi to dziewczątka,
które lubią wszystkie zwierzątka.
Myszki, kotki i pieski,
znają je od deski do deski.
Z Pegazem chodzą na spacerki,
Królikom robią sweterki,
kochają koniki i małe kucyki
bardziej nawet niż wyjebane bryki.

g a b i pisze...

no mniej więcej tak to szło ;d

agathaa pisze...

wraca do allis :p

g a b i pisze...

Allis ! wykorzystujesz nasze dzieło o ! spotkamy się w sądzie !
hahaha xd

malla19 pisze...

Nie kurwa bo ja nienawidze zwierząt - napisz kurwa coś swojego od podstaw a od tego dzieła sie odpier........:)) heheheh

A l l i s pisze...

hahah wykorzystujecie mnie w swoim "dziele"!!!! jeszcze się policzymy!!!!!!!!

agathaa pisze...

chetnie przyjde i bede zeznawala jako swiadek lol :)

malla19 pisze...

Allis , to dziewczątko,
które lubi każde zwierzątko.
myszki szczurki i kangurki,
Z pieskiem chodzi na spacerki
Królikom robi sweterki
kocha koniki małe kucyki
pchełki, chomiki i korniki
lecz najlepiej sportowe bryki.

A l l i s pisze...

Agata mam nadzieję, że jesteś po mojej stronie, co?:D

g a b i pisze...

tylko bez rękoczynów ;)) xDD
agata bedziesz sędzią xdd

malla19 pisze...

bo to kurwa dzieło o tobie - twoja biografia - ciesz sie bo lepsza nie bedzie :))) heheh

malla19 pisze...

agata będzie po naszej i już heheh :)))

agathaa pisze...

zobacze jeszcze.. jak postarasz sie z prezentem to MOZE i po twojej stronie :):P

malla19 pisze...

To sie nazywa przekupstwo - czyli łapówka - czyli korupcja

A l l i s pisze...

haha powinnam się obraźić!!!!!!:P ale nie będę taka:D
to może zmieńmy na "Margo":D niech to będzie dzieło o niej:D

agathaa pisze...

:))

A l l i s pisze...

Agata zrozum, że ja jestem sama na moim froncie:D a one się kurwa dobrały we 2 i cieszą michy:D

agathaa pisze...

nie ma tak latwo :P

agathaa pisze...

staraj sie :D

agathaa pisze...

chyba wygralam glowke kroliczka :P

Margo pisze...

Mnie w to nie mieszajcie.

A l l i s pisze...

główkę i jeszcze łapkę chyba:P czy coś tam:P

agathaa pisze...

i nozke chyba tez xD

A l l i s pisze...

Margo przemówiła:D

g a b i pisze...

a cipe wygrałaś xd

malla19 pisze...

a mam was w nosie kurwa ide pisać tekst - o ZDRADZIE
i o KORUPCJI i mam ten kawałek o allis głęboko gdzieś

g a b i pisze...

nasza praca Malla poszła na marne ;((

malla19 pisze...

hheeheh - żem sie kurwa wkurwiła heheheh :)

agathaa pisze...

moze ktos to kiedys doceni =))

g a b i pisze...

no ja tez - my sie tu staramy a Allis olała naszą prace
haha xd

malla19 pisze...

i w dupe - wyjebie o niej kiedyś lepszy tekst - ale tak że szczena Ci allis jebnie na glebe :) hehhehe

g a b i pisze...

i ja też ! jeszcze sie zemszcze !

A l l i s pisze...

dobra to ja też napiszę teraz jakiś tekst:P jakiś taki hmmmmm kurwa tematu mi brakuje:D może coś o śmierci, o rozstaniu????:D
no chuj z tym, zobaczę, co napiszę:D
więc czekajcie z niecierpliwością:P

agathaa pisze...

jakie bulwersy ;] ide sie przygotowac do sql(tzn zrobic pomoce naukowe ;d)
pa:*

g a b i pisze...

a ja mam focha i już
hahahahah xd

A l l i s pisze...

no kurwa, ja Wam chcę pomóc, ulepszam Wasz tekst, a Wy jeszcze na mnie z mordą!! :/

g a b i pisze...

pa ;*

g a b i pisze...

z jaką mordą ! to na jaja raczej xd

malla19 pisze...

jaką kurwa mordą ?? heheh
Ulepszasz - ty go wykradłaś i przerobiłaś a to nie jest ulepszanie ha :) heheheheh

g a b i pisze...

Allis nie bulwersuj się ;d;d;

malla19 pisze...

No właśnie nie znacie sie kurwa na żartach??

g a b i pisze...

czemu liczba mnoga Malla ? ;d

A l l i s pisze...

dobra napisałam tekst:D chcecie zobaczyć?:D trochę tandeta, ale chuj:D hahaha pewnie Wam się łezka w oku zakręci hahaha

g a b i pisze...

dawaj

A l l i s pisze...

Noc gwiaździsta, wokół cisza,
moje myśli słychać.
Zimna łza już po policzku
znów zaczyna spływać.

Kiedyś byłeś przy mnie blisko....
dzis-daleko w niebie.
Kiedyś brałeś mnie za rękę,
teraz nie mam Ciebie.

Dzień rozstania-dniem zwątpienia
czy to jawa czy to sen?
Każdy myśli, coś się zmienia
przypominasz obraz ten:

Kiedy byliśmy we dwoje,
czułam oczu twoich blask.
Teraz moje smutki znoje
mają bardzo gorzki smak

W kroplach deszczu Cię wciąż widzę,
pragnę dotknąć Twoich łez.
Nikt już wtedy nam nie pomógł!
nas rozdzielił życia kres...

g a b i pisze...

i wymyslilas to w 5 minut ?

zajebiste

malla19 pisze...

Zajebisty allis - i nie pierdziel że nie masz talentu:)

malla19 pisze...

Gabi bo Agacie też sie coś nie widziało heheh

g a b i pisze...

malla układamy coś ? ;d;dd Allis też moze sie przyłączy ?

Margo pisze...

Brawo Allis :)

A l l i s pisze...

haha no to takie krótkie zdanka przecież:)
haha ja nigdy nie powiedziałam, że nie mam talentu:D to Wy stale wszystkich przekonujecie, że nie ma w Was krzty talentu:D
ale chujowy ten tekst:D haha powiedzcie prawdę:D ja się nie obrażę:D nie musicie mnie okłamywać:D

g a b i pisze...

ja nie kłamię ;d

malla19 pisze...

allis on jest zajebisty naprawde :)
Może śpiewało by sie to ciężko ale zawsze można coż zrobić by było dobrze :) ale jako wiersz jest szałowy - naprawde - to fraszki Kochanowskiego się nie umywają

A l l i s pisze...

hehe dzięki:D

g a b i pisze...

nudzi mi się ;d

A l l i s pisze...

to napisz tekst:D

g a b i pisze...

rymy mnie opuściły musze temat jakis ;d
nie wiecie czy w strefie fana juz cos nowego ?

A l l i s pisze...

w strefie nic nowego:P
hmmm napisz tekst na byle jaki temat:D

g a b i pisze...

może by cos o takich skurczybykach napisać (chłopakach) pamietacie co sie stało w jednej ze szkół (chyba gimnazjum) cos o ani co sie potem zabiła czy cos ? moze by o tym napisac mam nawet pomysł na rozpoczęcie

A l l i s pisze...

Dawaj:D

g a b i pisze...

tylko mi trocxhe uciekło spróbuje przypomniec

Skromną dziewczynę łatwo poniżyć..
od czegoś takiego nie chce się już żyć
chłopacy skurwiele
w głowie nie mają zbyt wiele

z tym pierwszym troche nie wyszło pokombinujcie cos

g a b i pisze...

bez już moze

g a b i pisze...

nic nie zapowiadało tego co miało się wydarzyć..
teraz już nie ma o czym marzyć

A l l i s pisze...

żeby było poprawnie gramatycznie to zamiast chłopacy, to proponuję chłopcy:D to tak na wstępie:P

g a b i pisze...

no tak sorry

agathaa pisze...

malla co mi sie widzialo?? allis zajebisty ten tekst :))

g a b i pisze...

Skromną dziewczynę łatwo poniżyć..
od czegoś takiego nie chce się żyć
chłopcy skurwiele
w głowie nie mają zbyt wiele
nic nie zapowiadało tego co miało się wydarzyć..
teraz już nie ma o czym marzyć

wszystki się w dupach poprzewracało!
tyle samobójstw jeszcze wam mało ?

g a b i pisze...

młoda dziewczyna,pożyć jeszcze chciała..
lecz wyboru nie miała..

g a b i pisze...

no piszcie cos ;d

agathaa pisze...

mocny przekaz gabi :))

g a b i pisze...

dzieki ;)

ten tekst do wszystkich skurwieli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A l l i s pisze...

młoda dziewczyna pożyć jeszcze chciała
lecz wyboru nie miała
zwrócić sie do Boga jej pozostało
bo przykrych wrażeń doznała niemało:

Podnieś mnie! Nie odchodź! Przyjdź!
Pozwól mi tylko oddychać, żyć
Daj mi siłę do walki, bo jej brak
Łzy w oczach cisną serce jak kat

agathaa pisze...

wykastrowac takich ...

g a b i pisze...

tak !
dobre Allis ;)

A l l i s pisze...

jeszcze coś czy tyle?:D

agathaa pisze...

wy to pod wieczor jakiejs weny dostajecie czy co??

g a b i pisze...

jakieś ckliwe zakonczenie by sie przydało jebnąc ;d

g a b i pisze...

teraz możesz liczyć tylko na siebie..
bo to co się dzieje innych jebie..

malla19 pisze...

„Ja samotna”
słowa: malla19 – wiersz

Zabłądziłam w myślach swych
Tak bardzo brak mi chwil tych
Gdzie tak blisko byłeś przy mnie
Gdzie szeptałeś czule tyle

Wciąż mówiłeś, że mnie kochasz
Wciąż mówiłeś, że mnie chcesz
Nic nie znaczą już te słowa
Dziś już inna z tobą jest

Nie pamiętam Twoich ust
Co pieściły moje ciało
Zostawiłeś mnie bez słów
Pokochałeś inną śmiało

Czy naprawdę mnie kochałeś??
Czy Ci na mnie zależało??
Dziś już inna tego słucha
Inna kocha, wierzy, ufa.

pracowałam teraz nad tym :) zaraz wam pomoge

A l l i s pisze...

na razie ja bym to tak widziała, tylko zakończenie jeszcze... jakieś 2 wersy.


Skromną dziewczynę łatwo poniżyć..
od czegoś takiego nie chce się żyć!
Chłopcy skurwiele
w głowie niestety nie mają zbyt wiele.
Nic nie zapowiadało tego, co miało się wydarzyć..
teraz już nie ma nawet o czym marzyć!

wszystkim się w głowach poprzewracało!
tyle samobójstw!! jeszcze Wam mało??!!

Młoda dziewczyna pożyć jeszcze chciała,
lecz większego wyboru niestety nie miała.
Zwrócić się do Boga jej pozostało,
bo przykrych wrażeń doznała niemało:

Podnieś mnie! Nie odchodź! Przyjdź!
Pozwól mi tylko oddychać, żyć
Daj mi siłę do walki, bo jej brak!
Łzy w oczach cisną serce jak kat...

g a b i pisze...

Słowa:Gabi i Allis


Skromną dziewczynę łatwo poniżyć..
od czegoś takiego nie chce się żyć
chłopcy skurwiele
w głowie nie mają zbyt wiele
nic nie zapowiadało tego co miało się wydarzyć..
teraz już nie ma o czym marzyć
wszystki się w dupach poprzewracało!
tyle samobójstw jeszcze wam mało ?
młoda dziewczyna,pożyć jeszcze chciała..
lecz wyboru nie miała..
zwrócić sie do Boga jej pozostało
bo przykrych wrażeń doznała niemało:

Podnieś mnie! Nie odchodź! Przyjdź!
Pozwól mi tylko oddychać, żyć
Daj mi siłę do walki, bo jej brak
Łzy w oczach cisną serce jak kat
teraz możesz liczyć tylko na siebie..
bo to co się dzieje innych jebie..

g a b i pisze...

ładnie Malla ;)

g a b i pisze...

może tytuł "XXI wiek" ? ? do naszego

malla19 pisze...

Pozostała z tym już sama
Co zrobiła cierpienie swe skróciła
Nie wygrała lecz przegrała
Ale chamom sie nie dała

agathaa pisze...

nudzi mnie to jak za kazdym razem mam napisac ze zajebisty tekst :D
napiszcie cos chujowego w koncu :P

A l l i s pisze...

słowa: GABI & ALLIS

Skromną dziewczynę łatwo poniżyć..
od czegoś takiego nie chce się żyć!
Chłopcy skurwiele
w głowie niestety nie mają zbyt wiele.
Nic nie zapowiadało tego, co miało się wydarzyć..
teraz już nie ma nawet o czym marzyć!

wszystkim się w głowach poprzewracało!
tyle samobójstw!! jeszcze Wam mało??!!

Młoda dziewczyna pożyć jeszcze chciała,
lecz większego wyboru niestety nie miała.
Zwrócić się do Boga jej pozostało,
bo przykrych wrażeń doznała niemało:

Podnieś mnie! Nie odchodź! Przyjdź!
Pozwól mi tylko oddychać, żyć
Daj mi siłę do walki, bo jej brak!
Łzy w oczach cisną serce jak kat...

Pozostaje Ci liczyć jedynie na siebie,
bo to, co się z Tobą dzieje innych po prostu jebie...

malla19 pisze...

Nie to kurwa nie pasuje do waszego psuje szyk - nie bierzcie tego pod uwage :))

Gabi dzięki
tytuł mże być

g a b i pisze...

ale co Gabi dzięki ?

A l l i s pisze...

Malla fajny wiersz:))))

g a b i pisze...

a Michał z ta zakładką niech streszcza dupe bo potem tego wszystkigo nie wyłapie ;d

A l l i s pisze...

"XXI wiek"
słowa: GABI & ALLIS

Skromną dziewczynę łatwo poniżyć..
od czegoś takiego nie chce się żyć!
Chłopcy skurwiele
w głowie niestety nie mają zbyt wiele.
Nic nie zapowiadało tego, co miało się wydarzyć..
teraz już nie ma nawet o czym marzyć!

wszystkim się w głowach poprzewracało!
tyle samobójstw!! jeszcze Wam mało??!!

Młoda dziewczyna pożyć jeszcze chciała,
lecz większego wyboru niestety nie miała.
Zwrócić się do Boga jej pozostało,
bo przykrych wrażeń doznała niemało:

Podnieś mnie! Nie odchodź! Przyjdź!
Pozwól mi tylko oddychać, żyć
Daj mi siłę do walki, bo jej brak!
Łzy w oczach cisną serce jak kat...

Pozostaje Ci liczyć jedynie na siebie,
bo to, co się z Tobą dzieje innych po prostu jebie...

agathaa pisze...

zdolny chlopak da rade :D dla chcacego nic trudnego :))

A l l i s pisze...

Gabi może tak być?? bo troszki poznmieniałam, jakieś pojedyncze wyrazy:P

malla19 pisze...

napisałaś gabi "malla ładnie" - to podziękowałam
a teraz dziękuje allis

wasze dzieło też piękne i takie dosadne fajne :)

ja mam swoje dzieła na pliku - wam radze to samo robić i zapisywać heheh :)
bedzie sie z czego śmiać za pare lat ;)

g a b i pisze...

no może być
gitez majonez

A l l i s pisze...

hehe spoko:D

g a b i pisze...

zaraz bd leciec

A l l i s pisze...

Napiszmy coś jeszcze:D Malla?:)))) Gabi, nie idź:) piszemy!!:P

agathaa pisze...

wy piszcie a ja sobie chetnie poczytam :P

g a b i pisze...

oj no może jutro ? zgadamy się i przyjdziemy o jakiejs godzinie ? bo nie moge siedziec za duzo przed kompem (zdrowie)

A l l i s pisze...

oki oki:)))))

g a b i pisze...

no to mi pasuje od 14 conajmniej

g a b i pisze...

a Wam ?

malla19 pisze...

mi po 16 pasuje

g a b i pisze...

16 ?

malla19 pisze...

no mozemy pisac tyle ze marnie dziś u mnie z weną próbuje coś klecić ale ten wiersz wycisnoł ze mnie dziś dużo może później coś mi sie uda heheh

A l l i s pisze...

a ja nie wiem czy będę jutro haha ale pewnie będę:D w szkole napiszę coś:P a później szybko wrzucę:D
trzeba zrobić jakieś zestawienie dzisiajszej twórczości, żeby Michał nie miał problemu ze znalezieniem:D

g a b i pisze...

dzisiaj koniec z tworzeniem nie możemy się wysilac 8)
jutro o 16 popracujemy
pasuje wszystkim ?

malla19 pisze...

no bo pracuje do 15

A l l i s pisze...

"XXI wiek"
słowa: GABI & ALLIS

Skromną dziewczynę łatwo poniżyć..
od czegoś takiego nie chce się żyć!
Chłopcy skurwiele
w głowie niestety nie mają zbyt wiele.
Nic nie zapowiadało tego, co miało się wydarzyć..
teraz już nie ma nawet o czym marzyć!

wszystkim się w głowach poprzewracało!
tyle samobójstw!! jeszcze Wam mało??!!

Młoda dziewczyna pożyć jeszcze chciała,
lecz większego wyboru niestety nie miała.
Zwrócić się do Boga jej pozostało,
bo przykrych wrażeń doznała niemało:

Podnieś mnie! Nie odchodź! Przyjdź!
Pozwól mi tylko oddychać, żyć
Daj mi siłę do walki, bo jej brak!
Łzy w oczach cisną serce jak kat...

Pozostaje Ci liczyć jedynie na siebie,
bo to, co się z Tobą dzieje innych po prostu jebie...

"Byłeś..."
słowa: ALLIS
Noc gwiaździsta, wokół cisza,
moje myśli słychać.
Zimna łza już po policzku
znów zaczyna spływać.

Kiedyś byłeś przy mnie blisko....
dzis-daleko w niebie.
Kiedyś brałeś mnie za rękę,
teraz nie mam Ciebie.

Dzień rozstania-dniem zwątpienia
czy to jawa czy to sen?
Każdy myśli, coś się zmienia
przypominasz obraz ten:

Kiedy byliśmy we dwoje,
czułam oczu twoich blask.
Teraz moje smutki znoje
mają bardzo gorzki smak

W kroplach deszczu Cię wciąż widzę,
pragnę dotknąć Twoich łez.
Nikt już wtedy nam nie pomógł!
nas rozdzielił życia kres...


„Ja samotna”
słowa: malla19 – wiersz

Zabłądziłam w myślach swych
Tak bardzo brak mi chwil tych
Gdzie tak blisko byłeś przy mnie
Gdzie szeptałeś czule tyle

Wciąż mówiłeś, że mnie kochasz
Wciąż mówiłeś, że mnie chcesz
Nic nie znaczą już te słowa
Dziś już inna z tobą jest

Nie pamiętam Twoich ust
Co pieściły moje ciało
Zostawiłeś mnie bez słów
Pokochałeś inną śmiało

Czy naprawdę mnie kochałeś??
Czy Ci na mnie zależało??
Dziś już inna tego słucha
Inna kocha, wierzy, ufa.

i najlepszy hahahah:
"ZOO"
słowa: ALLIS, MALLA, GABI
Malla i Gabi to dziewczątka,
które lubią wszystkie zwierzątka.
Myszki, kotki i pieski,
znają je od deski do deski.
Z Pegazem chodzą na spacerki,
Królikom robią sweterki,
kochają koniki i małe kucyki
bardziej nawet niż wyjebane bryki.

malla19 pisze...

mi jak najbardziej

A l l i s pisze...

ewentualnie, żeby nikt nie był pokrzywdzony:

"ZOO"
słowa: ALLIS, MALLA, GABI
Malla, Gabi i Allis to dziewczątka,
które lubią wszystkie zwierzątka.
Myszki, kotki i pieski,
znają je od deski do deski.
Z Pegazem chodzą na spacerki,
Królikom robią sweterki,
kochają koniki i małe kucyki
bardziej nawet niż wyjebane bryki.

agathaa pisze...

ZOO kurwa rzadzi =)

g a b i pisze...

no dobra to jutro wszystkie tutaj o 16 zgłaszać się jak ktoś się chce przyłączyć to prosze bardzo ;) papa wszystkim ;**

malla19 pisze...

ty cholero napisz Allis, Malla i Gabi oki??
jak już

A l l i s pisze...

hehe dokładnie:D

malla19 pisze...

pa gabi

A l l i s pisze...

przecież napisałam:D Malla, Gabi i Allis:D

A l l i s pisze...

pa Gabi:))))))))

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 263   Nowsze› Najnowsze»