Po spotkaniu

Na spotkaniu w pubie CKM było całkiem miło i sympatycznie :) bynajmniej z mojego punktu widzenia a wiadomo, że punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia :) Julita odpowiadała na wszystkie pytania ludzi którzy przybyli by się z nią spotkać. Z tego co mi wiadomo do lokalu nie mogło wejść 6 osób ze względu na listę rezerwacji miejsc nie róbmy tragedii bo w efekcie spotkali się z Julitą.

Skoro noclegi mamy wyjasnione to już nic dodać nic ująć. Gorące podziękowania dla pubu CKM w Kielcach przy ul: Bodzentyńskiej 1 za gościnę!

256 komentarzy:

1 – 200 z 256   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

a kto kurwa ma pretensje do CKMu czlowieku zastanow sie!!!!!!
my rowniez-wielkie dzieki CKM
a wiele ze "spraw organizacyjnych" wyciagac nie bede
ja w sobote bawilam sie swietnie ,reszta co byla chyba tez...
i tyle
pozdro

Anonimowy pisze...

Impresssska była extra...
ale po CKM było jeszczze lepiej...
kto nie byl niech żałuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Mnie nie było nie mam 18 lat:((

Mam nadzieję że Juliita zrobi spotkanie chociaż od 12 lat:)))

Margo pisze...

Michale, nie wiem po co sie publicznie tlumaczysz z calej sprawy. Istnieje takie stare powiedzenie, ze tylko winny sie tlumaczy ;). Wystarczy, ze rozwiazesz sprawe z osobami zainteresowanymi, my (nieobecni na spotkaniu) bysmy chciali raczej innego rodzaju informacje uslyszec. Wiadomo, ze zawsze jakies problemy powstana przy organizowaniu takich imprez, ale nastepnym razem bedzie lepiej, trening czyni mistrza ;).

Anonimowy pisze...

Obiecuję na następny raz będę :-) czekam na relację :-) i na foty :-) Przykro troszkę mi się zrobiło jak była 18:30, że nie mogłam być tam z Wami, co do noclegów to jeśli nie pomoc "Fanca" to raczej ja bym nie miała o czym marzyć dzięki Michał za pomoc! Julita sorry, że nie mogłam być, ale przed wyjazdem mój chłopak dostał ataku padaczki, a to właśnie z nim z Poznania miałam przyjechać :-(
Całuski dla "FANCA" :-* :-*

Anonimowy pisze...

Kiedy nastepny zlot?^^

Michał pisze...

Publicznie mi zarzucono - publicznie odpowiadam :) Margo relacja bedzie.

Anonimowy pisze...

Michale,
Twa łaska nie zna granic, o Panie!:D

mam nadzieję, że następnym razem już z wami będę;)


"Kasia z Wawy + os tow." ;)

Anonimowy pisze...

ty lepiej zdrowiej :)

malla19 pisze...

Nas tam nie było i nie wiemy co takiego sie zdarzyło ale miejsza z tym - zawsze jest tak że dokońca planowane rzeczy się nie udają ale następnym razem napewno wszystko będzie oki, doświadczenie w pewnych sprawach robi swoje.
My tylko chcemy duzej relacji i fotek i jak macie jakieś inne video też zchęcią oglądniemy heheeh

Ktoś tu napisał że tych co nie było niech żałują - pewnie że żałujemy - ale to nic odbijemy sobie nastepnym razem :)
Niestety są czasami różne przeciwności losowe które uniemożliwiają nam dotarcie do celu :/

g a b i pisze...

a ja nie moge się doczekać dokładnej relacji i wchodze na ta stronę co 10 minut jak pojebana xd

Anonimowy pisze...

ja sądze ze nastepnego razu nie bedzie boo
zle sie czuje wystawiana jako "osoba publiczna" i spotkania specjalnie z nia na ktore ludzie przyjezdzaja taaaki kawal drogi.
to nie dla mnie.
ja bawie sie co weekend, jestem ogolnie dostepna, nie ukrywam sie i nic nie organizuje po prostu wychodze ze znajomkami, mozna do mnie podejsc mozna ze mna pogadac itd itd
wszystko na lajcie
i bez spiec na jakas "gwiazdorzyne"

g a b i pisze...

cześć Julita. są jakby dwie strony medalu ta gorsza dla fanów to właśnie to że nie będzie następnego razu ale też ta dobra że nie gwiazdorzysz ;) tak trzymaj ;p

Anonimowy pisze...

e no to zaje....e czemu się Julita zamykasz na nasze prośby ze spotkaniem? :/
Nie wszyscy mogli dojechać :(
OLGA

Anonimowy pisze...

yyy troszke mi koparka opadnejszyns :) Julita nie obraź się ale kurde jak byś się poczuła jak bym ja przyjechała z Poznania by się z Tobą spotkać specjalnie i szukała bym Cię po wszystkich lokalach troszke coś tu nie tak teraz to zabrzmiało jak byś miała na Nas WYJEBANE ☺ hehehehe Jeszcze raz nie obraź się!

g a b i pisze...

Olga chyba źle zrozumiałaś to co Julita napisała ;dd xd

agathaa pisze...

ale chujowo.. to moze tak bez kamer itp kiedys zechcesz sie spotkac z takimi patafianami?

Anonimowy pisze...

Uśpiłaś Julitą moją nadzieję na kolejny taki zlot :( pozdrawiam fanów może kiedyś uda NAM wspólnie chociaż na chwilkę się spotkać...

Anonimowy pisze...

kogo nazywasz patafianem?

Daria pisze...

ja niestety na spotkaniu nie byłam :-(( z kilku powodów ale mam nadzieje że uda mi się kiedyś spotkac z Julitą
pozdro dla wszystkich fanów Julity i oczywiście dl Julity

Chanel 17 pisze...

Julita, my przyjechałyśmy tam do Ciebie, ale nie jako do "gwiazdy"... tylko tak po prostu, chciałyśmy Cię poznać osobiści, pogadać i tyle.
Co do tego, że byłyśmy z daleka... jeśli miałabym przejechać jeszcze raz tyle km i tak bym przyjechała, więc to nie jest żaden problem!!!!!!!!

Luiza

agathaa pisze...

mika.. patafianami zartobliwie nazwalam fanow :PP

Anonimowy pisze...

kurwa no szkoda ze jush nie chcesz takich spotkan :( ale trudno ogladne sobie FG final :)

Chanel 17 pisze...

Dziękuję za pozdrowienia, ale błagam nie pisz takich bzdur o Julicie... do rozmowy chciała wciągnąć każdego, prosiła nawet żeby siadać bliżej niej... Nikogo nie olewała!!!!!!!!

Margo pisze...

Drogi anonimie, rozumiem, ze masz wlasne zdanie, ale w imieniu wszystkich tu obecnych prosze Cie bys sie podpisala, by osoby takze obecne na spotaniu, mogly stwierdzic, czy rzeczywiscie mialas prawo czuc sie "olewana". Nie powinno sie zarzucac komus czegos, jesli nie da sie tej osobie (lub osobom, ktore byly w tej wytuacji swiadkami) mozliwosci odniesienia do wlasnych slow, a jesli sie nie podpisujesz nie dajesz takich mozliwosci, bo tak naprawde nie wiadomo, kim jestes.

Agnieszka pisze...

Co do notki..jeśli te podziękowania skierowane są do mnie to ja nie bardzo rozumiem za co????.. Bo moj udział w spotkaniu był wyłącznie gościnny..i nic więcej..

Michał pisze...

Do Anonima nie masz racji Julita była dla każdego ktos tu dobrze napisał podpisz sie...

g a b i pisze...

chyba że nie masz odwagi ;D dobra mnie tam nie było więc się nie odzywam ;d

Anonimowy pisze...

sa dwie strony ale to Julita sama napisala ze nie chce byc odbierana jako gwiazda ,Julita jest naprawde zwykla dziewczyna ..o niesamowitym serduchu i jest bardzo otwarta na ludzi

Agnieszka pisze...

zapomniałam czegoś napisać... wielkie dzięki CKM za gościnne.. wreszcie mogłam zobaczyć jak wygląda góra..a nie tylko piwnice..hehe... /poprostu dawno mnie tam nie było/

malla19 pisze...

Nie wiem o co tu sie rozchodzi, wiem tylko tyle ze troche mnie Julita Twoje słowa zabolały i zasmuciły ale oki to jest Twoja decyzja nic mi do tego. Ok fajnie że chcesz pozostać zwykłą, normalną osobą. Mi sie wydaje że spotkania z fanami nie sa jakimś gwiazdorzeniem ale jak już wspomiałam to jest twoja decyzja ja tak czy siak ją szanuje.
Tyle że jako osobie mieszkającej dosyć daleko od Kielc jest trudno ot tak sobie przyjechać w nie pewne czy wogóle Cie gdzieś spotkam, wybacz ale nie znam Kielc i wszystkich barów się tam mieszczacych. Mam tylko nadzieje że jakoś inaczej będzie się można z Tobą spotkać - może na koncertach, tyle ze wtedy pewnie ochrona nie da sie zbliżyć do Ciebie. Naprawde nie obraź sie na to co napisałam ale takie jest moje zdanie i chciałam je poprostu wyrazić. I naprawde szanuje Twoje zdanie i Twoją decyzje
Pozdrawiam Ciebie :)

Dorota pisze...

No troche slabo ze nie bedzie nastepnego bo bardzo na nie liczylam, niemoglam byc na tym bo mialam wazny exam:( a szukac Julite po pubach to troche slabo, zreszta na spotkaniu to mozna pogadac swobodnie a tak prywatnie to nawet nie wiedzialabym jak zagadac, no ale nic na sile:(

Dorota pisze...

widzisz malla stracilysmy jednyna okazje na poznanie Julity:(

malla19 pisze...

Nom pewnie tak :(
Trudno coś wymyślimy,
malla19 tak łatwo sie nie poddaje ;))

Margo pisze...

Nie martwcie sie dziewczyny, zbierze sie grupe, umowimy sie w Kielcach i bedziemy szukac, kiedys znajdziemy :P.

Dorota pisze...

brawo za optymizm,ja po przeczytaniu tego co Julita napisala nie widze na to szans:/

Dorota pisze...

to sie nazywa pomysl margo :)

malla19 pisze...

NO dziewczyny nie możemy sie załamywać - skoro mamy swój band to możemy też przekopać całe Kielce - kupimy se mapki miasta i w droge heheh

Dorota pisze...

malla ja jestem za:)

malla19 pisze...

No bo samemu to głupio - mam tendencje do gubienia sie heheh
ale razem bedzie całkiem fajnie - tylko jak sie troche ociepli - bo jak przyjdzie nam szukać nocą może być zimno

Dorota pisze...

ja to bym chetnie pojechala na gale 5 grudnia ale jak o tym pisalam to nikt nie byl za tym zeby tam jechac wiec sama nie bede sie pchac

Dorota pisze...

A moze jednak Julita zmieni zdanie i bedzie nastepnie spotkanie, no z tymi co nie byli na ostatnim, czyli z bandem czy z elita hihi

malla19 pisze...

ja mam egzaminy więc nie da rady :( zresztą dojazd wcale nie lepszy jak do Kielc - że też musze mieszkać w takim zadupiu - ale tylko do czerwca od czerwca szukam domu - przygarnie mnie ktoś ??? :P xd hehehe

malla19 pisze...

Albo kupie sobie helikopter wezmę kredyt i sobie kupie i bede latać hehehe :)

Dorota pisze...

a skad jestes malla?? ja cie moge przygarnac bo mieszkam sama i mam jeden pokoik wolny:)

malla19 pisze...

oo Dorota a gdzie ty mieszkasz??
ja z Grudziądza.

Dorota pisze...

o kurde zawsze bylam slaba z geografii wiec nie kojarze gdzie jest grudziadz:/

ps ja jestem z radomia, to jakies 2 godzinki drogi pociagiem od kielc

Anonimowy pisze...

to jest właśnie gwiazdorzenie! Julita ma foszka bo coś posżło nie tak trudno ale ja sie przejechała na Julicie :(

malla19 pisze...

Dobra spoko to sie wpakuje do Ciebie jakl zdam tu wszystkie egzaminy :)
A macie tam jakieś uczelnie - gdzie można coś studiować??

Grudziądz jest w kujawsko-pomorskim nie daleko Torunia, Bydgoszczy. Ten kawałek Polski heheh

Dorota pisze...

wes sie ogarnij kurwa, to nie o to chodzi ze cos nie wyszlo bo Julita pisala ze dobrze sie bawila tylko o to ze nie czuje sie jakas superstar ktora organizuje zlot jej milosnikow, tylko uwaza sie za kogos normalnego jak wszyscy

malla19 pisze...

Dorota spokojnie nie warto sie denerwować

Dorota pisze...

malla u nas z uczelniami jest kiepsko, jest politechnika i filia umcs heh ja jezdze na studia do lublina bo u nas nie bylo gdzie pojsc

Dorota pisze...

a bo wkurwia mnie jak ktos pieprzy jak potluczony, ja tez nie jestem zadowolona z tego ze jej nie poznam i z nia nie pogadam no ale nie wymyslam jakis farmazonow z tego powodu

malla19 pisze...

Ale prace jakąś znajde??
To na studia jakoś też gdzieś dojade heheh

Dorota pisze...

uuu z praca tez nie jest za ciekawie bo u nas baaaaardzo duze bezrobocie no ale my przeciez bedziemy trzepas kasiorke na wystepach z zespolem, zapomnialas juz?? :)

malla19 pisze...

no ja też jestem smutna z tego powodu, ale mam nadzieje że sie wszystko wyjaśni i bedziemy mialy tą możliwość

malla19 pisze...

No tak ale ja jestem pazerna i chciałam jeszcze dodatkowo coś zarobić - np. na myciu aut :) hehheeh

Dorota pisze...

hehe dobre dobre

Dorota pisze...

karolina to jeszcze nie wrocila?? czemu zadnych zdjec nie ma z tego spotkania:/

malla19 pisze...

Karolina wraca przez wawe i gdańsk po szczecin i białystok - łatwi nam trase koncertową

malla19 pisze...

pewnie pomyślała że po zabawie czas na prace i teraz pracuje heee

g a b i pisze...

albo na zabawe xd

g a b i pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Margo pisze...

Goska, nie wiem czemu te wypowiedz Julity tak odbierasz. Wydaje mi sie, ze Julita woli porozmawiac w mniejscym towarzystwie a nie z wielka grupa "fanow", woli traktowac czlowieka jak czlowieka, a nie fana. Sadze, ze kazdy kto bedzie na prawde chcial Julite poznac, to pozna, trzeba tylko byc cierpliwym.

Malla w Warszawie zawsze jakies mieszkanie znajdziesz i prace zreszta tez ;).

malla19 pisze...

oo czyli widze ze propozycji przygarnięcia będzie więcej heheh :)

malla19 pisze...

A teraz na powage trzeba tu zebrać wkońcu cały band czy elite jak kto woli, trzeba obgadać pare spraw :) hehe

g a b i pisze...

tych związanych z Waszym zespołem ? xd

Margo pisze...

Kurcze dzis nawet wymyslilam poemat o Pegazie, ale nie zapisalam i juz nie pamietam :P.

malla19 pisze...

Taaa hehehe

malla19 pisze...

Margo cholera to sięgaj głęboko w swój rozum może jeszcze coś tam znajdziesz z tego poematu :) hehehe

g a b i pisze...

aa to nie dotyczy mnie xD spadam cos porobic bo nieusiedze na tyłku xd

malla19 pisze...

ale to nic mozesz z nami przeciesz gadać - my jesteśmy otwarci na nowych

g a b i pisze...

uła dobra ;D 15 minut ;D

czasem też pisałam jakieś wierszyki ale to pierdoły były xd

malla19 pisze...

umiesz grać na czymś?? śpiewać ?? tańczyć??

g a b i pisze...

na nerwach umiem grać xd
nie no ja beztalencie jestem ;d

g a b i pisze...

kiedys taniec towarzyski tanczyłam xd

malla19 pisze...

o no to bedziesz teksty pisać - dostaniesz moją piłe - to sie nauczysz na tym grać - i będzie oki
Nie mów tak osobie troche wiary w swoje siły :)

Margo pisze...

Ja tez talentem raczej nie grzesze, ale w zespole jestem, przede wszystkim liczą się dobre chęci ;).

g a b i pisze...

ok ok zapamiętam ;d musze mieć natchnienie xd

malla19 pisze...

No ja ja to niby talent tak ?? hehehe
Chodzi tu o dobrą zabawe i żeby było weselej tu heheh - a czasem jak nam odbije może coś z tego będzie heheheh ;)))

g a b i pisze...

ooo to lubie ;d grunt to dobra zabawa ;D i wygłupy xd

g a b i pisze...

malla Ty napisałaś chyba piosenke ;d o ile dobrze pamiętam ;d

malla19 pisze...

no mamy już 3 piosenki :))
1 wspólnie z Margo
1 z małą pomocą Margo
1 zupełnie sama

g a b i pisze...

no to co Ty kobito gadasz że talentu nie masz ;D

malla19 pisze...

Bo nie mam

agathaa pisze...

talentu to ja nie mam :))

g a b i pisze...

a tam ;d
brak tematu do napisania piosenki ;d

malla19 pisze...

Ja nie mam - wy macie :)

Margo pisze...

Pegaz (czyli dreszczowiec z happy endem :P)

Pegaz jest to postać już dość znana,
postać co ma w głowie trochę siana,
Zamiast mózgu oczywiście,
Lecz z wyglądu to bożyszcze,
Wizerunek ma plastikowy,
Gdyż jej ulubionym kolorem jest różowy,
Swój pseudonim ma od konia,
Gdyż nikt jej nie przekona,
Że chodzić po ulicach można i bez konia,
Z koniem jest też pewna historia związana,
Ponieważ ukochana maskotka została porwana,
Lecz już wróciła do właścicielki,
Gdyż zrobiła raban wielki,
I złodzieje się tak zlękli,
Że konia oddali i przysięgli,
Iż nigdy więcej nie ruszą konia
I tak się kończy ta historia :P

Nie mam dzis weny, wiec tyle poezji musi Wam starczyc :P

agathaa pisze...

takk? jakos go jeszcze chyba nie odkrylam :PP

malla19 pisze...

Margo - dobre ale sie uśmiałam - allis sie ucieszy heheh

Dorota pisze...

talent ma kazdy tylko niektorzy nieodkryty:)

g a b i pisze...

ej dobre to jest ;D
jak przeczytałam o różowym i o koniu to mi sie skojarzyło z rutowicz xd

agathaa pisze...

taa allis sie z pewnoscia ucieszy :D
a swoja droga zapomniala o mnie wczoraj jak gadala z wami dziewuchy o prezentach :( ja chce plakat i plyty xD

Margo pisze...

Z Pegazem Ci sie skojarzylo ;)

malla19 pisze...

Bo się skrywa w tobie popatrz dokładnie w swoje wnetrze to go zauwarzysz :)

malla19 pisze...

tak gabi - pegaz - :))

g a b i pisze...

podobno każdy ma talent ale ja w to nie wierzę xd

agathaa pisze...

gabi chyba nie wie ze pegaz to jolanta :D

Margo pisze...

No to teraz juz bedzie wiedziec ;).

malla19 pisze...

Margo ukradłaś mi 100

Margo pisze...

Nie ukradlam tylko wzielam to co mi sie nalezy :P.

g a b i pisze...

no nie wiedziałam xd mam talent do niekumania xdddd

agathaa pisze...

to juz wiesz:)) ide ogladac miami ink a pozniej spac :P

dObRaNoC :***

g a b i pisze...

dobranoc ;*
malla Ty będziesz miała 200 jak nie 100;d

malla19 pisze...

No mam nadzieje bo jak nie to sie wkurze :)

Margo pisze...

Dobranoc.

Margo pisze...

200 jest tez moje :P

g a b i pisze...

tylko musimy tu cos nabazgrac zeby doszło do 200 ;d
no ale ja też zaaaraz bd leciec ;d

g a b i pisze...

i co wszyscy (wszystkie ;d ) poszli ?

malla19 pisze...

O nie kochana Margo 200 jest moje - nie no ja jestem ino nie nadanrzam odpisywać heheh

g a b i pisze...

aa ;D ja czasami teżbo mój komp jest niepełnosprawny ;p

malla19 pisze...

heheh mój też czasami :)

g a b i pisze...

ja zmykam i pomysle nad tematem następnej piosenki ;d Ty też popróbuj ;d papa .

Margo pisze...

Narazie :).

malla19 pisze...

No narazie :)

Czyli same jesteśmy :)

Margo pisze...

No jakos tak wychodzi, co z reszta naszego zespolu sie dzieje? ;)

malla19 pisze...

Niemam zielonego pojecia :)

A l l i s pisze...

widzę, że Wam mnie brakuje, więc jestem:D
Agata,nie zapomniałam o Tobie:))) dla Ciebie też mam prezent:P
Margo, uśmiałam się z tej Twojej piosenki czy tam poematu:D
a ja w dalszym ciągu mam jedynie dwa wersy mojej wyjebanej piosenki:D ale pomalutku, pomalutku i ją napiszę:)))) bez obaw:)

Margo pisze...

To moze daj nam te dwa wersy, zebysmy wiedzialy czego sie spodziewac :P.

Margo pisze...

A poemat byl specjalnie dla Ciebie, Allis ;).

A l l i s pisze...

wiesz co, nie pokazuję swojego dzieła przed ukończeniem!!!:D
aaaaa i dzięki Margo za poemat:))))))) bardzo mi miło z myślą, że pisałaś go specjalnie dla mnie:))))))))

malla19 pisze...

Allis nie bądź taka i dawaj co masz ;)

A l l i s pisze...

nie dam moich dwóch wspaniałych wersów, bo znając Ciebie to mi będziesz chciała je wykorzystać, a to są moje i tylko moje dwa wersy:D :)))))))

g a b i pisze...

a jak by zrobić taką piosenke zbiorową kazda cos od siebie ? było by chyba łatwiej

Margo pisze...

Gabi jestem za, kazdy jeden lub dwa wersy od siebie moglby napisac, albo moze kazdy swoja zwrotke, ciekawie takie dziela wychodza ;).

g a b i pisze...

noo ;D jedna sie zgadza ;d

malla19 pisze...

JA teżżżż zaaaaaaaaaaaaaaaaa

malla19 pisze...

allis no niezabiore ci noo

g a b i pisze...

z/w ;d

g a b i pisze...

jestem ;D
dobra to tylko temat musimy tej piosenki chyba że Allis sie z nami podzieli xd

malla19 pisze...

Dobra jedziemy:
Komercja albo ...nie wiem heheh

Anonimowy pisze...

dobry:P

malla19 pisze...

hehehe szefowa - żyje hehehee

g a b i pisze...

albo taki żeby beke pocisnąć :)

Anonimowy pisze...

zyje zyje a co mialam nie zyc:)?

g a b i pisze...

nie , tylko sie nie odzywalas cos ;d

malla19 pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz


delej wy Po 2 wersy hehehe

Anonimowy pisze...

ja nie pisze nic chora jestem:P

malla19 pisze...

nie myśleliśmy że jedziesz do domu przez Wawe, Gdańsk, szczecin i białystok - czyli że trase nam załatwiasz koncertową - wiesz mamy już 3 piosenki teraz bedzie 4 :)

g a b i pisze...

chwila musze sie skupic ;d
karolina ja też chora ;p

malla19 pisze...

o ile mi ktos pomoże :)

g a b i pisze...

ja myśle i cośmi świta ;d

Anonimowy pisze...

juz trasa jest a kto jest jeszcze chory?

malla19 pisze...

tylko Gabi a po zatym jesteśmy zdrowe chyba wszystkie - bynajmniej ja narazie :)

g a b i pisze...

ale uwazajcie bo wirus panuje chyba jakis

Anonimowy pisze...

no mnie dopadlo potrojne wirusowe rozm,nozone cos tam

g a b i pisze...

uuuu
dobra mopze pomyslmy nad piosenka

malla19 pisze...

dobra to dalej tez ja :

Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej to tylko chcesz

malla19 pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej to tylko chcesz


dobra ja mam tyle - dalej naprawde wy :))

malla19 pisze...

Margo cholero gdzie jesteś - allis - wzywam was
praca czeka

g a b i pisze...

ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-stwierdzam fakty

kurde nie pasuje mi ;/ cos nie moge myslec

g a b i pisze...

albo - okropne fakty

g a b i pisze...

mam swoje zdanie
takie cos to oszukiwanie

potem jakos to poukładamy

g a b i pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Margo pisze...

Malla a nie powinno byc klika twarzy, czy gramatyke rzucamy w kat i piszemy tak jak wyjdzie?

P.S. Widze, ze nawiazujesz do teorii dramaturgicznej Goffmana ;).

g a b i pisze...

moze by było lepiej
Teatr to życie w nim tylko grasz
po co udajesz- kilka twarz masz

chociaż nie wiem

malla19 pisze...

Margo - całe życie na to czekałam - w pizdu z gramatyką :)) eeee hehhehee

g a b i pisze...

hahah xd no to dobra

malla19 pisze...

Gabi no prosze i kto tu talentu nie ma ?? niezłe niezłe a nawet bardzo dobre

g a b i pisze...

wow dzięki piszemy dalej ;d rozkręcamy tą imprezkęę xd

g a b i pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej to tylko chcesz
ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-okropne fakty
mam też swoje zdanie
takie cos to oszukiwanie

g a b i pisze...

ściągnij swych masek kilka
bo dostaniesz do dupy wilka

hahaha nie no joke xdd

Margo pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - kilka twarzy masz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej co tylko chcesz

Ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-stwierdzam fakty

Jednak, gdy Ci przyjdzie prawde odegrac,
zrozumiesz wreszcie, ze mozesz przegrac,
Bo grajac, prawdy ciągle unikalas,
ze jaka jestes sama zapomnialas,

malla19 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Margo pisze...

Zesmy sie tak rozkrecily, ze wszystkie naraz teraz piszemy :P.

malla19 pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej co tylko chcesz
ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą- pozorne(okropne) fakty
mam swoje zdanie nic Ci do tego
teatr to sztuka a nie marne lego

g a b i pisze...

kiedyś stracisz tę rolę
bo ja prawdę od kłamsta wolę

malla19 pisze...

tam bez tego okropne miało być :)

No no Margo ty talęcie :)
Gabi no a mówiłaś że nic nie umiesz a tu prosze jakie rymy

g a b i pisze...

dziękuję dziękuję potem musimy poskładać to w całość


i widzicie? praca grupowa najlepsza ;)

g a b i pisze...

Wy jesteście świetne ;)

Margo pisze...

dobra zgubilam sie, to jak teraz calosc wyglada?

g a b i pisze...

i dziś o to się założe
że kiedyś nikt Ci nie pomoże..

malla19 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
g a b i pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej co tylko chcesz

Ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-stwierdzam fakty

Jednak, Ci przyjdzie prawde odegrac,
zrozumiesz wreszcie, ze mozesz przegrac,
Bo grajac, prawdy ciągle unikałaś,
to jaka jestes sama zapomnialas,
kiedyś stracisz tę rolę
bo ja prawdę od kłamsta wolę.
i dziś o to się założe
że kiedyś nikt Ci nie pomoże..


teraz tak

malla19 pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej co tylko chcesz

Ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-stwierdzam fakty

Jednak, Ci przyjdzie prawde odegrac,
zrozumiesz wreszcie, ze mozesz przegrac,
Bo grajac, prawdy ciągle unikałaś,
to jaka jestes sama zapomnialas,
kiedyś stracisz tę marną rolę
bo ja prawdę od kłamsta wolę.


Ja bym jednak tak zostawiła co wy na to??

mała poprawka i jak??

Margo pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - kilka twarzy masz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej co tylko chcesz

Ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-stwierdzam fakty

Jednak, Ci przyjdzie prawde odegrac,
zrozumiesz wreszcie, ze mozesz przegrac,
Bo grajac, prawdy ciągle unikałaś,
to jaka jestes sama zapomnialas,
kiedyś stracisz tę główną rolę
bo ja prawdę od kłamsta wolę.

Moze tak i z popawna odmiana twarzy? :P

g a b i pisze...

tak ale jeszcze ten mój koniec :

i dziś o to się założe
że kiedyś nikt Ci nie pomoże..

Margo pisze...

faktycznie lepiej jest z marną niż z główna.

malla19 pisze...

Margo ja bym jednak dała bez tej odmiany twarzy bo jakoś bardziej mi w rym wchodzi ale jak chcecie decydujcie

g a b i pisze...

gramatyccznie lepiej jest ze na odwrót t ozrobic teatr to zycie w którym grasz po co udajesz kilkatwarz masz ale lepiej brzmi to drugie ;p

Margo pisze...

Czyli jestem przeglosowana, bedzie niegramatycznie :P.

g a b i pisze...

przegrasz tą walkę,zostaniesz sama jak palec
a po twej duszy przejedzie walec

;DD xd

Margo pisze...

przegrasz tą walkę,zostaniesz sama jak palec
a po twej duszy przejedzie walec
a pozniej przejdzie po Tobie padalec :P

g a b i pisze...

całość :

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej co tylko chcesz

Ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-stwierdzam fakty

Jednak, Ci przyjdzie prawde odegrac,
zrozumiesz wreszcie, ze mozesz przegrac,
Bo grajac, prawdy ciągle unikałaś,
to jaka jestes sama zapomnialas,
kiedyś stracisz tę marną rolę
bo ja prawdę od kłamsta wolę.
dziś o to się założe
że kiedyś nikt Ci nie pomoże..
przegrasz tą walkę,zostaniesz sama jak palec
a po twej duszy przejedzie walec

g a b i pisze...

haha taa padalec ;d;d xd

malla19 pisze...

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej co tylko chcesz

Ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-stwierdzam fakty

Jednak, Ci przyjdzie prawde odegrac,
zrozumiesz wreszcie, ze mozesz przegrac,
Bo grajac, prawdy ciągle unikałaś,
to jaka jestes sama zapomnialas,
kiedyś stracisz tę marną rolę
bo ja prawdę od kłamsta wolę.
Przegrasz tę walkę,zostaniesz sama jak palec
a po twej duszy przejedzie walec.

A l l i s pisze...

co Wy mi tu szerzycie jakieś niegramatyczne fazy?????!!!!!!!! zmieniać natychmiast na "TWARZY" !!!!!!!!!!!! i to już!!!!!!!!!!!!!

Margo pisze...

przegrasz tą walkę,zostaniesz sama jak palec
a po twej duszy przejedzie walec
a pozniej przejdzie po Tobie padalec :P
a pozniej jeszcze kilka zwierzatek,
jednak to tylko na dobry poczatek :P

g a b i pisze...

hahah ups xd

malla19 pisze...

Gabi ja bym zostawiła tak - bo mi to założenie jakoś niepasuje ale to z tym walcem jak najbardziej na konioec gra :) co wy na to ??

g a b i pisze...

a to o zwierzątkach do Allis ;D

g a b i pisze...

ok :)

Margo pisze...

Czemu Wam sie moje zakonczenie nie podoba, jest takie zaskakujace i kreatywne :P

A l l i s pisze...

hahaha od moich zwierzątek to Wy się grzecznie odparcelujcie:D i ma być "twarzy"!!!!!!!!!!!!!! to jest mój wkład w tę piosenkę:D

g a b i pisze...

haha mnie się podoba ale całość jest właściwie poważna a to wydaje sie zabawne ;d xd

malla19 pisze...

Tytuł "teatralnie"
słowa: Margo, Gabi, Malla19

Teatr to życie w nim tylko grasz.
Po co udajesz - masz kilka twarz
Nie wszystko da sie zagrać na scenie
W życiu wychodzi już tylko przerażenie
Marna jest z ciebie aktorka to wiesz
Ale graj dalej co tylko chcesz

Ciągle odgrywasz kolejne akty
nie jesteś sobą-stwierdzam fakty

Jednak, Ci przyjdzie prawde odegrac,
zrozumiesz wreszcie, ze mozesz przegrac,
Bo grajac, prawdy ciągle unikałaś,
to jaka jestes sama zapomnialas,
kiedyś stracisz tę marną rolę
bo ja prawdę od kłamstwa wolę.
Przegrasz tę walkę,zostaniesz sama jak palec
a po twej duszy przejedzie walec.

g a b i pisze...

braaaaaawoo ;D

malla19 pisze...

Mi też sie podoba - ale wykorzystamy to w innym utworze twarz pasuje w char rymu i cicho mi tu dzieci :)

g a b i pisze...

malla uważaj bo zaraz bedzie 200 ;d

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 256   Nowsze› Najnowsze»