EchoDnia.eu - NAPISAŁO

Przyjaciele i fani Julity Woś przyszli w sobotę, aby spotkać się i porozmawiać z kielczanką. Były wspólne zdjęcia i autografy.

W sobotę wieczorem w sali na piętrze klubu CKM odbyło się spotkanie fanów Julity Woś, na którym obecna była także ich idolka. Część osób, które wiedziały o tym, że kielczanka przyjdzie do klubu, aby poznać swoich fanów, nie zostali wpuszczona do sali, dlatego też spotkanie odbyło się w okrojonym i bardzo kameralnym gronie. Dopiero po kilku godzinach kieleccy fani Julity dołączyli do spotkania.
Jedną z organizatorek zlotu fanów była założycielka Fan - Klubu Julity Woś - Karolina z Zielonej Góry. - Przyejechałam ponad 600 kilometrów, aby przybyc na spotkanie i nie żałuje - mówiła Karolina.
Na spotkanie z Julitą przybyła także 18-letnia Luiza, która cierpi na rozszczep kręgosłupa. Dziewczyna przyjechała z Oleśnicy tylko po to, aby przez kilka godzina pobyć z Julitą

Byli też fani Julity z Warszawy i z Kielc. Miłośnicy osobowości kielczanki wypytywali ją przede wszytskim i program "Fabryka Gwiazd" o jej relacje z Piotrem Dymałą i o to, jak naprawdę realizowany jest reality show.

- Dla nas jest to osoba, która jest po prostu sobą. Nikogo nie gra i nikogo nie udaje. Dzięki temu, ze potrafi być bezkompromisowa udało jej się zdobyć serca widzów - podkreślały jej fanki.
Kielczanka odpowiadała wyczerpująco na pytania. - Niczego nie kreuje, nie mam pomysłu na siebie, po prostu jestem taka jak teraz - tak Julita odpowiadała na pytania o porównywanie jej do Dody.
Fani otrzymali zdjęcia Julity z podpisem i niecierpliwie czekają na płytę kielczanki oraz na koncerty.

Aby zobaczyć film ze spotkania nagrany przez piękną Elę z Echa Dnia klikamy tutaj :) >>>>
Wypowiada się tam Matka Karolina OSTRZEGAM JEST WESOŁA ;-)

9 komentarzy:

Chanel 17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Super, że takie spotkanie było, ja niestety nie mogłam się pojawić, ale mam nadzieję, że będę miała jeszcze możliwość poznać Julitę... A filmik rewelka....

Anonimowy pisze...

zazdroszcze wam!

Anonimowy pisze...

ja byłam na spotkaniu al niestety Julity już nie było trudno moze mi się uda kiedyś ją spotkać hi hi

kingaaa pisze...

z tego co widze/słysze/czytam ...;dd wnioskuje ,że było zajebiscie ! ja tez tak chce ;(

malla19 pisze...

Taaaa notka całkiem fajna i filmik też :)
Zazdroszcze tym co byli :)

Anonimowy pisze...

jak ja bym chciała byc z wami :( boze czemu mnie tam nie było :(

gosia666 pisze...

Na pewno było zajebiście, zazdroszczę tym osobą co byli !!!!!!
szkoda że ja nie mogłam przyjechać do dupy !!!!!!!!! :D

Chanel 17 pisze...

A ja chcę to powtórzyć... :D hahaha