Oszuści GRASUJĄ!

Na portalu nasza-klasa niczym plaga grasują oszuści podszywający się pod Julitę! Bez prawnie używając słów wypowiedzianych "niby" przez Julitę w korespondencji e - mail oraz bezprawne wykorzystywanie min. autografu Julity jaki napisała specjalnie dla tego bloga. To jest karalne i nie zamierzam tego tak zostawić!

Dowodem są takie wiadomości:
Michał pisze: "Julita to ty ta prawdziwa?"
Julita Woś: "Nie mam czasu na pisanie z debilami! Kup moja płytę! I to ja jestem ta prawdziwa idioto, a jak myślisz? Podszywam się? PALANT!"

PO PIERWSZE! Julita w ten sposób nie odniosła by się do nikogo! NAWET DO WROGA!
PO DRUGIE: Julita nie ma prywatnego KONTA na portalu NASZA-KLASA!
PO TRZECIE: Sprawę kieruję do odpowiednich organów ścigania!
Nie zostawię tego tak! Konta fikcyjne pod nazwą Fan Club istnieją, ale absolutnie nie przeszkadzają nikomu! A z całą pewnością nie szkodzą! Tak jak KLONY PRAWDZIWEJ JULITY WOŚ

Niech to będzie przestroga dla innych "podszywaczy"!
Z poważaniem
Michał Długosz!

364 komentarze:

1 – 200 z 364   Nowsze›   Najnowsze»
malla19 pisze...

Popieram - oszustów trzeba ścigać.
Wogóle brak słów na to co ludzie wymyślają - mają z tego jakąś radoche czy co udając kogoś innego??
Jedno jest pewne tym spodobem sobie napewno nie pomogą.

kingaaa pisze...

Zgadzam sie ! Michał nie zostawiaj tak tego!Zrób co w twojej mocy ;D
też nie rozumiem po co oni to robią...

Margo pisze...

Dlaczego to robia? Zapewne dla tego, ze sa to przewaznie osoby mlode, nieumiejace poradzic sobie z wlasnymi emocjami, nie potrafia zdobyc sie na konstruktywna krytyke osoby za ktora nieprzepadaja i wola ja obrazac. Rowniez w gre wchodzi zazdrosc i zal do danej osoby (np. z tego powodu, iz ich ulubieniec/ulubienica odpadl/a w konfrontacji z dana osoba). Jak sie zlapie jedna osobe na goracym uczynku i ukarze dla przykladu to reszta pewnie sie uspokoi.

P.S. Widze Michal, ze robisz za bulteriera Julity ;), tak trzymaj.

g a b i pisze...

żal mi takich ludzi ;/ niech się ogarną bo nic dobrego nie zrobia tym że się pod kogoś podszyją ;/ co oni własnego życia nie mają ? ;/

A l l i s pisze...

niektórym to się nieźle w baniakach pojebało!!!!!!!!! haha nie no śmieszne to jest, a raczej żałosne...

Margo pisze...

Allis i Malla czekam na teksty piosenek ;).

agathaa pisze...

zal dupe sciska...

malla19 pisze...

Margo - a co to my tylko od ciężkiej pracy??
Allis no widzisz co ona od nas wymaga??

malla19 pisze...

agata spokojnie - żal to dopiero będzie jak wybije 18.30

agathaa pisze...

nawet mi nic malla nie mow.. moj nastroj;chujowy!!

malla19 pisze...

mój też :((

Ej a może złączmy się w solidarności tutaj o 18.30 - niech będa ci co niepojechali bo nie mogli z różnych przyczyn??
pogadamy sobie i razem poryczymy.

agathaa pisze...

spoko ja bede tzn postaram sie byc..
nie wiem co szczeli jeszcze do glowy mojej mamuni :/

Margo pisze...

Zgadzam sie z Malla, same tez mozemy sie dobrze bawic ;).

malla19 pisze...

To fajnie ze sie zgadzacie - poinformować reszte - tylko jak ???

A l l i s pisze...

śnieeeeg:D haha:P ale jeszcze trawa prześwituje:P
Margo może Ty też napisz jakiś tekst:D

A l l i s pisze...

ja sama pryszłam:))) wyczułam, że mnie potrzebujecie:P
ej szkoda, że nas nie ma w Kielcach, nie?

malla19 pisze...

No dlatego chcemy topić smutek wspólnie :(

agathaa pisze...

allis poslizgalas sie juz?? :PP

A l l i s pisze...

smutki się najlepiej topi w alkoholu

A l l i s pisze...

czekam na grubszą warstwę:)

malla19 pisze...

allis no tak ale zawsze w miłym gronie

A l l i s pisze...

mam dębowe:)) zaraz je otworzę! i będę piła w miłym gronie, z Wami:)))))))

agathaa pisze...

to czyje zdrowko pijesz??

malla19 pisze...

mnie margo skusiła i już stoi o to przedemną strong warka strong.:)

A l l i s pisze...

Wasze i Julity:)))) i troszkę moje...

malla19 pisze...

to co allis - zdrówko nasze, wasze i JULITY :)) no i szefostwa

Margo pisze...

Ja nawet jeszcze obiadu nie zjadlam, wiec jeszcze z alkoholem sie wstrzymam, ale wieczorkiem mam zamiar sobie "jakies" (bo nie wiem jakie jest w domu) piwko wypic ;).

A l l i s pisze...

dobra to ja też idę do lodówki:) i zaraz przede mną będzie stało DĘBOWE mniam

agathaa pisze...

ja antybiotyk biore ;/

A l l i s pisze...

zdrówko!!!:)))

A l l i s pisze...

uuuu Agata to w takim razie nie poszalejesz!!

agathaa pisze...

pocieszenie nie ma co :P

A l l i s pisze...

hehehe nalej sobie soczku:D

agathaa pisze...

juz pilam pomaranczowy :)

A l l i s pisze...

napij się soczku o smaku piwa:D
Malla i jak tam? żyjesz czy już wymiękłaś po jednym łyczku?:P
a Margo pewnie coś czyta...

malla19 pisze...

żyje żyje - mam sie dobrze - już całe wypiłam :)
agata - to wypij mleko - dobrze robi :))

Margo pisze...

Eee tam alkohol z antybiotykami nie daje zlych objawow, moze tylko oslabic troche ich dzialanie.

malla19 pisze...

Margo nie namawiaj naszej kochanej koleżanki z Fanca by wypiła alkohol z antybiotykami - bo to może troche jej namieszac w zdrowiu.

Margo pisze...

Ja tylko stwierdzam fakty, ze krazaca legenda na temat zlego wplywu alkoholu na antybiotyk, jest tylko i wylacznie legenda, ale do niczego nie namawiam, lepiej jak organizm jest oslabiony nie pic, bo mozna sie szybciej spic.

agathaa pisze...

sorry nie bylo mnie chwilke bo dorwalam mopa :D chyba jednak sie wstrzymam z alkoholem i zostane przy soczku :)

malla19 pisze...

a ja ide pogadać z pralką - hehehe - musze pranie wstawić

agathaa pisze...

18;30 :(((

Anonimowy pisze...

witam wszystkich

Margo pisze...

Czesc Marta

agathaa pisze...

hello :)

Anonimowy pisze...

co tam u was słychać ciekawego

malla19 pisze...

hej marta :)

malla19 pisze...

No to o czym poklepiemy??

malla19 pisze...

jest wam jakoś głupio?? bo mi troche tak , krąży mi po głowie że oni sie wszyscy widzą z Julitą na żywo :((( i to mnie przybija :((( ale wiem że i tak nie mogłam tam dojechać :((((

agathaa pisze...

ja staram sie o tym nie myslec :D

Margo pisze...

Ja o tym po prostu nie mysle. Pomysl na rozmowe hmmm. Mozemy pogadac o muzyce, ze wzgledu na to, ze poniekad muzyka nas tu sprowadzila. Jakie sa wasze ulubione plyty, albo jakich ostatnio sluchacie? Proponuje podac 5.

Anonimowy pisze...

malla nie martw się spotkasz jeszcze Julitę na żywo. I to nie raz zobaczysz

malla19 pisze...

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081122/KULTURA06/636541233 - przeczytajcie tylko koment tego Kuby - jaki palant

A l l i s pisze...

niech pisze, co chce:) my swoje wiemy, więc nie ma co się przejmować opiniami, z którymi się nie zgadzamy. W końcu każdy ma prawo do wyrażania swojego zdania... niekoniecznie zgodnego z naszym:)
więc miejmy wyjebane na takich ludzi:D walić ich:D

agathaa pisze...

taa napisal co wiedzial i sie podniecil:) niech sie kurwa dziecko cieszy ^^

A l l i s pisze...

hehe dokładnie:P
ejjjj ja chcę do Kielc!!:(

malla19 pisze...

płyty - no to tak Winna, Death Magnetic,Venus Doom - to chyba wszystkie

malla19 pisze...

ale widze że tu tylko ja na pytanie Margo odpowiedziałam :)) heheh
Ni no ja wiem ale poczęści obraza tam Julite a to już mi sie nie podoba :( !!!

Anonimowy pisze...

zgadzam się nieważne kto pisze i co na temat julity bo zawsze są ludzie którzy napiszą dobrze o julicie i są ci co będą pisać o niej źle my tego już nie zmienimy tak jest na tym świecie my wiemy jaka julita jest chociaż nie znamy jej osobiście tylko co z telewizji i z tego fan clubu. My wiemy że Julita jest fajną dziewczyną
I nie przejmujmy się takimi osobami.

A l l i s pisze...

najważniejsze, że Julita ma na to wyjebane:)))) więc my również miejmy takie podejście do tego:))))

agathaa pisze...

dobra nawet nie wiem co tam napisal bo nie sprawdzalam.. mocny w gebie moze jest przed monitorem a jakby przyszlo mu powiedziec to w twarz Julicie to pewnie malo by jej w dupe nie wlazl taki bylby milusi;/...

Margo pisze...

To moj pomysl, wiec wypada zebym rowniez sie wypowiedziala :P.
Trans Siberian Orchestra - 2000 Beethoven's Last Night,
The Offspring (trudno mi wybrac jedna, ale wybiore te, ktora chyba przesluchalam pierwsza) - Americana,
Limp Bizkit - Chocolate Starfish And The Hotdog Flavored Water,
Linkin Park - Hybrid Theory,
TLC - CrazySexyCool (akurat plyta nie rockowa, ale jedna z lepszych plyt RnB jaka powstala, moim zdaniem)

malla19 pisze...

Dziewczynki - margo wymyśliła temat - dajmy się rozwinąć spokojnej rozmowie - dobrze??

Margo pisze...

Zgadzam sie tacy, sa mocni, gdy siedza przed komputerem i moga pisac co chca, a jakby w mieli w twarz to komus powiedziec, to tchorza.

Margo pisze...

No wlasnie, nie krepujcie sie, podajcie swoje ulubione plytki, moze akurat zachecicie reszte do przesluchania, czegos fajnego.

malla19 pisze...

a nie napisałam wykonawców ale pewnie wszyscy wiedzą -
1 to Chylińska,
2 to Metallica,
a 3 to HIM

Anonimowy pisze...

ja to teraz przeważnie radia słucham . A płyty które ostatnio słuchałam:
Reamonn - „Reamonn”
Nickelback - „Dark Horse”
Linkin Park - Hybrid Theory,

agathaa pisze...

malla to ja gustuje podobnie jak ty.. tej 3 plyty nie slyszalam jeszcze ;D

malla19 pisze...

agata ta 3 czyli HIM czyli Venus Doom to płyta z 2007 -polecam

malla19 pisze...

Dobra ja lece na kolacyjke ale zaraz wróce do was - ogólnie to mało nas nie?? a gdzie reszta oprucz tych co pojechali??

Anonimowy pisze...

to smacznego malla

Margo pisze...

Smacznego.

A l l i s pisze...

Margo, mi też by było trudno wybrać najlepszy kawałek Offspring:))
ja to się nie będę wypowiadać na ten temat, bo za długo by mi zeszło z wypisaniem wszystkiego:)

agathaa pisze...

cicho tu... zaraz normalnie pojde balwanka ulepic haha:)

Margo pisze...

Allis no podziel sie z nami swoimi ulubionymi plytkami, my mamy czas, poczekamy az wszystko napiszesz ;).

A l l i s pisze...

hehe to jest moja słodka tajemnica:D czemu Ci tak zależy?:D

Margo pisze...

Czemu sie tak wstydzisz, zaakceptujemy Cie nawet jesli sluchsz Boysow i Shazzy :P.
Nie no dobra, nie musisz wymieniac, tylko ciekawa bylam.

agathaa pisze...

nie no wiecie ja tak naprawde to slucham mandaryny i gosi andzejewicz lol

A l l i s pisze...

hehe nie no po prostu ni chce mi się tyle wypisywać:)) a poza tym boję się, że zapomnę o czymś fajnym i później będzie mi przykro z tego powodu:)))
hahaha z tą gosią andrzejewicz to nieźle dojebałaś hahaha

agathaa pisze...

slucham jej 24h na dobe ^^

A l l i s pisze...

haha weź, bo się posikam ze śmiechu:D

agathaa pisze...

wybacz juz nie bede mowila o tej jakze uzdolnionej artystce :)

A l l i s pisze...

hahaha ok:D gdzie Margo? gdzie Malla? wypiła piwo i poszła spać, albo gada z mopem:P

Margo pisze...

Czemu sie tak smiejesz, przeciez Gosia Andrzejewicz jest fajna. rotfl :P

agathaa pisze...

noo milo ze ktos popiera moje zdanie xD

A l l i s pisze...

hahaha tak samo jak Kasia Cerekwicka????

Margo pisze...

Mam jej plakat, wisi tuz obok plakatu Spice Girls i Ich Troje ;).

agathaa pisze...

oo kasi plakat to normalnie wisi nad moim lozem :))

A l l i s pisze...

hahaha to się zgrałyście:D:D nieeeeeeeeee w ogóle z kim ja gadam???!!!!!!!!!:P

agathaa pisze...

margo kurwa zawsze chcialam miec plakat spice girls wez mi uzycz :):D

malla19 pisze...

ej no ja właśnie zapomiałam napisać że słucham obok HIM'a Kasi Cerekwickiej i Dody :) hehehe
Jestem juz - byłam na kolacji :) Piwo to ja już 3 otwieram :) heheh

agathaa pisze...

malla no nie mow ze nie sluchasz Malgorzaty?? ;o

malla19 pisze...

oj a ja mam plakat Mandaryny no i co ?? ale wisi nad biurkiem :) heheh

A l l i s pisze...

proszę Was!!!!! przestańcie!!! hahaha lepiej porozmawiajmy poważnie :D

malla19 pisze...

agata no kurcze rozszyfrowałaś mnie - a co tam Tak słucham Gośki hehee

Margo pisze...

Taki skarb jak plakat Spice Girls mam oddac? Ja jak tylko zdejmuje ich plakat ze sciany (a robie to zawsze jak tylko z domu wychodze, bo jeszcze mi ktos ukradnie) to chowam go do mojego malego sejfu kolo innych ich gadzetow :P.

malla19 pisze...

Mało tego ubustwiam ją podobnie jak Spears

agathaa pisze...

margo normalnie przezywam zalamanie nerwowe :PP

Margo pisze...

Spears, a ja myslalam, ze tylko ja jej slucham :P.

malla19 pisze...

też mam jej plakat i jej wisi własnie nad moim Łużkiem obok Kelly Family

malla19 pisze...

łóżkiem :)

malla19 pisze...

agata jak chcesz na pocieszenie dam ci plakat spears bo mam chyba ze 3 jeden ci odstąpie :)

agathaa pisze...

wiecie co zawsze marzylam o rozowym lozku z filetowym baldachimem xD

agathaa pisze...

aa i rozowe piorka tez na tym lozeczku chce!! kurde britney ,a w sumie ja tez lubie ^^

A l l i s pisze...

hahaha nieee ja tu kurwa z Wami nie wytrzymam:D proszę Was poraz kolejny... uspokójcie się!!!!! hahaha nie mogęęęę...

Margo pisze...

Dziewczyny mam swietna wiadomosc, Backstreet Boys wracaja z nowym albumem, super nie? :P

agathaa pisze...

chyba napisze list do swietego mikolaja :))

malla19 pisze...

No zawsze coś niź nic agata :)
No ja mam różowe falbanki przy moim lółżku i różową pościel i różowe motylki

malla19 pisze...

allis wyluzuj dołącz do nas :)
Margo zajebiście a kiedy?? popędze do sklepu na zakupy po płyte oczywiście :)

Margo pisze...

Dobra to ja sie przyznam, mam pomalowane sciany na rozowo, a na tym biale koniki.

agathaa pisze...

malla napisze list do mikolaja i tez sie pochwale rozowym KROLEWSKIM lozem..

agathaa pisze...

a ja mam ROZOWA LANDRYNE tzn moja lalke, spie z nia i przytulam sie w nocy =)

A l l i s pisze...

ojjj nie... nie będę w tym uczestniczyła:))

Margo pisze...

Wiesz nie wiem dokladnie kiedy wyjdzie ta plyta, ale bede na pewno pierwsza w kolejce, zeby ja zakupic ;).

malla19 pisze...

no dobra ja też sie przyznam - mam różowego konia Joli R - bo były bliźniaki ja mam jednego ona drugiego - też z nim śpie i sie z nim nierozstaje

agathaa pisze...

nie no dziewczyny przeciez my musimy pojechac na koncert Backstreet Boys, ja oczywiscie bede piszczala pod scena :D

malla19 pisze...

ja będe 1

Margo pisze...

A ja bede rzucac na scene rozne czesci garderoby (zaczne od skarpetek) :P.

agathaa pisze...

napisz lepiej na czym skonczysz... bo ja na moich rozowych stringach

Margo pisze...

Dzis ogladam JOŚ, bo moje klimaty sa, piosenki disco polo.

Margo pisze...

A ja na moich rozowych kalesonach :P.

agathaa pisze...

nie no jak w JOS disco to ja biore Rozowa Landryne i zasiadamy przed tv..

malla19 pisze...

Ja już to dawno zrobiłam z moim różowym konikiem :)

Margo pisze...

Jak ktos przeczyta to co napisalysmy to stwierdzi zesmy sie schlaly :P.

malla19 pisze...

Niee tylko pomyśli że kompletne idiotki
Allis sie tylko schlała bo już usneła

malla19 pisze...

agata jak tam JOŚ Ci sie podoba??

A l l i s pisze...

oooo przepraszam bardzo!!!! Allis się nie schlała, tylko nie uczestniczy w rozmowie!!!:D a to dwie przeciwstawne kwestie:))))

malla19 pisze...

oo to zwracam honor

A l l i s pisze...

hehe słusznie:))))
kurwa, ale bym zjadła truskawek!!!!!!!!

malla19 pisze...

czego ci sie chce??

A l l i s pisze...

TRUSKAWEK mi się chce!!!:D to są takie małe, czerwone owoce:D

malla19 pisze...

No co ty naprawde a ja myślałam że różowe :) no tak to już teraz będe wiedzieć

A l l i s pisze...

haha pamiętaj, że nie wszystko ma kolor Twojego łóżka!!!!!!:D
ale mam zajebistą ochotę na truskawki!!!!!!

agathaa pisze...

wrocilam :))

A l l i s pisze...

też masz zajebistą ochotę na truskawki?:D

agathaa pisze...

tak i na czekolade!!

agathaa pisze...

spicie??

A l l i s pisze...

kurwa, ale gdzie o tej porze truskawki znajdę?:/ chyba będę się musiała pobawić w akcję: "uwolnić mrożone truskawki!!"

agathaa pisze...

allis nie tak dawno chcialas snieg- teraz go masz:PP moze za niedlugo bedziesz miala truskawki ^^

A l l i s pisze...

haha w sumie:D jakoś ostatnio moje marzenia się spełniają:D trzeba iść za ciosem:D

agathaa pisze...

napisz list do mikolaja :D

A l l i s pisze...

Mikołaj nie istnieje!!!!!!!!! :P

agathaa pisze...

allis musialas mnie rozczarowac?? kto mi cale zycie przynosil prezenty? hahaha :P

A l l i s pisze...

hahaha Jola na swoim różowym rumaku:D

malla19 pisze...

Allis zraniłaś moje serce tym wyznaniem - ze mikołaj nie istnieje - co ja teraz poczne biedna

malla19 pisze...

swoją drogą niewiedziałam że Jola taka chojna

agathaa pisze...

chyba wole myslec ze to jednak od mikolaja haha xD

malla19 pisze...

agata ja chyba też

malla19 pisze...

ide po 4 warke - hehee

A l l i s pisze...

dziewczyny, nie martwcie się:))) Jola zostawi Wam pod choinką pięknego różowego źrebaczka:D i płytę Gosi Andrzejewicz:D albo do wyboru składankę z utworami: Gosi Andrzejewicz, Kasi Cerekwickiej, Kelly Famili itp:))))

agathaa pisze...

allis jak spotkasz ja na zlocie rozowych koni to powiedz jej ze ja chce plakat spice girls ^^

A l l i s pisze...

nie omieszkam:D

malla19 pisze...

Ja też :)

Margo pisze...

Ze co, sw Mikolaj nie istnieje?! To po h.. ja k.... wysylalam te pier...... listy, tyle papieru sie zmarnowalo.

A l l i s pisze...

haha ja byłam mądrym dzieckiem i zawsze wiedziałam, że to rodzina kupuje prezenty:D

malla19 pisze...

Margo spokojnie allis żartowała

agathaa pisze...

allis widzisz jak rozczarowalas wszytskich...

malla19 pisze...

allis nie dobijaj margo - bo będziesz ją mieć na sumieniu

A l l i s pisze...

to kurwa przepraszam, że Was uraziłam, ale takie są te pierdolone realia!!!!!!!!!!!

agathaa pisze...

kurwa a moze my wolimy zyc w bajce :PP z konikami itp

Margo pisze...

Chyba sie zalamie, juz czuje poczatki depresji...

malla19 pisze...

a tak realnie to umuwie się z Jolą R na lodowisko :) pojeździmy sobie razem na łyżwach

agathaa pisze...

pozyczyc mopa?

malla19 pisze...

z konikami bo to bliźniaki jak już mówiłam - może mi powie jak naprawde jest z tym Mikołajem i czy to ona naprawde rozdaje prezenty :)

A l l i s pisze...

prawda jest okrutna... ale Margo jak chcesz, to możesz napisać list do mnie:D

malla19 pisze...

pogadaj z pralką - pomaga

agathaa pisze...

musze sprobowac malla przy najblizszej okazji :D

malla19 pisze...

no spróbuj ja dziś gadałam - pomogło

malla19 pisze...

Ide z Jolą w środe na łyżwy - dowiem sie co i jak z tym Mikołajem i prezentami :)

agathaa pisze...

wez ze soba allis ona sie tak lubi slizgac :)

Margo pisze...

Rozumiem, ze jak napisze list to efekt bedzie taki sam, jak tego wyslanego do sw. Mikolaja? (wyslany list=przyslane prezenty).

A l l i s pisze...

hahaha lubię lubię, ale nie w towarzystwie Joli R... ona mnie przyćmiewa:P

agathaa pisze...

jak taki efekt ma byc to ja allis chetnie napisze lsit do ciebie =)

malla19 pisze...

no niewiem niewiem czy ją wziąć

malla19 pisze...

oo to ja też napisze :)

A l l i s pisze...

Agata, Ty napisz do Joli R:D
Margo, myślę, że nbajwiększym prezentem dla Ciebie będzie SKŁADANKA:)))) z chęcią wyślę Ci ten, jakże wystrzałowy prezent:D

agathaa pisze...

allis ale ja wole do Ciebie..

malla19 pisze...

a dla mnie ?? Co mi wyślesz?? bo wiesz moje potrzeby są duże :)

A l l i s pisze...

trzeba było wcześniej mówić, że ja w tym roku za Mikołaja robię, to bym się skontaktowała z Jolą R, Gosią A, Kasią C i innymi znanymi postaciami... one by mi pomogły!!!!! Jola wyprodukowałaby serię różowych źrebaczków, a Gosia i Kasia ofiarowałyby swoje płyty:D a teraz to nie wiem czy się wyrobię...

malla19 pisze...

Różowego konia już mam - to moze płyta Gośki

malla19 pisze...

no i plakat Iglesiasa

A l l i s pisze...

postaram się załatwić:P

agathaa pisze...

oj co do gochy nie bylabym tego taka pewna, skoro autografy sprzedaje to jednej plyty bedzie jej szkoda dac :D

Anonimowy pisze...

witam ponownie widzę że tu już o świętach myślicie i o prezentach. I widzę że rozmowa się rozkręca. wiecie jak was czytam to obrazu humorek mi się poprawia.

A l l i s pisze...

kurwa, ale my ludzi jedziemy i obrażamy... chyba tak nie wolno, cooo? nas też wkurwia jak ktoś coś napierdala na Julitę, więc może już przestańmy... gosia, kasia i inne fazy też mają swoich fanów, więc chyba raczej musimy przystopować...

agathaa pisze...

dobra spoko allis wrzuc na luzzz :))

malla19 pisze...

a myślisz że ktoś nas czyta??
Bo wiecie co musimy ustalić symbole bądź szyfry - jeśli chcemy coś powiedzieć o innych osobach - będzie nam sie łatwiej gadało tzn. bez sumienia - dobra ja chyba zadużo pierdole od rzeczy :)

Witamy marta
tak allis nam powiedziała coś strasznego i teraz w ramach rechabilitaci będzie robić za MIkołaja

Margo pisze...

Ale tak jak my nie wchodzimy na strony Kasi, Gosi itp. to ich fani tez pewnie tutaj nie wejda, wiec sie raczej nie obraza :P, no ale mozemy przystopowac ;).

malla19 pisze...

ale bedzie nudno bo co jak co ale najlepiej humor podnosi Konik różowy Joli R

Margo pisze...

Moze wymyslimy jakies pseudonimy dla naszych, polskich artystow, zeby pozniej ich obgadywac ;).

malla19 pisze...

No o to mi chodziło Margo heheh

A l l i s pisze...

no nie wiadomo, nie wiadomo:D ale chcąc, nie chcąc, nie upoważnia nas to do tego, żebyśmy napierdalały na kogoś bez ograniczeń...

agathaa pisze...

noo margo zajebista mysl.. jakies pomysly?

malla19 pisze...

no inicjały odpadają bo sie skapną - i jakieś cechy charakt. też bo wiadomo Konik z czym sie kojarzy naprzykład

malla19 pisze...

allis ty nie możesz pić - bo w tobie sie sumienie odzywa :)

agathaa pisze...

J.R= pegaz ?

A l l i s pisze...

wypiłam tylko jedno dzisiaj...

agathaa pisze...

niech pije ....

malla19 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

sorki ze nie jestem za bardzo aktywna waszej pogawence ale nie lubie obgadywać osób a szczególnie tych których w ogóle nie znam ale wiecie że jestem cały czas z wami

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 364   Nowsze› Najnowsze»