To już jutro :)

To już jutro tak tak ;) z tego co wiem to już Zielona Góra w pociągu :) Oleśnica się pakuje i trzęsie nogami :) Warszawka jak zwykle na luziku :) a Kielce sprawdzają jak dojechać do pubu CKM :)

Jutro poznamy NA ŻYWO JULITĘ o godzinie 18:30! Dojdzie do historycznego momentu w życiu Fan Clubu PIERWSZY ZLOT PIERWSZE NASZE BUZI I PIERWSZY WSPÓLNY BROWAREK! A o dobrą atmosferę zadba Club CKM który to mieści się w Kielcach przy ulicy Bodzentyńskiej 2!

Kto pierwszy ten lepszy :) Julita przygotowała dla Was MEGA WIELKĄ niespodziankę! Unikalne foty na których swoją dłonią podpisze dedykację dla PIERWSZYCH LEPSZYCH! :)

Pakujcie torby, odpalajcie MIOTŁY do Kielc - przybywajcie! :)

125 komentarzy:

Anonimowy pisze...

aj tak bardzo bym chciała być z Wami ale nie mogę i nie mam jak :( proszę Was bardzo udzielcie szerokiej relacji! Wszystkich tych co tam będą pozdrawiam i życzę Wam udanej imprezy! =) bawcie się dobrze! Zazdroszczę!

Anonimowy pisze...

ja już miotłę mam zapas gotówki :) i świetny nastrój :) doczekkkać się nieeeeee mogęęęęęęęę!!^^ bedzie czadersko!

Anonimowy pisze...

juz się doczekać nie mogę! :-)

Chanel 17 pisze...

Karolina... mamy w takim razie zagwarantowane fotki z autografem :) Będziemy dużo wcześniej od reszty z tego względu, że mamy parę kilometrów do przejechania i wolimy być wcześniej!!! :) :P

Ps. Zgadza się, Oleśnica już nie może się doczekać :) :*

kingaaa pisze...

strasznie zazdroszcze wszystkim ,którzy jadą do kielc... ;(
ale..może jeszcze bedzie taka okazja...mam nadzieje ;D
a narazie życze wszystkim zajebistej zabawy i mam nadzieje ,że dacie równie zajebistą relacje xD

Margo pisze...

A ja osobom, ktore jada do Kielc nie zazdroszcze, bo zazdrosc to takie nieladne uczucie :P, powiem po prostu tyle, iz ciesze sie waszym szczesciem (tak zeby przykryc fakt, ze jedak troche zazdroszcze, ale tylko troszeczke):P.

kingaaa pisze...

hehe ;d Margo dyplomatycznie powiedziane ;D

Anonimowy pisze...

ja tam będę i juz sie doczekac nie moge ;) kurcze szkoda troszke ze Was nie bedzie ;(

Anonimowy pisze...

Agnieszka odezwij sie do mnie jak mozesz.To moje gg 10138452.

Anonimowy pisze...

Ja juz mam bileciki na pociąg spakowaną torbę MICHAŁ PAMIETAJ PIWKO NAM STAWIASZ :) hihiih przegrany zakład! :) do zobaczyska w Kielcach :)

Anonimowy pisze...

ze was bardzo proszę pozdrówcie od Moniki z Poznania JULITĘ bardzo Was o to prosze zróbcie to dla mnie! :( ja nie moge przyjechać bo znów mam problem z noga ;( beczy pewnie Julitka bedzie tam pozowała do zdjęć błagam pokażcie je tutaj!

Anonimowy pisze...

Kasia31 - ty jedziesz tez pociągiem o której bo ja kupiłam bilet będę na 16:30 w Kielcach

Pozdrówki Mika :)

Adrian pisze...

Nie wiem, czy ty Julitka czytasz wszystkie komenty nawet w strefie fana, ale postanowiłem napisać :

Hej Julitka :) Zwracam się do ciebie bezpośrednio, gdyż słyszałem, że
czytasz wszystkie komenty, co mi szkodzi :) Na początku : JESTEŚ SUPER !
Dałaś czadu i naprawdę jesteś wielka !!! Druga rzecz, wszyscy mówią, że
twój e-mail to : julita.wos@interia.pl ??? To prawda ??? Trzecia rzecz KOCHAM
CIĘ !!!!!!!! KOCHAM KOCHAM :)))))))))))))))))) A kolejna, proszę bardzo
napisz do mnie e-maila, jestem twoim najlepszym fanem
:)))))))))))))))))))))))))))))) Błagam : fanjulity@gazeta.pl

Anonimowy pisze...

Tak jade pociagiem;)A ty jestes z wawy???

A l l i s pisze...

nie dziwię się, że zakochany jesteś:D hehehe w końcu jest w kim:)))))))))))))))))))

Chanel 17 pisze...

Adrian jest największym fanem, a ja jestem największą fanką :) ... mimo cholernych przeciwności losu będę jutro w Kielcach :* Do zobaczenia wszystkim !!!

A l l i s pisze...

Ty Chanel będziesz największą fanką, która przyjedzie:)) a ja największą fanką, która nie przyjedzie:P :(((((
nie da rady przyjechać!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Adrianowi chyba cos na głowe padło ;)

Chanel 17 pisze...

Allis idę na ten układ :) nie martw się pozdrowię Julitę od Ciebie :) a po powrocie zdam Wam extra długą i wyczerpującą relację!!!

Chanel 17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Adriankowi cos na psyche chyba siada buahahahah jak by Julita miała pisać do takich psycholi jak ty to by nie odchodziła od kompa :D

Anonimowy pisze...

witam wszystkich.
Mnie też nie będzie na tym spotkaniu. Mam nadzieję że będzie obszerna notatka ze spotkania.
Życzę wam miłej podróży i zajebistej zabawy jutro. Jak możecie to pozdrówcie Julitę ode mnie buziaczki dla wszystkich :-):-)

Margo pisze...

Chanel powinnas pozdrowić Julite od calej Elity a nie tak wybiorczo :P. Odpuscie Adrianowi, chlopak sie zakochal co zrobic ;).

P.S. Allis, jak tam piosenka, czekam na rezultaty przebudzenia wierszoklety w Tobie ;).

Anonimowy pisze...

weźcie ten adrianek jakiś pojebany jest oby Michał to zobaczył pewnie bedzie sie brechtał w niebo głosy lub to oleje! Kurwa ten kolo chce by rozchwytywana Julita pisała do niego co za frajer!

malla19 pisze...

Siema ludzie :)
no tak, tak chanel - powinnaś pozdrowić od całej elity :)
Odemnie żecz jasna też :)
Foteczki i relacja na to będe czekała zniecierpliwością :)
też Wam troszeczke zazdroszcze :)ah ale mam nadzieje że będzie jeszcze nie jedna okazja by pojechać na taki zlot :)

malla19 pisze...

Ale widze że tu kilka osób sie pojawiło nowych - fajnie.

Tylko nie obrażajmy sie nawzajem - musimy tworzyć jedność :)

Anonimowy pisze...

Wyniki konkursu związanego z logiem funclubu miałybyc w czwartek, ale jak widzę są przełożone mogłabym wiedziec na kiedy? xd

Anonimowy pisze...

niom ja bede sie starała ;)

Dorota pisze...

cheloł wszystkim :) nie bylo mnie tu pare dni, teraz jak czytam o spotkaniu to az mnie sciska bo jutro mam zaliczenie na studiach o tej samej porze i przez nie nie poznam Julity:(

Margo pisze...

Zgadzm sie z Malla, powinnismy byc dla siebie mili (wystarczy, ze inni fani FG nie zawsze sa ;)).

Dorota pisze...

A to nie jest przypadkiem ten chlopak o ktorym kiedys byla notka na stronie ze jezdzi na wozku ?? bo nie pamietam jak mial na imie

Dorota pisze...

dobra widze ze nikogo nie ma:/ to ja spadam sie uczyc do examu

Anonimowy pisze...

Dorota załuj!

agathaa pisze...

chanel racja pozdrow Julite od calej naszej elity :D

malla19 pisze...

No ja jestem już :)

A l l i s pisze...

ooo dzięki Chanel:D pozdrów pozdrów:P i powiedz tak: "Julita, cała ELITA Cię pozdrawia na czele z Allis" hahaha:D nie no wystarczy jak powiesz, że ELITA:P
aaaa i Malla ma rację, weźcie się nie obrażajcie nawzajem... Adrian biedny zdobył się na odwagę, a Wy go jeszcze jedziecie!!! nie musicie tego komentować przecież...
Margo, wierszokleta, który kryje się w moim wnętrzu, czeka na odpowiednią chwilę... niestety, to nie dzisiaj... ale jutro coś czuję, że mnie natchnie:)))))))

malla19 pisze...

heheh no mnie też nienatchneło i piosenka nr 2 nie powstałą jeszcze - ale jutro myśle że to bedzie ten dzień - dzień nowości i twórczości.

Chanel 17 pisze...

Obiecuję, że pozdrowię Julitę od Was wszystkich :)

Margo pisze...

Morgen, Morgen nur nicht heute sagen alle faulen Leute. :P

malla19 pisze...

Margo - po polski proszę nawet bardzo polski :)

Margo pisze...

Wersja po polsku:
Jestescie leniwe :P.

malla19 pisze...

I nie trzeba było tak odrazu :)

A l l i s pisze...

Margo, spokojnie:)))) doczekasz się w końcu:))))

malla19 pisze...

aj tam spokojnie :) damy rade - gwiazd sie nie pogania :) heheheh :)

A l l i s pisze...

haha czyli my Malla w roli gwiazd? :D hahaha

malla19 pisze...

allis a co nie?? hehehe

agathaa pisze...

hello wszystkim :))

A l l i s pisze...

haha w sumie:)))))))
cześć Agata:)))))))) jak tam choreografia?:D

agathaa pisze...

hehe przemilcze xD

A l l i s pisze...

ok ok:D ja jutro napiszę piosenkę:)))))

agathaa pisze...

ja jeszcze jutro sie troche pomecze z nauka ;/ a o 18;30 dorwe swojego mopa :(

A l l i s pisze...

ja tak samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

A l l i s pisze...

dorwałabym mietłe i bym poleciała, ale cóż...:(((((

agathaa pisze...

allis u mnie snieg pada :) masz ochote sie poslizgac? ^^

nawet juz nie chce myslec o jutrzejszym dniu.... :((

A l l i s pisze...

hah serio?:D to gdzie mam przyjechać?:D do stalowej????:P
to blisko mnie, więc czemu u mnie nie pada?;( wszystko przeciwko mnie!!!!!!!! wrrrrr:P

malla19 pisze...

Ja też już mam doła - bo mnie tam nie będzie - a co jutro o 18.30 będzie to niewiem :((( ale smutno będzie :(((

malla19 pisze...

może też pogadam z mopem :(

agathaa pisze...

serio... dobra ja ide na TV papa:*

A l l i s pisze...

papa:*
hehe Malla u Ciebie też śnieg pada????

malla19 pisze...

Nie - u mnie deszczowo

malla19 pisze...

ale wiesz ja to drugi koniec Polski hehehe

A l l i s pisze...

hehe to jak deszczowo, to nie jadę tam:P u mnie z kolei wietrznie:D
hehe jakby zebrać te nasze wszystkie 'pogody' to wychodzi BURZA!!!!!:P

g a b i pisze...

hej wszystkim ;d tak tak grzejcie opony ;d ( ci co jadą ;d )


kto idzie na sanki ? hahah xd

Margo pisze...

A u mnie deszcz ze sniegiem.

g a b i pisze...

Allis tornado wychodzi ;d

A l l i s pisze...

ja chcę na sanki:D tylko śniegu nie mam:P myślicie, że po trawie też się dobrze jeździ?:D

g a b i pisze...

no pewnie xd trawa lepsza niż snieg ;P tylko się troche ubrudzisz ;DD xDD

malla19 pisze...

Allis niewiem - idź spróbuj i potem powiedz nam czy sie da :) heheheh
a jak twój kotek??

A l l i s pisze...

będę zielona??:D

A l l i s pisze...

Malla, jaki kotek?:D przecież Kitty jest u Karoliny:D:D

malla19 pisze...

Kota też oddałaś ??
Raz Konia teraz kota a co z psem??

Margo pisze...

Allis jak bedziesz isc na sanki na trawie, to wez kogos ze soba kto to nakreci, ok?

g a b i pisze...

nie no będziesz różowa xd tak tak

g a b i pisze...

sanki na korbkę xD

A l l i s pisze...

hahaha Malla, widzę, że dzisiaj Twoja wyobraźnia pracuje na wysokich obrotach:D jakieś psy Ci po głowie chodzą:D

g a b i pisze...

ciekawe co jeszcze ;d

A l l i s pisze...

hahaha sanki na korbkę:D hahah niezłe:D wiesz co, może później narysuję Wam to kredkami na baterie i zeskanuje i wrzucę na stronkę, oki?:D:D

g a b i pisze...

tak tak i weź przeleć się ( pez skojarzen xd ) na miotle <-- dobry pomysł jeeee

malla19 pisze...

Allis dawaj -:)
nie no ktoś mi mówił że kupiłaś szczeniaka - a jaka to rasa??

A l l i s pisze...

haha ale miotła też na korbkę:D nakręcisz??:D

g a b i pisze...

ja nakręcic ?
ja tylko umiem kroić chleb latarką
nie wiem czy sobie poradze

A l l i s pisze...

spoko spoko:D skoro mówisz "dawaj" to dam Ci tego szczeniaka:D od teraz jest już Twój:D zwrotów nie przyjmuję!!!!!!! UWAGA!! sika po dywanach i lubi jeździć na sankach :D a rasa oczywiście Husky:))))))))

A l l i s pisze...

haha wiesz co, myślę, że dasz radę:D pamietaj, że latarka jest wielofunkcyjna i służy nie tylko do krojenia chleba:D

g a b i pisze...

może uda mi się nią nakręcić miotłę ;d kolejny dobry pomysł ;d

g a b i pisze...

z/w ide umyć klatkę schodową ;/ może posłużę się latarką ;d xd

A l l i s pisze...

pewka:D trzeba próbować:D
w końcu trzeba sobie ułatwiać życie, a nie utrudniać:))))))))

A l l i s pisze...

Malla, a Ty gdzie się podziewasz? bawisz się z pieskiem??:))))))

malla19 pisze...

Husky - to moja ulubiona rasa - heheh no pewnie że sie bawimy
kłuci sie teraz z moją siostrzaną o nocniczek - już jago naucze do toalety chodzić - dzięki allis - o tym marzyłam :)

A l l i s pisze...

nie masz za co dziękować:))) ja tylko spełniłam Twoje marzenie:D

malla19 pisze...

Allis jakaś ty dobroduszna - wow :)
Mam bo gdyby nie ty - nigdy by sie niespełniło :)

A l l i s pisze...

postawisz mi kiedyś dębowe i będziemy kwita!!!:D

malla19 pisze...

spoko - może jutro??

g a b i pisze...

uhuhuhu jestem ;d

A l l i s pisze...

o 18,30???? :D
no no i jak??? przydała się latarka?:D

malla19 pisze...

no dobra - gdzie??

A l l i s pisze...

w Kielcach???:D w Tbg????:D w Grudziądzu???:D

Margo pisze...

W Warszawie?? :P

g a b i pisze...

noo śmiga jak nie wiem ;d
tylko mój "mały" piesek mi przeszkadzał xd

A l l i s pisze...

haha Margo!!! Ty i ta Twoja Warszawa haha :D

A l l i s pisze...

100

A l l i s pisze...

haha co Wy wszyscy tymi zwierzętami???? hehehe

g a b i pisze...

ano nie wiem ;d fajne są ;d

g a b i pisze...

no nie malla ?;d

A l l i s pisze...

to Wy tu sobie rozmawiajcie o swoich wspólnych zainteresowaniach, a ja Was opuszczę na jakiś czas:))) będę później:D

malla19 pisze...

tk jestem jestem - no fajne są - to może w tych 3 miejscach naraz - tzn. w 4 hhehee

g a b i pisze...

no a ja też musze iść bo mama mnie ściga ;d
do napisania ;d ;*

Margo pisze...

Narazie Gabi.

Margo pisze...

To o czym pogadamy?

malla19 pisze...

a no niewiem, chyba jesteśmy same??

Margo pisze...

Na to wychodzi, ze same jestesmy, albo na imprezy poszli, albo spac :P

malla19 pisze...

Myśle że na imprezy - bo klanu nie ma

Margo pisze...

Moze maja nagrane odcinki na video :P.

agathaa pisze...

ja ogladalam miami ink :D ale zaraz ide spac :PP

Margo pisze...

Spac, przecie wczesnie jest, dopiero wieczor sie zaczyna (dla mnie ;) ).

agathaa pisze...

taa ale rano musze wstac sie uczyc bo dzisiaj to sobie odpuscilam...

malla19 pisze...

e tam masz niedziele jeszcze i sobota jutro to możesz sie wyspać i dopiero sie uczyć po obiadku hehheeh - ja tak zawsze robiłam

agathaa pisze...

tylko ze jutro mam angola i w chuja zadan do zrobienia ;/:(..

ale co tam bede optymistycznie nastawiona do jutrzejszego dnia :)

malla19 pisze...

no i to jest jakieś podejście

agathaa pisze...

dobra ide papa :)

D*O*B*R*A*N*O*C*

Margo pisze...

Dobranoc Agathaa

malla19 pisze...

Wiesz co mnie też muli chyba też ide lulu, miałam dziś ciężki dzień heheh :)
Dobranoc i do jutra :)

Margo pisze...

Do jutra, no i znowu zostaje tutaj sama :P.

Anonimowy pisze...

a kuku:):)

Anonimowy pisze...

nie ma nikogo;(

agathaa pisze...

karolinka sie za nami stesknila :)