"Kawałek podłogi" KONKURS!

Tadam UWAGA oficjalnie informujemy to znaczy ja informuję, iż z dniem dzisiejszym Fan Club Julity nosi nazwę "Kawałek podłogi"

Wczoraj najwierniejsi fani a sporo ich tu :) urządzili sobie pogawędkę w notce niżej tym samym pobiliście rekord komentarzy :) dostukała się do Was też sama Julita :) No i się "ustukało" MOJE GRATULACJE :) Oby tak dalej... Wczoraj wpadliście na genialny pomysł mianowicie utworzenia logo Fan Clubu Julity! Zajebiście! Zatem słuchajcie robimy tak: wy skrobiecie logo wysyłacie na fcjulita@interia.pl a sama Julita zobaczy sobie projekciki i jeden wybierze, a ja go nagrodzę :) ZDJĘCIEM JULITY Z DEDYKACJĄ I AUTOGRAFEM :) fajnie co? No to już projektujcie logo, bez gadania i pisania bo inaczej będzie bania...
Z pozdrowieniami Michalina - pierdolina! (czyt. Michał)

1 060 komentarzy:

1 – 200 z 1060   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

fajny pomysł ten konkurs już lecę coś pokombinowac ;-))
pozdro
Daria

Anonimowy pisze...

noooo pomysł fajna sprawa :D też sie własnie bawie :D

peteczka14 pisze...

ale fajnie,,musze cos wymyślec!!!!!yoł ziom

Anonimowy pisze...

ej a to w np. w paincie zrobić na kompie ,,czy rencznie i potem fotke? jak?

Anonimowy pisze...

no właśnie też bym chciala wiedziec bo mam już pomysł

Anonimowy pisze...

niech ktos powie czy to na kompie czy rencznie!!??

Michał pisze...

Liczą się wasze pomysły :) jesli ktoś ma talent do robienia na kompie zrobi na kompie jesli ktos ma talent do szkicu zrobi jako szkic a oryginał wysle nam pocztą :)

agathaa pisze...

a jak ktos nie posiada takich talentow?? :PP (zartuje)

Anonimowy pisze...

agathaa :) hehhehe to pewnie jak nie posiadasz takiego talentu to zrobią nie jeden konkurs :) dla tych bez talentu moze ja sie wtedy załapie Michalina - Pierdolina hahahahah ty to jak zawsze coś ostrego dosrasz Michaś :) BUZIOLKI DLA JULITY!! :*

agathaa pisze...

na kompie latwo jest cos zrobic jednakze nie olsnil mnie jeszcze zaden pomysl :D a co z ta strefa fana miala zostac zamknieta w pt?

Anonimowy pisze...

Czesc - super pomysł z tym konkursem ja już się zabieram za kombinację :-) czadersko :-)
Pewnie dziś zamkną gdzieś w nocy strefę fana :-D a tylko nie liczni dostęp dostaną :-) hi hi

Pozdro - Olga

malla19 pisze...

heja heja ludzie wkońcu trafiłam do domu styrana po 8 godzinach nudnej roboty :/
Ale pisanie z wami na blogu - bezcenne :)
No więc róbcie ludziska te logosy podpowiem że można sobie ściągnąć darmową aplikacje - czyli program o nazwie uwaga ... GIMP - łatwo sie robi tam te logosy i inne pierdołki graficzne - albo polecam też CollageMaker - wersja testowa tylko dostępna ale można sie nieźle pobawić.
Pozdros i buziolos :))

Anonimowy pisze...

oo dzieki za radę :)

Anonimowy pisze...

bardzo cenną! :*

agathaa pisze...

ale tu dzisiaj cichutko :))

majka pisze...

pomysł rzeczywiście świetny:) ale mam nadzieję, że to nie jedyna okazja na zdobycie takiej nagrody ;D

malla19 pisze...

Jak cichutko - zaraz sie rozwiniemy - hehe - wszyscy pewnie myślą nad logosami hehe, a wypadało by dzisiaj dobyć do 400 - czyli nowy rekord.
Ja zaczełam kombinować i narazie wyszła mi tapeta - niemam czasu dalej nad tym już dziś poślęczeć, ale wróce do tego.
A ile dni mamy na te prace twórcze??

agathaa pisze...

wszyscy poszli na klan lol ^^

Michał pisze...

czas do godziny 20:00 dziś!! :) w sumie już wiemy kto wygra bo moje logo jest najładniejsze hahahah żarcik :) no pomyślmy, ile Wam czasu potrzeba?? :)
DO PONIEDZIAŁKU? CAŁY WEECKEND PRZED WAMI :)
Co do szansy zdobycia fot okazja jeszcze będzie nie raz :-)

malla19 pisze...

Daj troche więcej ja w weekend czyli jutro i w niedziele mam zajęcia na uczelni do wieczora - miej serce chłopie - nie badź żyleta.

Michał pisze...

lituje się!! od środy!!

Anonimowy pisze...

dziś coś serialnie tu cicho hie hie :)ludziska budzimy sie!

Anonimowy pisze...

poczekajmy jak sie skonczy klan hahahhaha

Anonimowy pisze...

:) Pewnie tak albo plebanie oglądają :) co wy na to jak dziś sobie obgadamy galę tu komentach?

agathaa pisze...

ja nie zamierzam ogladac polsatu...

Anonimowy pisze...

ja tez wyprowadziła sie z Polsatu z czasem gdy Julita opusciła tą stacje w FG :)

Anonimowy pisze...

Komentowanie Fabryki Gwiazd na blogu Julity było by nietaktem od tego sa strony programu i to całe niezdarne forum na socjum gdzie tylko siedzą paszczury i naparzaja w klawiatury sorry ale fani Julity są bardziej inteligentni!

agathaa pisze...

mozemy dzisiaj podyskutowac ale zdecydowanie o czyms innym niz fabryka gwiazd ;]

Anonimowy pisze...

A takie małe pytanko, jakich rozmiarów ma mieć to logo ? tak około ?

Anonimowy pisze...

do anonima: przeciez oni sobie je pewnie i tak zmienia ;) ale chyba rozmairów obecnego ;)

malla19 pisze...

Jak OD ŚRODY sie litujesz??
masz sie teraz zlitowac i dać dłuższy termin chyba że chciałeś napisać DO Środy??

agathaa pisze...

"No to już projektujcie logo, bez gadania i pisania bo inaczej będzie bania..."

no to faktycznie uciszyles wszystkich Michal :D

Chanel 17 pisze...

Witam wszystkich, a ja dopiero od teraz mam weekend :) Cały czas myślę jak zabrać się do zrobienia tego logo... bo trzeba przyznać, że nagroda jest kusząca :) hehe Tylko jak na razie brak weny twórczej... a Wy macie już jakieś pomysły?

Michał pisze...

DO ŚRODY! tfu :)

Michał pisze...

ja mam taka wizje KIBEL JULITA DWORZEC = LOGO :) to taka podpowiedz dla Was :)APSIK KURWA KATAR MAM!

Michał pisze...

NA ZDRÓWKO MICHAŁKU - DZIĘKUJE WIARO!

Michał pisze...

Kurwa jużsam ze soba gadam DEPRESJA??? MANIAKALNA???

agathaa pisze...

sto lat Michal!!

Michał pisze...

OJ XLE ZE MNA IDE JEBNĄC ZIOŁA Z PRZEPISU CIOCI STENI Z KLANU BO RYŚKO NIE CHORUJE I MACIUŚ NIE PIJE UFFF

Chanel 17 pisze...

Tak się kicha na kielicha ! :)

Michał pisze...

dosć juz mam tych kielichów kurwa pfff ileż można APSIK! sorry ale muszę wyczochrać bobra może to pomoże!/?

Agnieszka pisze...

Michał ale się dziś łośmiałam z ciebie.. ty to masz pomysły pogrzane z tymi podpisami ..hahaha... :))))

Michał pisze...

Agnieszko - nie łosikoj sie ze śmiechu :)))

Agnieszka pisze...

Tylko uwazaj przy tym kichaniu na inne zwierzaki!!! Bo wystraszysz..nie mówie o wiewiórce..buahaha...

Agnieszka pisze...

Michałosiu..bo ci znowu zrobię pobudkę... hehe

Michał pisze...

ej mamy piatek kuffa no ja pikole tips mi odpadł i teraz cos tu cisza zapadła dzwonie do mojej krejzoli hahahha ja pikole co za krejzole!

Chanel 17 pisze...

Dzwoń do tej krejzoli, bo cicho tu bez niej :P stęskniliśmy się za nią :)

Agnieszka pisze...

Pożyczyć ci kleju? Właśnie dzis kupiłam.. :)))

Agnieszka pisze...

chanel17... pytanie której? bo on ma niezle stado...hahahaha

agathaa pisze...

kropelke agnieskza najlepiej ^^

Michał pisze...

Aga ale ja super gluta to sie nie trzymama potrzebuje mocniej :)

Chanell17 - ja pikole nie odbiero ;/

Anonimowy pisze...

fajny konkurs ;) trudno będzie wygrać ale warto powalczyć bo nagroda jest zajebista ;dd
cały dzień mnie tutaj nie było... ale widze ,że wczoraj sie więcej działo ;d
pozdro dla wszystkich ;)
KINGA

Chanel 17 pisze...

Bo chyba masz na myśli Karolinę ciooo?! :P

ps. Kuruj się, bo do następnej soboty masz być zdrowy!!! To rozkaz hahaha

Chanel 17 pisze...

To gdzie ona jest? Widział ją ktoś dzisiaj?

Michał pisze...

agatha - kropelki to ma moja suka jak ma okres kurde a moze to i poskutkuje :) :)

agathaa pisze...

haha.. probuj !!!

Michał pisze...

Kinga - dostajesz kare godzina na karnym jezyku i nie opuszczaj nas bo mi kurwa az reke prawa odpadła czekajcie skleje sie do "kupy" :) i zaraz wracam ;)

Chanel 17 pisze...

Michał zaraziłeś się od Julity czy co?! :P

Chanel 17 pisze...

Super niania nas odwiedziła no proszę :P

Anonimowy pisze...

ojjjj ludzie, ludzie!! ja właśnie wróciłam z 'Dębowego':D musiałam odstresować się po prawie całym tygodniu bez alkoholu:P myślałam, że do tego czasu to już tu będę komenty przez godzinę czytać, a tu jednak ROZCZAROWANIE! czas coś rozkręcić!!!!!!!!:D
Michał... coś Ty się kurwa taki wulgarny zrobił???!!!! :D

Michał pisze...

ja mam chyba wszy łonowe albo owsiki w dupie bo sie od klawiatury nie moge odlkleic cos wam powiem dzis dzwoniłem do wielu knajp hahahah zeby załatwic fajny klimat na 22.11 zadzwoniłem do takiego jednego łosia on mi polecił taka jedna knajpe zadwoniłem powiedziałem ze w sprawie Julity Woś odpowiedz brzmiała - o rany tej Julity z Fabryki Gwiazd?? hahahahah a ja mowie ze nie tej Julity z Baru - o on NO TEJ WŁASNIE TEJ!! brecham sie sam z siebie teraz ;) co za laska kurde konkretny hard coore

agathaa pisze...

demoralizuje nas !!!! hahahahaha
lol2

Anonimowy pisze...

hahaha nieźle nieźle:D:D

Chanel 17 pisze...

A dowiedziałeś się czegoś w końcu? ;>

Margo pisze...

Mam wrazenie, ze wypdaloby wykasowac zdanie "Prosimy w komentarzach nie używać słów uchodzących za wulgarne!", albo zamienic np. na "slowa wulgarne milo widziane" ;).

Anonimowy pisze...

ojjj michał michał!!! możesz mi powiedzieć do kogo skierowane były te słowa: "Prosimy w komentarzach nie używać słów uchodzących za wulgarne!" ??? :D bo kurwa nie rozumiem:D

agathaa pisze...

ze Julita z fabryki to ta z Baru :PP

Anonimowy pisze...

hehe Margo, wyjęłaś mi to z ust:P

Chanel 17 pisze...

Hahahahahaa no właśnie do kogo?

Margo pisze...

Allis wlasnie widze ;).

Agnieszka pisze...

Łosiu piłeś coś? ;) :)))) czy to raczej pozytywne wiesci tak cie nakręciły..

Michał pisze...

ZARAZ TO ZMIENIE MAM NA TO WYJEBANE HAHAHAHHA

Michał pisze...

PIJEMY DZIS!!!!!!!!!! AAAAAAAAA KURWA !!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Agnieszka, Michał pewnie dębowe w siebie wjebał i teraz świruje nam tu na blogu:P

Michał pisze...

CZEKAJCIE WŁASNIE ŁADUJE CIN CIN BIANCO OBLEWAM SUKCES PEWNEJ TELEWIZJI KTÓRA POZBYŁA SIE NAJWIEKSZEGO WRZODA NA DUPIE I KABLACH JAKIEGO TYLKO MOZNA SOBIE WYMARZYC!

Agnieszka pisze...

no ja mysle ze zmienisz...

Michał pisze...

NIE PRZEKLINAJMY AMEN!

Anonimowy pisze...

my AA- anonimowi abstynenci nigdy kuwra nie przeklinamy... jeżeli ktoś tak myśli, to chyba mu się całkiem w głowie pojebało:D:D:D

Michał pisze...

Witajcie moi mili jak dziś spędziliście dzień?? Jak miło wam było powitac kolejny poranek tętniący w promienie słonca kochani?

Szanuję Was i całuję OJCIEC DYREKTOR MICHAIŁ!

Chanel 17 pisze...

Kurde ludzie nie nadążam za Wami hehe :) mój komp jest opóźniony w rozwoju i nie pokazuje mi najnowszych postów... Machał o jaką telewizję Ci chodzi?

agathaa pisze...

tak kurwa zadnych wulgarnych slow!!!

Agnieszka pisze...

allis raczej nie.. to nadmiar pozytywnych newsów rzucił mu sie na mózg..hahaha

Chanel 17 pisze...

Ojcze Dyrektorze co się dziś ojcu stało?

ps. U mnie to słońca wcale nie było :(

kingaaa pisze...

michał to straszneeee! a moge jakoś odkupić swoje winy? ;dd
bo gdyby to zależało ode mnie to siedziałabym na tej stronce cały dzień :D

a tak w ogóle to ty coś piłeś ???:D czy tak jakoś masz taki dobry humor ?;p

agathaa pisze...

u mnie byl deszcz...

malla19 pisze...

O wy cholery chlejecie be zemnie
człowiek na kolacje poszedł a oni sie rozpili bezemnie. SZOK

Agnieszka pisze...

kingaa... dobry humor.. a pić to chyba dopiero zaczyna..

Chanel 17 pisze...

a u mnie mgła ...

kingaaa pisze...

chanel rozumiem cie bo mój tez nie nadąża...;/ musze wchodzić od nowa żeby zobaczyc najnowsze posty ;(

Anonimowy pisze...

w sumie baardzo możliwe:P jednakże alko ma tu również swoją rolę:P a mnie za sekundę brat wyjebie z kompa:( trudno:D będę później:P tęsknijcie za mną:)))))

malla19 pisze...

Mój też kurwa nie nadanża

Chanel 17 pisze...

allis ja już tęsknie :(

Agnieszka pisze...

allis.. juz tęsknimy..

Anonimowy pisze...

ojjj miło mi to słyszeć:))) buziaczek:*

malla19 pisze...

Ja pierdziele chyba nikt z was niechce oglądać FG że sie tu namnożyliście heheheh

agathaa pisze...

taa my wszyscy juz odczulismy twoj brak i bardzo tesknimy ;]:)

malla19 pisze...

a i sory za byki ale nienadanżam i szybko pisze hehehehehe

Chanel 17 pisze...

już wolę patrzeć na Dodę... :P (bez urazy)

kingaaa pisze...

ja podobnie jak allis musze lecieć , narka wszystkim :*

agathaa pisze...

malla ja tego nie ogladam od kad julita odpadla!!!

Chanel 17 pisze...

agathaa Twój post był 100... spytaj Michała może dostaniesz za to prezent hahahaa

malla19 pisze...

No to te pogzały na FG heheh (żart) no ja wole na Rutowicz i niech sie obrazie a co mi tam - nie lubie jej pałam antypatią. Ale luz - wiecie że dziś do 400 trzeba dobić??

Margo pisze...

Dla twej wiadomosci Malla, Rutowicz ju nie wystepuje, nie jestes na czasie ;).

malla19 pisze...

ja też miałam w tamtym tekście 100 post i też chce prezent a co to wyjątki??

agathaa pisze...

szanowny ojcze dyrektorze pytam czy dostane nagrode :PP??zobaczymy jak tyle osob polazlo czy damy rade 400..
xD

malla19 pisze...

Oj wiem ale może jakaś jej faka sie tu znajdzie - a zkąd mam wiedzieć kto jakich ma idoli:)
Moim jest terminator - heheh

Chanel 17 pisze...

nie bój żaby... zaraz pewnie wrócą :P a jak nie to same dobijemy do 400 ;)

Michał pisze...

kurde ja to jakos saream sie zamknac strefe fana hahahah a mnie jakos ciagnie do was oczywiscie ze dostaniesz nagrode buzi od michasia hhahhaha

Chanel 17 pisze...

Właśnie! Coś mi się przypomniało! Ojcze Dyrektorze może nam powiesz co znaczy ostatnie pytanie w ankiecie??? :P

Michał pisze...

moim idolem jest super man

agathaa pisze...

o tym marzylam cale zycie!!!

Michał pisze...

ide po szampana i po serpentyne dzis wspaniały dzien a jaki?? to ja wam powiem ale nie dzis AGNIESZKA DZIEKI ;*

Chanel 17 pisze...

Kurde... Michał ma przed nami tajemnicę... nie podoba mi się to :P

Agnieszka pisze...

Nie ma za co Michał..

malla19 pisze...

Ej co to za wyjątki - a zresztą co to za nagroda buzi od Michała - chyba sie nie opyla. heheh

malla19 pisze...

Ojcze Dyrektorze a co to ma być??

agathaa pisze...

hahaha...

agathaa pisze...

co to ma byc kazdy poszedlna fabryke gwiazd??

Chanel 17 pisze...

Co tak cicho?

malla19 pisze...

Piszemy na jakiś temat?? Czy tak o dupie marynie??

malla19 pisze...

No coś ty żrtujesz ??

Anonimowy pisze...

witam wszystkich zgromadzonych widzę że tu się robi bardzo ciekawie i bardzo dobrze. Aby tak dalej i mam nadzieje że dzisiaj pobijemy rekord znowu. pozdrawiam was serdecznie.
pozdrowienia dla Julity

agathaa pisze...

oo marta witamy witamy :)) ty nam pomozesz pobic ten rekord :PP

Chanel 17 pisze...

Pobijemy, pobijemy tylko nie ma o czym gadać każdy chyba już zmęczony po całym tygodniu... :P Ludzie weekend mamy! :) Hurrrra

malla19 pisze...

No pewnie ze jest miło bo ja jestem hehehehe
A puźniej musze przygotować moją nocna audycję radiową hehehe

Chanel 17 pisze...

a co to za radyjko?

malla19 pisze...

Ja sie nieciesz ja mam szkołe to tak jak bym weekendu nie miała

agathaa pisze...

ja tam zmeczona nie jestem wrecz przeciwnie rozpiera mnie energia!!

Anonimowy pisze...

ok nie ma sprawy jak tylko dam rade to oczywiście pobije zwami ten rekord tylko dajcie jakiś temat wczoraj o alkoholu była mowa a dzisiaj o czym popiszemy jakieś propozycje.

agathaa pisze...

hmm??

malla19 pisze...

A wczoraj wpadłam na taki pomysł że jak mnie z roboty wyleją za spóźnienia bo zadługo siedze tutaj to zatrudnie sie w mediach - miałam być pogodynka ale reszta naszych kolezanek z Fanca powiedziała że do radia ze mną

Chanel 17 pisze...

Napisałam do Karoliny, żeby nas odwiedziła :P Ciekawe czy wpadnie :)

agathaa pisze...

moze ktos jeszcze wpadnie...

Anonimowy pisze...

zobaczymy czy wpadnie fajnie by było.

Chanel 17 pisze...

Kurde mało nas... dziewczyny nie wiem czy pobijemy ten wczorajszy rekord

agathaa pisze...

myslmy pozytywnie!! ;D

Chanel 17 pisze...

No pięknie... 2 osoby ;/

Anonimowy pisze...

dojdzie parę osób później na pewno i pobijemy rekord trzeba myśleć pozytywnie

Agnieszka pisze...

no ja ciagle jestem..

Chanel 17 pisze...

To ja na razie też zwijam :) będę później... mam nadzieję, że nic mnie nie ominie :P

agathaa pisze...

Michal nawial,nas malutko ale mysle oczywiscie optymistycznie...
:)))))

Anonimowy pisze...

ja też jestem

Michał pisze...

jestem obecny tu!

malla19 pisze...

Ja jestem cały czas ale nie wiem co gadać - jakoś tematu nie ma

Chanel 17 pisze...

Michał to jest struś pędziwiatr :P nie wiesz co z Karoliną?

Michał pisze...

ma ktos snikersa bo mi poziom glukozy spada :D

agathaa pisze...

ja mam MILKE yeah ...

malla19 pisze...

mam marsa - chcesz??

Michał pisze...

karolina to dzis pijana tu chyba przyjdzie ;p moje kosci ak mowia ;p

Agnieszka pisze...

Karola zaraz powinna być..

Agnieszka pisze...

ściemniacz! :-)

Michał pisze...

ale kobiety są z wenus ;) a mezczyzni z marsa ;)

malla19 pisze...

A co dziś znowu pijemy??
Mam gdzieś gorzką żołądkową. Chcecie??

Michał pisze...

o kura ruda wiewórka mnie atkuje czekajcie musze jej posprzątac ahhh te zwierzęta....

malla19 pisze...

Oj Michasiu nie bądź taki dowciapny:)

Chanel 17 pisze...

a ja nie mam nic... muszę iść do monopolowego haha

agathaa pisze...

ja nie mam zadnego zwierzatka ;/..

Michał pisze...

malla19 - ja pije dzis cin cin bianco a czeka na mnie cin cin rosso ;) tez 1 litr hahahah

Michał pisze...

ja mam dwa psy i wiewiórkę hahahahha

Anonimowy pisze...

a ja pije soczek pomarańczowy a chciałam napić się czegoś mocniejszego ale muszę się zadowolić soczkiem :>

malla19 pisze...

Ja tam ide wlać sobie żołądkowej - mniam co za smak - jaka rozkosz - hehehehe

Michał pisze...

Marta wybaczamy ci sok tez daje powera ;)

agathaa pisze...

chyba sok z cytryny ;D

malla19 pisze...

Własciwie Marte to powinniśmy na kolanach przepraszać i błagać o wybaczenie bo jej smaku narobimy na 3, 4 pijemy toast za jej zdrowie to licze:
1


2


3


4 - zdrówko

Michał pisze...

Zaprosiłem do nas kasie :) oj Kasiula czekamy ;)

Chanel 17 pisze...

a ja mam wodę... ;D a woda jak to woda :P

Anonimowy pisze...

dzięki
zgadza się daje powera jak sobie po myślę ze to coś mocniejszego a nie soczek

malla19 pisze...

No musi być nas więcej dziś musi być 400

Michał pisze...

wypiłem cin cin bianco po kazdym madrym zdaniu musi byc przecinek wiec teraz wale brooko leszka po przecinku walne cin cin rosso :D

malla19 pisze...

postów oczywiście

agathaa pisze...

troszeczke nas malutko

malla19 pisze...

Michał ty anonimowy abstynęcie :) ty jo :)

Anonimowy pisze...

już sie przyzwyczajałam i dzięki za toast :>

Anonimowy pisze...

Michalku juz jestem;)

agathaa pisze...

witaj kasiu...

malla19 pisze...

Kasia a co tu tylko Michałek jest?? My też jesteśmy a znami to już sie nie przywitasz??

Anonimowy pisze...

Oj wesolo tu dzisiaj;)Michal tez mi sie wydaje ze jak Karolina zawita to nie bedzie trzezwa;)

Anonimowy pisze...

Witam witam cie agathaa;)

Michał pisze...

ej sorry ale ja tu jestem gwiazda hahahahhahahahah

agathaa pisze...

jedna osoba wiecej do bicia rekordu..:):P

Michał pisze...

kurde jakos tak dzis wieje nudą :P

Anonimowy pisze...

Czesc wszystkim,przepraszam ze zapomnialam o was;)

agathaa pisze...

ojcze dyrektorze jaki ty skromny jestes xD

Anonimowy pisze...

witaj

malla19 pisze...

Gwiazd to wiesz jest jedna i wiadomo kto NIĄ jest - zapewne to nie ty Michasiu.

Anonimowy pisze...

Nom trzeba pobic kolejny rekordzik.....

Michał pisze...

malla19 gdzie wierna nam alissia i margo??

agathaa pisze...

ogladaja fabryke lol ^^

malla19 pisze...

alissia jeździ konno a margo robi saładke dla wszystkich

Margo pisze...

Margo obserwuje ;)

malla19 pisze...

łoj - alissia spadła z konia właśnie. a saładka chyba sie przypaliła

Anonimowy pisze...

i jakie wrażenia ?

Anonimowy pisze...

cos nam Michal ucich:)

Agnieszka pisze...

a o mnie to ześ kurna znowu zapomniał... tylko cie zostawić na chwile!!! :)))))

agathaa pisze...

malla go speszyla :)

malla19 pisze...

Co ja co ja zawsze co złe to ja.

Margo pisze...

Narazie nie gadacie nic ciekawego to nie ma jak sie dolaczyc do dyskusji ;).

Agnieszka pisze...

Ty tu normalnie Michał niezły haremik masz ..hahahaha.. ale pokornych służebnic to ty raczej wn nas nie znajdziesz... :)))

agathaa pisze...

uswiadomilas go ze nie jest gwiazda i sie chlopina zawiodl :D

Agnieszka pisze...

..bo to jasne ze nie jest..hehe

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 1060   Nowsze› Najnowsze»