Fanc-owe wieś-Ci :)

Okładka porannej gazety "Echo Dnia" oczywiście z Julitą :) w środku wywiad który chyba już wszyscy znamy na pamięć :) bo owy wywiad obiegł już chyba cały świat zahaczając nawet o psy rasy "PUDEL" :)

Co u Julity pewnie chcecie wiedzieć? Oj dużo pracy oj dużo pracy przed nią :) Ostatnio troszkę chorowała, ale wyzdrowiała i wirusowi się nie dała :)

W najbliższym magazynie BRAVO czeka na Was miła niespodzianka w postaci Julity w wersji drukowanej :) Wiemy wszyscy tu zebrani wszem i wobec, iż Julita umówiła się z nami na spotkanie :) 22.11 (sobota) miejsca, są były i będą :) rezerwujcie się! Co do zapisów do Fan Clubu zapraszamy i na zgłoszenia czekamy :) No i ankieta znika bo wybraliście sami już dla nas nazwę! "Kawałek podłogi" - tak będziemy się nazywali :) Jednak wczoraj dostaliśmy fajną wiadomość mianowicie by to wszystko połączyć razem: Fanc "Kawałek podłogi SuperStar" :)

Z pozdrowieniami Michaił :) ( Barak Oba jaja Ma! MAM I JA! )

314 komentarzy:

1 – 200 z 314   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

fajna propozycja z tym połączeniem nazwy :) to by nawet dobrze brzmiało! :) zamiast fan club to Fanc o nazwie "Kawałek podłogi i zamiast podłogi Julity to podłogi SuperStar" :) wy to macie łeb nie od parady :)

Anonimowy pisze...

hehehe Michaił ty to jak napiszesz notke to az czytam ja 3 razy bo tak mi poprawia humorek :) ide już czekac w kolejce po Bravo ;) ciekawi mnie co tam bedzie :-> :-> :)

Całuski OlA

Chanel 17 pisze...

Taaaak... ja też bardzo lubię czytać nowe notki na blogu :) Co do połączenia nazwy to jest to bardzo fajny pomysł, a jeśli chodzi o spotkanie to pozostało jeszcze 9 dni, więc ludzie nie marnujcie czasu tylko zapisujcie się, musimy się tam wszyscy spotkać!!! BĘDZIE ODLOTOWO ;)

Anonimowy pisze...

Widze, ze coraz wiecej sie tu dzieje. Dobrze, ze informujecie co, gdzie i kiedy bedzie, bo zapewne nie wszyscy sie orientuja co sie dzieje ;).
Niestety nie bedzie mi dane zobaczyc tej niespodzianki w Bravo, gdyz jestem troche za stara na ten tym gazet, poza tym jakby mnie moj szef przez przypadek przylapal z taka lektura to moglo by sie skonczyc tym, ze musiala bym sie pozegnac z moja legitymacja prasowa zanim sie z nia tak naprawde przywitalam :P.

Anonimowy pisze...

Margo apokalipso to gdzie ty pracujesz napisz coś o Julitce :0

Anonimowy pisze...

Niestety pracuje jak narazie tylko w gazecie lokalnej, wiec musialabym poczekac na jakis koncert w Warszawie, zeby go opisac, ale jak zdarzy sie taka okazja, to nie omieszkam jej wykorzystac ;).

Anonimowy pisze...

okładeczka całkiem sobie superowe zdjęcie na okładce :)

Anonimowy pisze...

Ja już chce mieć to BRAVO!:D
Juita 3maj sie i daj z siebie wszystko i POKAŻ NA CO CIE STAĆ !;dd
Połączenie nazw ...genialny pomysł! :D Aaa i Michał bardzo fajnie notki piszesz ;)
A na spotkaniu baaardzo chcałabym byc ale nie moge ;(
Ale mam nadzieje,że bedziecie gitt ;D
pozdro

kingaaa nie wiem czy tylko ja jestem taka głupia żeby hasła zapomnieć?? ;/ :D

malla19 pisze...

Ja też jestem zastara na ten typ gazet ale co tam, kupie sobie hehehe :) O ile zdąrze dotrzeć do sklepu zanim wykupią.
No no margo - zaczełaś akcje hehe (ty wiesz o co mi chodzi.
Też uwarzam że połączenie nazw jest fajną propozycją.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

eee do Julity jakos to SuperStar nie pasuje co o tym sadzicie FANC "Kawałek Podłogi"

agathaa pisze...

Po gazete pojde wieczorem (mam
nadzieje ze jeszcze bedzie):)
a nazwa zajebista :pp
pozdro

Agnieszka pisze...

Zdecydowanie wolę samą nazwę "Kawałek podłogi" ..

Pozdrawiam

Agnieszka pisze...

Zdecydowanie wolę samą nazwę "Kawałek podłogi" ..

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

MÓJ JEST TEN KAWAŁEK PODŁOGI ZAJEBISTA MICHAŚ NAZWA PEWNIE SIE JULCE SPODOBA :) I tu anonimus pisze by Fanc została bez SuperStar no lepsza opcja!

Anonimowy pisze...

Podejmijmy wreszcie meska decyzje ludzie :)

agathaa pisze...

mi to w sumie obojetne ;]

Anonimowy pisze...

heheheh niom bez super star jak juz idziemy w kawałki podłogi cczyli sceny to pewnie Fan Club "Kawałek Podłogi" lepsiejsze :)

Anonimowy pisze...

Mi sie podoba samo kawałek Podłogi Fan Club oficjalnie a w naszym gronie fanc i tyle :]

Anonimowy pisze...

eeee SuperStar odpada!! takie tandente troszkę jak na mój gust... nie chcę tu nikogo urazić:P
FANC"Kawałek Podłogi" wystarczy:)

Anonimowy pisze...

fanc kawalek podlogi --najlepsze!!

Anonimowy pisze...

no super star smierdzi doda :) oddamy jej ten tytuł :P ale gwiazda moze byc tylko jedna :)

Anonimowy pisze...

czyli Julita a inne mogą być super starami :p

Anonimowy pisze...

no i dzieki Bogu ze inteligentnych ludzi za sobą mam. jak sie ma underground do "superstar" hehe... alkohol ma się lać a nie będziemy jebać się w diamentach!!
no prosze Was!!!!
julita

Anonimowy pisze...

Julita masz calkowita racje.Teraz to jest twoj kawalek podlogi;)Buziaki

Anonimowy pisze...

hehe dokładnie:D

j u l i t a pisze...

zarejestrowałam się zebym byla bardziej wyrazista ;)

powtorze swoja wypowiedz:
no i dzieki Bogu ze inteligentnych ludzi za sobą mam. jak sie ma underground do "superstar" hehe... alkohol ma się lać a nie będziemy jebać się w diamentach!!
no prosze Was!!!!

nie musicie wyrazasz szacunku jakimis smiesznymi nazwami, no chyba ze wlasnie np "superstar" nie swiadczy o szacunku nie wiem...
mam na imie julita
moje drugie imie jakie wynioslam z programu to żyleta(zyletka)
i wystarczy- dziekuje po raz kolejny za inne superstary ale diamentowe i plastikowe krolowe na rynku juz macie..
ja do tego nie pasuje
pozdro

agathaa pisze...

ja dziekuje za taka krolowa jaka jest pojebana doda ;/ nie moge patrzec na ta pusta rozowa lalunie ;]

Anonimowy pisze...

Witam wasze ankiety do mnie dochodza :):) osobonn ktore zadaly pytanie dotycz ankiet juz odpowiedzialam
pozdrawiam-karolina

j u l i t a pisze...

... sama jestem ciekawa Bravo bo wywiadu do autoryzacji nie dostalam czyli moga pisac bzdury no i jeszcze sesja foto w kiblu z gazetka polsatowska "włącz emocje" yeaaaaa

Anonimowy pisze...

okladka powiem ze jest rewelacyjna:):)

Anonimowy pisze...

to juz jest to bravo??

Anonimowy pisze...

poleciała kupic ale tu nigdzie nie ma Julity :/ o co kamon a Krolina pisze ze jeszcze okładka super ;/

agathaa pisze...

ja nie wiem bo jeszcze nie kupilam ;]... moze kupilas zly numer ??

Anonimowy pisze...

ja mowie o okladce echo:):) a bravo bedzie jakos od 25 listopada nowe

agathaa pisze...

a okladka echa jest super to fakt xD

Anonimowy pisze...

ale namieszaliście pffffff

Chanel 17 pisze...

Julita jesteś jeszcze? Fajnie, że się zarejestrowałaś, bo nie będę musiała szukać Twoich wpisów ;).

Chanel 17 pisze...

Mam pecha... nie trafiłam na Julitę :(

Anonimowy pisze...

channel 17 jeszcze trafisz zapewne :):)tak mysle

Chanel 17 pisze...

Karolina trzymam Cię za słowo :)

Anonimowy pisze...

channel dobrze ze tylko za slowo :):)tak bynajmiej mysle:)

Chanel 17 pisze...

Ojjj Karola, Karola... uspokój się babo :P

agathaa pisze...

hahaha lol2

Anonimowy pisze...

ale ja jestem bardzo grzeczna ulozona haaha:D

agathaa pisze...

nikt nie ma co do tego zadnych watpliowsci xD

Chanel 17 pisze...

Tak jak i ja... !!! :)

Anonimowy pisze...

channel ty jestes lobuziara hahaha:P:P aghatta dzieki ze mnie popierasz hehe:)

Anonimowy pisze...

Karolina Ciebie trzeba zwolnić by zrozumieć ehhh pracuj mi tu pracuj ja ide dalej odpoczywać bo dzis 13 ŚWIETY DZIEŃ JULITY! :)

Anonimowy pisze...

tej anonim ja pracuje caly czas nie denerwuj mnie:)

Chanel 17 pisze...

Ja protestuję! Jestem bardzo grzeczna! Do anonima: szefuńciu ma dziś wolne?

Anonimowy pisze...

EJ SZYBKO WSZYSCY WŁACZCIE TVP1 JEST KLAN!! NIE OGLADAJCIE ;P ALE NABIJAMY OGLADALNOSC TVP

Anonimowy pisze...

Michał ty to masz ostre poczucie humoru ale sie usmiałam hahahaha zajebista notka :)
Kurde szkoda ze nie trafiłam na Julitę :( Wielka szkoda ;(

Chanel 17 pisze...

Ja tam wole TVN :) wszystko byle nie polsat :P

Anonimowy pisze...

nie ma Julity nie ma fabryki :) hehehe juz nawet ten nudny klan lepszy :D

Chanel 17 pisze...

Prosze szanować pracę Karoliny, ona bardzo się stara!!!!!!!!!!!!!!

j u l i t a pisze...

"...Prosimy w komentarzach nie używać słów uchodzących za wulgarne!"
dobre, dobre :))))))))

j u l i t a pisze...

chanel17 co tam co tam??

j u l i t a pisze...

ooo wszyscy ogladaja klan ;))

Chanel 17 pisze...

Aaaaaaaaaa Julitka kocham Cię :* do zobaczenia za 9 dni :)

Chanel 17 pisze...

Ja oglądam Brzydulę :P

Anonimowy pisze...

witam cię Julitko co tam u ciebie słyszałam ze byłaś trochę chora ale nie dałaś sie chorobie to fajnie
buziaczki:)

Chanel 17 pisze...

A co tam u Ciebie słychać? Jak Ci minął dzień? Teraz to pewnie zabiegana jesteś ciągle?!

Anonimowy pisze...

ale wam dobrze wszyscy cos ogladaja a ja walcze z moimi zwierzakami bo mnie zaczepiaja:((

Chanel 17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

jesli do kogokolwiek nie doszla ankieta prosze o kontakt!!

agathaa pisze...

karolina ty walczylas ze zwierzakami a ja z moim bratem ;/

Anonimowy pisze...

biedny brat:):)

agathaa pisze...

pff... chyba chcialas napisac biedna Agatka :PP

Anonimowy pisze...

dziś coś mało gości tutaj i ludzi wszyscy sie chyba boja pisac ze palce połamią na klawiaturach bo dzis 13 sty :D

Dorota pisze...

No chyba tak;)
Wescie sie wszyscy zarejestrujcie bo niewiadomo z kim sie gada jak anonimowy pisze...

Dorota pisze...

ooo Julita a propo niautoryzowanych wywiadow, takie sa najlepsze hehe mozna sie odkryc na nowo ;) normalnie chyba kupie to bravo, chociaz za stara jestem na "takie gazety" :)

Chanel 17 pisze...

Za stara, nie za stara... ja też kupię! :) Ciekawe czy Julita jeszcze dzisiaj wpadnie. Ale mi niespodziankę zrobiłaś!!! :)

agathaa pisze...

ja jestem mloda i tez kupie :PP

malla19 pisze...

O o o :)
Ja dopiero ze szkoły wróciłam i widze że nieźle sie rozpisaliście bezemnie!! Tak nie wolno hehehehe :)
Oczywiście żartuje.
Julita jak miło cie słyszeć tzn. widzieć co piszesz hehehe.
Skoro nazwa ma być bardziej niegrzeczna to ja proponuje KAWAŁ PODŁOGI bądź KAWAŁ BRUDNEJ PODŁOGI - chyba orginalne co nie??
Ja też jestem stara na takie gazetki ale wiecie jak działa ciekawość na człowieka :)
No właśnie swoją drogą dlaczego nie można używać nie ładnych słów - przecież to nasz Fanc.
Wulgaryzmy są całkiem fajne - wiem 13 bierze mnie heheh ale przynajmniej wyrażają odczucia na dany temat.

Anonimowy pisze...

ej "superstar" to mi się kojarzy z taką różową panienką z koroną na łbie i z różdżką z ręce:D i tylko jej skrzydełka dorobić:P wyobrażacie sobie Julitkę w takiej wersji?:D:D

agathaa pisze...

Nie wyobrazam sobie takiej Julity i nie chce wyobrazac!!!

Anonimowy pisze...

hehe to dokładnie tak, jak ja:D

Chanel 17 pisze...

Różowy pozostawmy Dodzie... :P

Anonimowy pisze...

ojjj przepraszam:D zapomniałam, że ten kolor jest już zarezerwowany, dla kogoś "wyjątkowego" hahaha

malla19 pisze...

Nie no bez przesady. Wogóle zero różu ludzie co my Rutowicz-Doda??
Tyle że superstar w naszym miemaniu oznacza to że Julita dla nas jest najważniejsza, najlepsza i wogule takie tam wiadomo o co chodzi.
Ale jeżeli Julita nie chce żebyśmy używali tego słowa no to nie - uszanujmy jej wole. Może lepiej brzmi CzarnaDama czyli BLACK GIRL - przynajmniej nie kojarzy sie z różowym. A jeśli nie to poprostu zostańmy przy Julita i tyle. :))

agathaa pisze...

jak moglyscie zapomniec o Jolce i jej koniu?? lol

julitkaa101 pisze...

rzeczywiście super star pasuje do różowej dody a nie do naszej julity. A to przecież ona rządzi co nie? Ja napewno kupię Bravo jak ma tam być julitka ;) Pozdro dla wszystkich i oczywiście dla JULITY :)

Dorota pisze...

"czrna dama" dobre dobre ale wydaje mi sie ze do Julity to nie bardzo pasuje, chociaz...

Anonimowy pisze...

;]
Ta cała nazwa : Kawałek podlogi Super Star - to nie pasuje za nic w świecie do Julity !

Julita sama powiedziała kiedyś że nie lubi jak się ją nazywa SuperStar ! więc uszanujcie jej ypowiedź i zostawcie tylko Kawałek Podłogi !!

Anonimowy pisze...

Ja myśle ,że zdanie Julity trzeba uszanowac i tyle... ;dd zresztą może rzeczywiście super star brzmi tak prowincjonalnie troche :D chodziaż dla mnie jest i super i star ;)

Ale ja to mam szczęscie...jak siedze cały dzień na stronce to nie ma Julity a jak dzisiaj na cały dzień z domu wybyłam to oczywiście jest :( Ale cóż....ważne ,ze w ogóle jest!;D

ja też już od paru lat BRAVO nie czytam ale ten numer musze mieć!

aaa i pozdro dla Julity i dla was wszystkich,uwielbiam was!;D

kingaaa -hasła nie pamiętam , musze założyć nowe konto ;/

malla19 pisze...

Ale prosze was co to jest "kawałek" - czemu ma być jakos tak grzecznie i milusio i słodziutko?? nie może być "KAWAŁ" brzmi lepiej - tzn. to moje zdanie ale jak większość woli "kawałek" - podporządkuje sie.
Pozdrawiam :))

Dorota pisze...

Ni ma co gadac, trzeba zapytac Julite co woli i tyle a potem przydaloby sie jakies fajne logo fanclubu zrobic:)

Anonimowy pisze...

hmmm w końcu sama Julita śpiewała: "mój jest ten KAWAŁEK podłogi..." :) więc może już nie zmieniajmy rzeczywistości:P to takie sentymentalne ma znaczenie:D

Dorota pisze...

Allis zgadzam sie z Toba w 100% :)

malla19 pisze...

Logo no i to jest wkońcu porządna myśl. Jako przyszła pani informatyk uważam że ten fanc powinien mieć swoje logo.

Dorota pisze...

Ciesze sie ze to ja jestem tworczynia "porzadnej mysli" ;)no wiec przyszla pani informatyk do roboty :)

Anonimowy pisze...

oooo to może rzuć jakiś pomysł Malla:D może właśnie logo zaprojektowane przez Ciebie zdobędzie sławę:P
albo lepiej niech Michał ogłosi konkurs na najlepsze logo:D:D

malla19 pisze...

No moge obiecać ze jak będe miała czas to sie tym pobawie ale nieobiecuje więc jak Michał ogłosi taki konkurs to pracujcie mocno. hehe bo ja niewiem kiedy znajde ten czas i to jest najgorsze :(

agathaa pisze...

malla19 podejmiesz sie zadania stworzenia loga?

Anonimowy pisze...

na pewno znajdziesz czas:D dla chcącego nic trudnego:P

agathaa pisze...

zeby ktokolwiek mogl robic logo trzeba oficjalnie oglosic jak sie FANC bedzie nazywal :]

malla19 pisze...

Tzn. nieobiecuje ale zobacze co da sie zrobić ale trzeba wybrać zdjęcie i musi być już konkretna nazwa.

malla19 pisze...

No allis właśnie nie bardzo. Praca/szkoła/2szkoła/troche mi to uniemozliwia. Czasami mam problem żeby położyć sie spać.

Dorota pisze...

Dobra nie ma co sie nakrecac i stresowac malii bo ucieknie i nie wroci na bloga;)jak ktos cos wymysli to niech wrzuci na bloga i tyle :)

malla19 pisze...

Dorota spokojnie - nie uciekne - od was nigdy :))

Dorota pisze...

Ja mam duzo czasu i chetnie bym cos zrobila ale nie umiem heh wiec raczej nic z tego..

Anonimowy pisze...

Julito, niestety nie dostalas wywiadu do autoryzacji, bo nie poprosilas gazety o to, a oni byli na tyle sprytni, by Ci o tym nie przypominac, ale nie martw sie, teraz w sytuacji, gdy nie spodobaja Ci sie twoje wlasne slowa, mozesz mowic, ze nieautoryzowalas wywiadu, wiec pisza bzdury ;).
Co do autoryzacji to prawda jest taka, ze jest to zmora dziennikarzy w Polsce (autoryzacja jest to wymysl jedynie polski, w zadnych innych krajach w prawie nie wystepuje) i pewnie jak nie musza to nie przypominaja o tym, gdyz autoryzacja jest to latwy sposob cenzurowania samego siebie ;).

malla19 pisze...

O mój post był 100 - a ktoś gdzieś ogłaszał konkurs co do 100 postów. hehehe :))

Dorota pisze...

No tos mnie laska uspokoila:) dobra ide stad bo za duzo juz pisze ;)

Dorota pisze...

... Julity nie ma :( my tu jakies farmazony wypisujemy, ah...

Anonimowy pisze...

a tam farmazony:P Julita przyjdzie i przeczyta zapewne wszystko:)))))))

Dorota pisze...

ooo to jeszcze cos napisze, mam taki pomysl tylko nie wiem czy slaby czy nie, moze by tak ustawic zeby przy wlaczaniu bloga wlaczala sie piosenka Julity?? oczywiscie kawalek podlogi:)

malla19 pisze...

oj jak by nikt tu nie pisał to by nudno było a tak pod każdym wpisem 100 postów chociaż przekraczamy :)

Anonimowy pisze...

Kochani Uwaga!!
Po rozmowie z Michałem dochodzimy do wnsiosku ze wasz pomysl na logo dla fanca:) jest super michał wyraza na to zgode i ja tez wiec czekamy na wasze pomysly:):) piszcie na meil podany w kontakcie do mnie
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

w sumie malla19 ma troche racji ....KAWAŁ brzmi jakoś tak...lepiej po prostu !;D ale może zostawmy decyzje Julicie??? :D


kingaa

agathaa pisze...

troche jej wspolczuje bo duzo jest do przeczytania...

malla19 pisze...

O dzięki kingaa za poparcie - hehe jesteś jedyna - ale oczywiście niech Julita zdecyduje ja tylko dałam propozycje hehehe :)

agathaa pisze...

mi sie podoba wersja ; KAWAL BRUDNEJ PODLOGI

Dorota pisze...

...no tak nikt sie nie ustosunkowal do mojej propozycji wiec pomysl slaby ah nigdy nie nalezalam do tych pomyslowych heh

Dorota pisze...

a wlasniewie logo to ja wymyslilam to moze nie jest ze mna az tak tragicznie;)

Anonimowy pisze...

hehe ja myślę, że może kawałki Julity powinny być udostępnione do odtworzenia na Fancu:D niekoniecznie przy włączaniu, ale pomysł nienajgorszy:)

malla19 pisze...

dorota nie jest - ta piosenka to też nie jest zły pomysł tylko niewiadomo czy by to wypaliło, mogła by sie strona zawieszać tak mi sie wydaje.

Anonimowy pisze...

każdy ma swoje zdanie i to jest fajne ;D ale niech decyzje podejmie Julita ;0
aaa i malla19 fajnie ,że jesteś na tym forum bo zawsze masz cos ciekawego do powiedzenia, a może raczej do napisania, pozdro la ciebie ;)
kingaa...kurde musze sobie przypomniec to hasło !;/

♥Anka♥ pisze...

nio super sprawa z ta polaczona nazwa!!!!!
Julitka co tam u ciebie slychac??
niestety nie moge dotrzec na spotkanie z Toba!!
:/;/(smutno)
caluje i pozdrawiam:***

Anonimowy pisze...

aaaaa właśnie!! pytanie do Michała i Karoliny: Macie może jakieś kawałki Julity, których nie znamy?:D

malla19 pisze...

Kingaa dzięki :) ale czy ja wiem czy pisze tak ciekawie, ale dzięki.
Na socjum mi zarzucono ze mam dwuznaczne wypowiedzi.
Ależ po twojej wypowiedzi zrobiło mi sie miło ;) chyba urosłam :) hehehe :)
Również Ciebie pozdrawiam :)

Dorota pisze...

Kurde teraz mi przyszlo do glowy ze gdyby Julita slyszala sie za kazdym razem jakby wlaczala bloga to moze nie bylaby zadowolona hehe, kurde jeszcze mi sie oberwie za glupie pomysly heh jak tu siedze tak obiecuje ze to byl ostatni:)

karolina-fc pisze...

wiec zapraszam do wysylania swoich pomysłow:)

agathaa pisze...

oo posluchala bym jakichs nowych kawalkow Julity ;):D

Dorota pisze...

dobry pomysl Karolina, teraz bede to robic anonimowo ;)

Anonimowy pisze...

haha to wciąga i to nieźle:P a tu jeszcze tyle nauki przede mną:P chyba zarwę noc:D

malla19 pisze...

allis ja codziennie zarywam noc i musze potem wstać o 6.00 bo do pracy :/ a to już nie jest takie ciekawe jak ten fanc. :)

Dorota pisze...

Mnie to sie wydaje ze to Julita bedzie musiala zarwac noc jesli bedzie chciala te wszystkie nasze "farmazony" przeczytac:)

Chanel 17 pisze...

A ja idę spać :) DOBRANOC WSZYSTKIM :)

Anonimowy pisze...

ooo włassnie aliss dobre pytanie! sama jestem ciekawa ;dd
kingaaa

malla19 pisze...

Miłych snów chanel :)

Anonimowy pisze...

ojjj Malla znam ten ból! ja lubię, tak jak Julita, spać po 12h, ale niestety częściej mi się zdaża spać po 4 - 5 h, więc szczerze mówiąc nie wysypiam się:P jednakże zawsze pałam optymizmem, że tak powiem:D

Dorota pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
agathaa pisze...

Michal kiedy te niespodzianki dojda na FANCA??

Anonimowy pisze...

dziewczyny widzialyscie oglosznie mozna wymyslac logo dla fanca:):) czekaja na pomysly:)

agathaa pisze...

nie znamy jeszcze oficjalnie nazwy FANCA wiec nie mamy do czego wymyslac loga :PP

Anonimowy pisze...

je też sie nie wysypiam a spać lubie, wrecz uwielbiam ;D

macie jakies sposoby na przypomnienie sobie hasła? czuje sie jak blondynka, jeśli kogoś uraziłam to sorry :P

Anonimowy pisze...

hehe Brunetki górą:D:D
hmmm może załóż nowe konto:P

Dorota pisze...

Wlasnie, wiec poczekajmy co zdecyduje Julita i wtedy bedzie mozna uruchomic mozg do wymyslania:)

Anonimowy pisze...

a jak myslicie jaka moze byc nazwa fanca?::P to nie trudno sie domyslic

agathaa pisze...

allis potwierdzam Twoje zdanie co do brunetek ^^

Dorota pisze...

Ja tez czesto zapominam ale wtedy wchodze z "zaloz konto" i tam jak sie nie mysle to na gorze gdzies bylo "zapomniales hasla" no i tam juz dalej wiesz:)

Anonimowy pisze...

przeciez napisal michal jaka bedzie nazwa:) przeczytajcie :)

agathaa pisze...

ale Julita napisala ze jej sie to nie podoba ;]

Anonimowy pisze...

napisala ze nie podoba sie jej super star:)

malla19 pisze...

Ej nie obrażać blądyn :/ co to ma być. heheh (zartuje sobie)
Nie jestem czysta blądyną więc jestem mądrzejsza :) nie urażając nikogo oczywiście. hehe :)
A teraz rypłam sobie farbą włosy i sa RUDAWE hehehe :) ale wyglądają nawet dobrze hehehe :)

Dorota pisze...

Nie no Julita chyba tylko napisala zeby bylo bez "superstar" ale "kawalek podlogi" to chyba jej pasi:)

agathaa pisze...

to mialam na mysli xD

Anonimowy pisze...

FANC"Kawałek Podłogi" i już:)))) ...w każdym razie ja bym tak chciała:)))))))

Dorota pisze...

hehe no to widze ze ja 'uwaznie' czytam;)

Dorota pisze...

jo tyz allis :)

malla19 pisze...

a ja bym chciała :
Fanc "KAWAŁ BRUDNEJ PODŁOGI"
chociaż Fanc "KAWAŁ PODŁOGI" hehe
Wiec niech lepiej zdecyduje Julita i tyle.

Anonimowy pisze...

no no:P ważne, żeby Julita była zadowolona:)) ja się dostosuję:P

agathaa pisze...

ja tez sie dostosuje.. niedlugo pobijemy wlasny rekord w pisaniu komentarzy ^^ yeah ;)

Dorota pisze...

malla19 ja widze ze ty DUZe rozmary lubisz skoro wolisz KAWAŁ od KAWAŁKA ;) hehehehe bez podtekstow tylko prosze kochane moje ;)

Anonimowy pisze...

ja jestem za "kawalek podlogi" :):)

agathaa pisze...

dobra ja ide na TV dzisiaj sie tu troszeczke opisalam :D Dobranoc:*

PS;rekord w pisaniu komentarzy zostal pobity :PP

malla19 pisze...

Dorota a co ja sobie bede załować wiadomo duże jest większe hehehe poprostu, jako duża dziewczynka musze mieć większe hehehehe :)

Anonimowy pisze...

"duże jest większe" haha wyjebany tekst:D

Dorota pisze...

dobra jestes, "duze jest wieksze" hehehehe

Anonimowy pisze...

dorota dzięki za pomoc ;*

kingaaa

Dorota pisze...

allis czy nie wydaje ci sie ze slowo "wyjebane" uchodzi za wulgarne hehehe ;)

Dorota pisze...

Spoko:) tylko ze dziekujesz za pomoc a coagle piszesz na anonimowym, to chyba niezabardzo ci pomoglam kinga:/

Anonimowy pisze...

biorąc pod uwagę wszystkie 'za' i 'przeciw', stwierdzam, iż słowo "wyjebane" może jest troszeczkę wulgarne, aczkolwiek w pełni zawiera miliony słów, które mogłyby się kryć pod tym właśnie określeniem:D wprost wyjebańczo:D

Dorota pisze...

Co by nie mowic o slowie "wyjebane" to ten tekst byl naprawde wyjebany w kosmos:)

Anonimowy pisze...

hehe tak to właśnie jest z tym wyjebaniem:))))

Anonimowy pisze...

coś mi się wydaje że Julita przestała sie nami interesować !
Przedtem pisała częściej .. a teraz to rzadko.!
;//

Anonimowy pisze...

no tak dorota , powinnam napisać raczej "dzięki za chęci" :d nie wiem czy ja jestem ślepa czy co .... ;/ ale jak klikam na Zarejestruj się tutaj. nie widze opcji zapomniałem hasła;/

Anonimowy pisze...

wyjebane to jest slowo wyjebane nad wszystko:):)

Anonimowy pisze...

przecież Julita nie będzie siedziała dzień i noc przy kompie i odpisywała na nasze posty:) dajcie jej żyć:P dzisiaj już była na blogu, więc może jutro nas odwiedzi:)

Dorota pisze...

No co ty, napewno tu bedzie zaglodac, ja w to wierze :)skoro powiedziala ze czyta to napewno czyta,Julita przy okazji wspolczuje ze musisz az TYLE przeczytac, znaczy nie musisz no ale... :)

Anonimowy pisze...

...ale fajnie by było, gdybyś przeczytała:)) w końcu mowa tu o Tobie:)))))

Dorota pisze...

Czekaj Kinga ja sie wyloguje a potem sprobuje zapomniec haslo i sama poszukam hehe a jak znajde to ci powiem ;)

Anonimowy pisze...

anonimowy...a nie pomyślałes o tym ,że zajmuje sie płytą??? ma tu siedzieć dzien i noc??? i tak szacun ,że w ogóle znajduje dla nas czas ;)

kingaaa

Dorota pisze...

Kinga sluchaj uwaznie bo znalazlam, a raczej czytaj uwaznie;)najpierw wchodzisz tak jak mowilam w "zarejestruj sie" a potem po prawiej stronie wejdz w "najpierw sie zaloguj" i potem tez po prawiej bedziesz miala na 100% "nie pamietasz hasla?" i juz :)

malla19 pisze...

dzięki dziołchy wiem że wyjumaszczy tekst :) ja jestem cała orginalna skromnie mówiąc hehhehe
a wyjebane to nie wulgaryzm no co wy, to już nic nie można by było gadać.

Anonimowy pisze...

dzięki !
kinga ;) mam nadzieje,że Ci sie uda :D bo już mam dość anonimowego ;dd

Anonimowy pisze...

nie no... troszkę słów w naszej pięknej polszczyźnie jeszcze się znajduje:P ale słowa "wyjebane" nie da się niczym innym zastąpić, żeby oddać to samo, co chciało się powiedziec:D nie sądzicie?:D

Anonimowy pisze...

noo... wyjebane to zajebiste słowo :D

malla19 pisze...

Zgadzam sie :)

Dorota pisze...

me too :)

Anonimowy pisze...

i co dorota udało Ci sie?
kinga

Dorota pisze...

noooooooo :) przeciez napisalam okolo 8 komentarzy wczesniej zobacz

Anonimowy pisze...

witam wszystkich
widzę że się tutaj rozkręca.
Co artykuł to więcej komentarzy aby tak dalej> julita jak znajdzie czas to napewno wszystkie przeczyta jestem tego przekonana.
A co do jaką nazwę ma nosić blogger moim zdaniem to Julita powinna powiedzieć jak by chciała żeby jej strona się nazywała bo przecież ta strona jest o niej. Ja tak uważam a nikt nie musi się ze mną zgadzać
pozdrawiam serdecznie Julitę i wasz wszystkich
buziaczki :)

Anonimowy pisze...

wyjebane to najpiekniejsze slowo pod sloncem:):) kto sie zgadza reka w gore:)

Anonimowy pisze...

niedlugo bedzie 200; na liczniku:)

Dorota pisze...

I jak tam Kinga?? ogarnelas moja instrukcje?? ;)

Anonimowy pisze...

dzięki... :* sorry ale ja już prawie śpie ;D

malla19 pisze...

no to ześmy sie rozpisali hehehe :) jeszcze 10 i mamy 200

Anonimowy pisze...

ja też prawie śpię, ale najchętniej to bym się piwa napiła:))))) jakie piwo lubicie?:D

Anonimowy pisze...

Piwo to moje paliwo;)

malla19 pisze...

warka strong

Anonimowy pisze...

hmmm w sumie ciekawi mnie, jakie piwo lubi Julita:D

Anonimowy pisze...

tyskie numer 1:)

Anonimowy pisze...

Karolina a jakie ty lubisz piwo???

Anonimowy pisze...

ja ogólnie lubię piwo:D ale ostatnio to mi podchodzi DĘBOWE MOCNE - zdrowe piwo:D

Michał pisze...

PONIOSŁO WAS WOW ;)

Dorota pisze...

oooo wypas nowy watek zaczynamy:) blagam was oszczedzmy Julicie tego czytania, 200 komentarzy to i tak sporo ;)

ps. ja lubie... kurde nie pamietam nazwy:/

Anonimowy pisze...

ja mam taki sam znak zodiaku jak Julita, fajnie by było gdyby lubiła Lecha tak jak ja hehe ;dd
zimny , cudowny LECH! :D
kinga

Anonimowy pisze...

Ja mysle ze tyskie lub tatra;)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 314   Nowsze› Najnowsze»