Jesienne porządki

Nadszedł czas by troszkę posprzątać w naszym Fan Clubie :) Zatem zaczynamy od "ogłoszeń parafialnych":

STREFA FANA:
Jest jeszcze nadal otwarta jednak w piątek zostanie zamknięta :) od dziś możecie się zapisać do Fanca i otrzymacie dostęp do Strefy Fan gdzie Julita będzie pisała do Was :) i tylko do Was :)

JAK ZOSTAĆ FANEM?
To nic trudnego nasza Karolina wiedźma rodem z Zielonej Góry przyjmuje nowych "członków" hahahaha członkinie też pod adres e-mail: fcjulita.karolina@interia.pl w temacie wpisujemy: FANC następnie Karolina przesle Wam ankietę, wy ją wypełniacie i jej odsyłacie ja Karolinie a ona wtedy działa dalej proces rejastracji trwa 3 dni :) MAX

POZAMIATANE!
Słuchajcie to dopiero początek sprzątania heheh a i jeszcze jedno dojdą niespodzianki na fanca za dni parę za chwil parę...

71 komentarzy:

malla19 pisze...

O wkońcu daję komenta jako pierwsza - moge liczyć na nagrode?? hehehe
To fajnie zaraz sie zapisuje czyli wysyłam e-mail.
Ale to tylko sam tytuł wpisać czy coś jeszcze??

agathaa pisze...

ja juz wyslalam :PP

Agnieszka pisze...

do malla..
sam tytuł wystarczy.. potem wiecej będzie pisania jak dostaniesz przesyłkę od Karoli

kingaaa pisze...

ja też sie zaraz zapisuje ^^

malla19 pisze...

ok no to ja zaraz też. :))
do agnieszka: dzięki :)

Anonimowy pisze...

a ja mogę sie zapisac ;( ??

Anonimowy pisze...

anonimowy czemu nie mozesz?

Anonimowy pisze...

mam pytanie jak wysłałam wiadomość to od razu dostaliście odpowiedź bo ja już jakiś czas temu wysłałam i nic nie dostałam

Anonimowy pisze...

mozesz tylko fajnie byloby jak bys sei wpisal imieniem tutaj:)

Anonimowy pisze...

cierpliwosci pracujemy nad tym marta napewno dostaniesz odpowiedz :):)

malla19 pisze...

No ja wysłałam e-maila mam nadzieje że dotrze cały i zdrowy :) hehe

Anonimowy pisze...

ok nie ma sprawy poczekam cierpliwie tylko chciałam się spytać i dzięki za odpowiedź
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

docieraja meile:):) od was:):)

Anonimowy pisze...

No gdzie ta karolina i michal????Smutno tu bez nich.

Chanel 17 pisze...

Karolina zajęta :) a Michał to nie wiem hehehe

Anonimowy pisze...

jestem jestem :):) obecna:)

Chanel 17 pisze...

haaaaa zaraz przyjdzie Karolina hip hip huraaa

Chanel 17 pisze...

Ehhh jeszcze mogłaby wpaść Julita :)

Anonimowy pisze...

channel boosiaki:):)posluchajcie kochani forum sie rozwija dopiero prosimy o troszke cierpliwosci :):)

Michał pisze...

Ja tez jestem co sie tu dzieje :D

Michał pisze...

Julita zmęczona i opada z sił ;)

Anonimowy pisze...

Michał powiedz nam cos o Julicie popros by wpadła prosze!

Chanel 17 pisze...

no to już prawie wszyscy obecni... a gdzie Julita??????? :)

Agnieszka pisze...

ja też jestem... :-)

Anonimowy pisze...

Ale karolina cos znowu cicho siedzi,tak nie moze byc.Michal zrob cos z tym;)

Anonimowy pisze...

wiecie kolo julity teraz duzo sie dzieje..dajmy jej tez czas zeby sobie to wszystko poukladala i tez teraz napewno sie na tym skupia;:)a napewno wpadnie w wolnej chwili tutaj i odwiedzi nas:)

Anonimowy pisze...

Zgadzam sie w zupelnosci z karolina;)

Chanel 17 pisze...

W sumie to Karolina ma racje... nie nalegajmy żeby Julita wchodziła na bloga... jeśli będzie miała czas to na pewno do nas zajrzy, prawda? :)

Anonimowy pisze...

Prawda prawda,zgadzam sie;)

Chanel 17 pisze...

A kto się zgadza? :) To było pytanie do JUlity hahaha

malla19 pisze...

Na wszystko przyjdzie czas :)
Narazie widze że powstaja kolejne strony poświęcone Julicie :)
Wsumie to i dobrze, ... chyba :)

Chanel 17 pisze...

Na pewno dobrze! :)

Ja Was zostawiam idę spać papa :*

DOBRANOC WSZYSTKIM

Agnieszka pisze...

I ja zmykam..dobranoc Kochani...

Anonimowy pisze...

uciekam i ja spokojnej nocy dla was wszystkich..

Anonimowy pisze...

Nie możemy wymagać od Julity żeby siedziała na blogu dzień i noc... chyba chcemy żeby skupiła sie na płycie , tak??? ;dd ja napewno! ;D a zresztą to ja jestem w ogóle cała happy ,że tu wchodzi , czyta i pisze ;)
skoro idziecie już spać to dobranoc :*

kingaaa -pisze anonimowo bo chwilowo nie moge sie zalogować ;/

malla19 pisze...

No ja jeszcze nie ide spać - ale śpioszkom dobrej nocki życzę. heheh
Ja raczej należe do nocnych pracoholików.
No pewnie że chcemy aby Julita sie skupiła na płycie.
Ja jestem tego zdania, że trzeba być cierpliwym a napewno sie doczekamy i płyty Julity i jej odwiedzin na blogu.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Malla, widzę, że wszyscy spać poszli, a my siedzimy po nocach:P
miejmy nadzieję, że Julita wkrótce zaszczyci nas swoją obecnością na blogu:)

Anonimowy pisze...

Znana śpiewająca blogerka Sara May nie odpuszcza. Tym razem postanowiła podchwycić temat poruszony przez byłą uczestniczkę Fabryki gwiazd, Julitę Woś. Mianowicie - hipokryzję Kayah (przypomnijmy: Woś OSKARŻA KAYAH o sprzedawanie się!). hahah tekst z pudelka widać że Julita wzbudza coraz wieksze zainteresowanie ciekawi mnie kiedy ta tandetna May poleci po Julicie! ha ha

Anonimowy pisze...

hehhe jak by ta wydra May napisała cos złego o Julicie to bym jej ojjj czoło opluła hahahha

Anonimowy pisze...

Julita jesteś super super super!
DO ZOBACZYSKA LUDZISKA NA ZLOCIKU!

Chanel 17 pisze...

JESZCZE 10 DNI... CHYBA ZWARIUJE :)

Anonimowy pisze...

Widze, ze Pudelek tworzy z calej sytuacji dramat w niezliczonej ilosci aktach ;). Chociaz przewaznie niezgadzam sie z Pudelkiem, to wydaje mi sie, ze dla Julity ten artykul (dotyczacy Sary May i Kayah) jest bardzo korzystny. Po pierwsze, jakby na to nie patrzec Pudelek jest jednym z najbardziej poczytnych portali. Po drugie, artykul ten odwraca uwage od poprzedniego (chociaz sie na niego powoluje) i zmiania "konflikt" Julita vs. Kayah, na Sara May vs. Kayah i stawia Julite ponownie na pozycji osoby bronionej" a nie "oskarzajacej". Reasumujac nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo ;).

agathaa pisze...

Kayah- jedyne co mi sie z nia kojarzy to romans z jakims mlodym goralem :D.Nie lubie jej ;).

Anonimowy pisze...

a ja ją kiedyś naprawde lubiłam, otworzyły mi sie oczy i zmieniłam zdanie kiedy wyskoczyła na Julite bo to było poniżej jakiegokolwiek poziomu!

Anonimowy pisze...

a na marginesie, ten góral Kaji jest boski! ;DD

agathaa pisze...

Michal zapytales Julite o ten tatuaz na plecach?? ;]

malla19 pisze...

Ja już nic nie mówie na temat pudelków, pomponików itp.
Wiadomo tam sensacja goni sensacje i to jest ich cel by sie głośno mówiło - nie ważne czy z sensem, nie ważne o czym, a ni czy to prawda czy nie - byle by tylko sie to komentowało.

agathaa pisze...

dostal juz ktos e-maila z ankieta??

Anonimowy pisze...

Julita jestes zajebista fajnie by było jak by Marina i Szymanski spiewali u twojego boku w chórkach!

Anonimowy pisze...

wlasnie nie dostalam tego e-maila i czekam...

agathaa pisze...

to nie jestem sama ktora czeka ;]

Anonimowy pisze...

ja też czekam:)

Anonimowy pisze...

witam:)wieczorna pora dochodza do mnie wasze wiadoosci:):)jeszcze raz prosze toszke cierpliwosci:)

agathaa pisze...

cierpliwosc poplaca :)^^

Anonimowy pisze...

dokladnie poplaca:):)

Chanel 17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Chanel 17 pisze...

Kto dostał już ankietę?

Anonimowy pisze...

ja nie dosała ;(

Anonimowy pisze...

ja juz dostalam :)

Anonimowy pisze...

witam jesli ktokolwiek by nie dostal ankiety :( prosze o kontakt raz jeszcze za wszlekie utrudnienia przepraszam i pozdrawiam

malla19 pisze...

Ja też dostałam. Nierozumiem tylko ostatniego pytania w niej zawartego :/

Anonimowy pisze...

pomyslcie nad ostatnim pty:):)

malla19 pisze...

Karolina napisałam ci e-mail bo mam jeszcze inne pytania. Jak bedziesz mogła to odpisz mi. Dzięki :)

Anonimowy pisze...

odpisze a tu wszystkim mowie dobranoc spokojnej nocki;:):)

Anonimowy pisze...

p.s malla 19 zadnych pytan nie widze ejszcze napisz raz jescze :()))

malla19 pisze...

No już wysłąłam jescze raz :)

Anonimowy pisze...

Malla wiesz już może o co chodzi w tym ostatnim pytaniu? :))

Chanel 17 pisze...

he he he :) Tajemnicze to ostatnie pytanie, prawda?! Ja też nie miałam zielonego pojęcia o co w nim chodzi :)

malla19 pisze...

Niestety nie wiem. Jeszcze na to nie wpadłam. :)

Anonimowy pisze...

powiedzcie:))) plzzzzz:)
bo chciałabym już ankietę uzupełnić:)

Anonimowy pisze...

witam ankiety od was wypelnione juz do mnie dochodza:P:P
pozdrawiam:)