Po przerwie!

Oj długo długo cisza była... była ona spowodowana moja praca. na FANCU doszło do wielu zmian, mianowicie komenty zostają moderowane i będą dostępne komenty od anonimów co do wyglądu! Karolina postawiła mnie pod murem - ok dostosuje te zmiany tylko proszę piszcie co i jak konkretnie.

Następna sprawa - dwie osoby zechciały się na własne życzenie wypisać z FAN CLUBU zrobiłem to jeśli ktoś się chce usunąć proszę pisać pod adres fcjulita@interia.pl

Jeśli chcecie się zapisać do FC: wyślijcie e-mail w treści wpisując FANC następnie dane tj. imię wiek miasto oraz e - mail zostanie wtedy zostanie udostępniony Wam dostęp do strefy FANA.
POZDROWIENIA MICHAŁ

21 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A ja bym chciała się zapisac do FanClubu. Tylko gdzie i jak? Pozdrowienia serdeczne i czekam na płytę Julity ;*

Anonimowy pisze...

wreszcie można ufff jeśli ktoś wie kiedy Julity płyta proszę napiszcie bo ja się już doczekać nie mogę!

Anonimowy pisze...

hahahahaha

Anonimowy pisze...

kiedy na blogu będą nowosci związane z Julita?

Anonimowy pisze...

wreszcie nie ma atmosfery kłutni i mam nadzieję że bedzie już tu spokojnie!

Anonimowy pisze...

A więc nie zmieniaj nic tylko weś to skasuj ;)
zanim sie wypisze z bloga człowieku posłuchaj szanuj ludzi - bo tego nie potrafisz - wiem z ei tak tego nie puścisz ale przynajmniej przeczytasz - szkoda ze inni tego nie zobacza.

Mam tylko nadzieje ż ereszta ludzi sie przejedzie na tobie OJCZE DYREKTORZE

Anonimowy pisze...

Taak moderuj - czujemy sie jak w więzieniu bo naszych komentów i tak nie opublikujesz - dziwne że odrazu tyle zainteresowania, taak.

Więc Michale MIŁY bądź uprzejmy - zmień wygląd - bo grafika leży kochany, wysłuchaj czasem fanów - tego co mają do powiedzenia.
Ja proponuje czarne tło.
Masz konkrety co do tematu noty.

A pozatym ojcze dyrektorze powodzenia - przyda Ci sie:))))

Anonimowy pisze...

No i dobrze że można komentować xD fajnie że strona wraca do życia^^ by było jak najmniej kłutnixD

malla19 pisze...

Jasne bo reszta chciała to puścić z dymem - cały czas sie domagaliśmy by to zyło istniało i miało jakis wygląd - ale my byłyśmy złe. Spoko - to Karola sie starała o co kolwiek ale była zbywana a teraz wielkie co bo kłótnia była i tak będzie i tak bo sam Ojcze Dyrektorze nie wytrzymasz z sobą. . .
Jestem ciekawa kiedy to upadnie :))) bo sory ale nam juz niezalezy skoro jesteśmy traktowane jak wróg.
I do anonimów - sory ale to Ojciec Dyr zablokował dostęp do wypowiadzi anonimów, nikt inny.

Anonimowy pisze...

I dobrze MICHAŁ wygrałeś z tymi które tu zrobiły takie się ważniaki! Nie podaj się!

Anonimowy pisze...

Osmieszasz się prowadzeniem tego bloga tyle ci powiem kolo, i nie mysl e jestem anty Julicie ale jestem anty ci bo zrobiles kawal dobrej roboty ale jak widac kolo to ludzie uciekaja przez ciebie od ciebie!

Michał pisze...

tak owszem zablokowałem anonimy na waszą wyrazna prosbe oraz na teksty pod adresem innych dziś są komenty pod moderacją więc "smieci" juz nie będzie ;)

julitawosocompl pisze...

Bardzo bym prosił o mianowicie takie zmiany :

TŁO ZEWNĘTRZNE
Jest ok, ale niezbyt dostosowane, przynajmniej dla mnie, takie , takie nijakie :) Może fioletowe, zobacz to http://www.webweaver.nu/clipart/img/web/backgrounds/animated/stars-hearts-purple.gif ...???

TŁO WEWNĘTRZNE
Też monotonne , proponuję czerwone

BANNER
Do wymiany !!!

Anonimowy pisze...

Fiku zgadzam sie, nikt sie napewno nie wymądrza ale ci ludzie co teraz odchodza napewno pomagały ale widocznie człowiek prowadzacy nie potrafi sie z nikim dogadać

A l l i s pisze...

ja też się wypisuję... zgadzam się w 100% z Fiku...
...teraz, jak wybuchła kłótnia, to sobie przypomniałeś, że notkę wypadałoby napisać raz na jakiś czas...

Anonimowy pisze...

NIE MIAŁEM NA MYSLI TEGO CO TY ZROZUMIAŁAŚ ODWROTNIE! GRATULUJE MICHAŁOWI A MOIM ZDANIEM OSMIESZA SIE PROWADZĄC BLOG BO SA TAK WREDNI FANI JULITY ZE POTRAFIA ZNISZCZYĆ WSZYSTKO! TAK JAK TA SZEWOFA I INNE!

POZDRO FIKU A TY KOLO SIE NIE DAWAJ KAZDY JEDNAK MOJ KOMENT ROZUMIE INACZEJ!

A l l i s pisze...

aaaaaa więc jednak nie zgadzam się z Fiku...

Anonimowy pisze...

WY JESTEŚCIE SMIESZNE! PRZEZ TAKICH LUDZI JAK WY SAMA JULITA CIERPI! :) KOLO NIE PODDAWAJ SIE I NIE DAJ SOBĄ RZĄDZIĆ!

Anonimowy pisze...

taa jasne właśnie przez Ojca Dyrektora i takich jak ty cierpi Julita - też sie jednak nie zgadzam z fiku

A l l i s pisze...

szkoda, że pierwszego mojego komenta nie opublikowałeś:) chyba boisz się dyskusji...

A l l i s pisze...

śmieszny to jesteś Ty i Twój przyjaciel Michał:)))
nie wiesz nic o wielu sprawach:) myślę, że jakbyś je poznał, to zmieniłbyś zdanie:)