JULITA JESTEŚMY Z TOBĄ!

Wielka Gala Fabryki Gwiazd za nie całe dwie godziny na żywo! W odcinku Fabryka Gwiazd Akademia - Julita przezywa ogromny stres związany z jej występem, w wersji fortepianowej nie poradziła sobie z wykonaniem piosenki Nelly Furtado - Say It Right. Wyszła całkowicie zdołowana z próby, wybiegł za nią Adam (DYREKTOR) Sztaba, powiedział Julicie, ze jej wykonanie utworu jest bardzo dobre! (ZGADZAMY SIĘ!) Z pomocą Julicie przyszła Agata, poświęciła Julicie swój czas na ćwiczenie piosenki (która swoją drogą jest trudna)... JULITA NIE MOŻESZ SIĘ PODDAĆ! Na próbach generalnych Julita wprost do oka kamery wyznała, że czuje się najsłabsza z całej ekipy wokalnie (CO JEST BZDURĄ!) Julitę zjadł stres przed występem ale mamy nadzieję, że w koncercie GALOWYM Julita pokaże na co ja STAĆ!

46 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Julita jest najlepsza!! JULITA BRAWO! NIE PODDAWAJ SIE!!

Anonimowy pisze...

JULITA JULITA!!

Anonimowy pisze...

Julita wśród wszystkich uczestników wypadłaś najlepiej! 3mam za Ciebie kciuki!!

Anonimowy pisze...

Brawa JULITKA!! JESTES NAJLEPSZA!

Anonimowy pisze...

Mam być szczera?? Wypadłaś znakomicie w cieżkiej piosence moje gratulacje!

Anonimowy pisze...

NIE PODDAWAJ SIE DZIEWCZYNO MASZ TALENT!

Anonimowy pisze...

podobało mi sie pozdrowienia z katowic!

Anonimowy pisze...

julita wypdłas super zaraz Cie bedą oceniali nie słuchaj ich bo pewnie BISIOREK po Tobie zjedzie ale miej go gdzies jestes zjawiskowa!

Anonimowy pisze...

Julitka cudownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

super powinnaś wygrac bardzo mi sie podoba jak spiewasz!

Anonimowy pisze...

Kaja ma racje jesteś świetna!

Anonimowy pisze...

Julita nie poddawaj się PUK DO DOMU!

Anonimowy pisze...

julita świetny występ! GRATULACJE WIDAĆ W TOBIE KOBIECOSĆ!

Anonimowy pisze...

julita świetny występ! GRATULACJE WIDAĆ W TOBIE KOBIECOSĆ!

Anonimowy pisze...

mie lubiłam Cię ale pokazałaś dziś klasę na salonie fabryki i tego Ci szczerze muszę pogratulować!

Anonimowy pisze...

wiedziałam ze Cie ten z eski tak podsumuje ale ja i tak jestem z toba!

Anonimowy pisze...

Julita jesteś cudowna!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Julita wystapiłaś rewelacyjnie, bardzo mi sie podobasz

Anonimowy pisze...

JESTEŚ WIELKA!

Anonimowy pisze...

julitka powinnaś wygrać

Anonimowy pisze...

Julita powinna walczyc dalej! Julita jestem za toba pamietaj!!

Anonimowy pisze...

powiem jedno Julita nie lubiłam Cie teraz cie uwielbiam masz power w sobie jestes prawdziwa kobieta nie facetem jestem pod wrazeniem!

Anonimowy pisze...

Julita podobałas mi sie bardzo!

Anonimowy pisze...

jestem pod wrazeniem :)

Anonimowy pisze...

JULITA MUSISZ WYGRAC TEN PROGRAM JESTES JEDYNA I NIE POWTARZALNA!

Anonimowy pisze...

jestes moją faworytką w tym programie

Anonimowy pisze...

nie nawidziłam cie julita ale zmieniłam o tobie zdanie zycze ci sukcesow w tym programie

Anonimowy pisze...

udowodniłaś dziś w programie że jesteś sobą moje szczere gratulacje

Anonimowy pisze...

bałam sie ze nie pokazesz siebie ale dałas rade wielki szacun tomek pozdrawia

Anonimowy pisze...

bałeam*

Anonimowy pisze...

Jullicia GRATULUJĘ!

Anonimowy pisze...

Julita nie jest zagrozona!

Anonimowy pisze...

julita nie jest nominowana!

Anonimowy pisze...

moje gratki ^^

Anonimowy pisze...

Juli jesteś najlepsza!Buzaik!!!Za tydzien jesteśmy u Ciebie:)))))

Anonimowy pisze...

Julitus gratuluje!

Anonimowy pisze...

wow ale się posypało komentów! Muszę pogratulować!!

Anonimowy pisze...

Julita wypowiem się dosc obiektywnie najlepsza!

Anonimowy pisze...

gorące zajebiste brawosy dla Ciebie mała! z Kielc

Anonimowy pisze...

Panno Woś nie lubiłam Cię ale pokazałas klasę jestes super!

Anonimowy pisze...

nalezy przyznac ze wypadłas najlepiej na tle innych

Anonimowy pisze...

co mozna powiedziec o tobie jestes naprawde nie powtarzalna!

Anonimowy pisze...

BO NASZA JULITKA JEST NAJLEPSZA!

Anonimowy pisze...

Julita to pokazałas kim jestes naprawde!

Anonimowy pisze...

Julita jestes naprawde cudowna! Gratuluje długiej drogi do kariery i składam zyczenia jak najlepszych sukcesów!

Anonimowy pisze...

Julita byłas najlepsza! reszta to badziewie postaci bez barw!